• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kaikenlaista subutavaraa myynnissä

Aloittaja Rossonero, lokakuu 24, 2007, 22:33:52

« edellinen - seuraava »

nabel

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 21, 2015, 10:57:29

Lisäksi on vielä LW-jengejä, joiden ref-numeroita en muistanut tarkistaa. Jengit ovat kertsillä  club edition -pahvilaatikossa matalassa kaapissa "keittiön" vieressä. Ainakin siellä on vielä LW-Brasilia jäljellä.

Mä tsiigailen mitä on jäljelle kun torstaitoverit joskus kokoontuvat. Keltaiset, vihreät ja valkoiset pohjat aina tarpeen kun pitäis duunata pari "klassista" NASL-jengiä.


Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - huhtikuu 23, 2015, 23:56:23
Puutteellisesta Subufiguuriasiantuntemuksesta johtuen joudun luottamaan myyjään - ellei puolueetonta asiantuntemusta ole ostohetkellä tarjolla. Minulla ei ole tietämystä ja ennenkaikkea kokemusta erilaisten Subupohjien ominaisliikkuvuudesta yms. seikoista joten siltä osin olen edelleen - vaikka olenkin ollut Subupiireissä jo yli 20-vuotta - aloittelijatasolla. Olen lähes koko Subu-urani pelannut niillä figuureilla joita on ollut käytettävissä piittaamatta siitä mitä pohjia niissä on ollut joten huteja on tullut takavuosina. Hellas Verona on ensimmäinen Subujengini jossa pohjat on tarkoin valittu ja lisäksi ne ovat saaneet - myyjän lisäksi - useammankin puolueettomankin tahon siunauksen.

Luonnollisesti olisit saanut testata tarjoamiani figuureita ja vaikka pyytää muidenkin mielipiteen. En ole niitä väkisin myymässä kenellekkään. Tarjosin vain yhden vaihtoehdon ja halvalla olisi lähtenyt. Sinun ja Rosson kaupankäynnistä en tiennyt ennen kuin luin täältä. Hienoa jos sait hyviä äijiä. Mielestäni hyvät viivallaseisojat voivat kyllä toimia kenellä vain.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: nabel - huhtikuu 24, 2015, 09:25:18
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 21, 2015, 10:57:29

Lisäksi on vielä LW-jengejä, joiden ref-numeroita en muistanut tarkistaa. Jengit ovat kertsillä  club edition -pahvilaatikossa matalassa kaapissa "keittiön" vieressä. Ainakin siellä on vielä LW-Brasilia jäljellä.

Mä tsiigailen mitä on jäljelle kun torstaitoverit joskus kokoontuvat. Keltaiset, vihreät ja valkoiset pohjat aina tarpeen kun pitäis duunata pari "klassista" NASL-jengiä.




ok, katsele rauhassa
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 24, 2015, 11:01:57
Luonnollisesti olisit saanut testata tarjoamiani figuureita ja vaikka pyytää muidenkin mielipiteen. En ole niitä väkisin myymässä kenellekkään. Tarjosin vain yhden vaihtoehdon ja halvalla olisi lähtenyt. Sinun ja Rosson kaupankäynnistä en tiennyt ennen kuin luin täältä. Hienoa jos sait hyviä äijiä. Mielestäni hyvät viivallaseisojat voivat kyllä toimia kenellä vain.

Joo, tiedän että olisin saanut testata figuureita (en muuten edes harkitsisi ostoa). Itse testaamalla saan jonkinlaisen käsityksen miten ne liikkuvat mutta asiantuntevien ihmisten tavoin en huomaa erilaisia hienouksia. Tämän vuoksi joudun vielä tässä vaiheessa luottamaan myyjään ja asiantuntijoihin. Tarjoamasi figuurit ovat varmasti ihan hyviä ja toimivia mutta tällä hetkellä en tarvitse lisää figuureita 30 jo olemassa olevan figuurin lisäksi. Kiitos tarjouksestasi!

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - huhtikuu 24, 2015, 11:29:49
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 24, 2015, 11:01:57
Luonnollisesti olisit saanut testata tarjoamiani figuureita ja vaikka pyytää muidenkin mielipiteen. En ole niitä väkisin myymässä kenellekkään. Tarjosin vain yhden vaihtoehdon ja halvalla olisi lähtenyt. Sinun ja Rosson kaupankäynnistä en tiennyt ennen kuin luin täältä. Hienoa jos sait hyviä äijiä. Mielestäni hyvät viivallaseisojat voivat kyllä toimia kenellä vain.

Joo, tiedän että olisin saanut testata figuureita (en muuten edes harkitsisi ostoa). Itse testaamalla saan jonkinlaisen käsityksen miten ne liikkuvat mutta asiantuntevien ihmisten tavoin en huomaa erilaisia hienouksia. Tämän vuoksi joudun vielä tässä vaiheessa luottamaan myyjään ja asiantuntijoihin. Tarjoamasi figuurit ovat varmasti ihan hyviä ja toimivia mutta tällä hetkellä en tarvitse lisää figuureita 30 jo olemassa olevan figuurin lisäksi. Kiitos tarjouksestasi!
Hyvä kun asiat selviää. Mun syy jos tuli hämmennystä. Muistutin nimittäin Hönkkiä Jaken Veronan täydennyspelaajien etsinnästä. Siitä kun on jo hieman aikaa kun kuulin siitä ja kurkkasin omia "varastoja". Siellä oli hyväpohjaisia viivalla seisojia, jos ne nyt voi sit hyviä olla molded-ukkoihin verrattuna.. :-\ tarina ei saanut jatkoa kun tajusin jengin olevan todella Hellaksen negavärinen eli Chievo. Tarkoitushan näissä jutuissa on auttaa kaveria kuten Kebabbi-Stigan mustapohjamolded-ukotkin meni tarpeeseen eli KuPS:n kassavarkaille.
Hyvä jätkät, peliä jätkät!
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - huhtikuu 24, 2015, 11:52:09
Hyvä kun asiat selviää. Mun syy jos tuli hämmennystä. Muistutin nimittäin Hönkkiä Jaken Veronan täydennyspelaajien etsinnästä. Siitä kun on jo hieman aikaa kun kuulin siitä ja kurkkasin omia "varastoja". Siellä oli hyväpohjaisia viivalla seisojia, jos ne nyt voi sit hyviä olla molded-ukkoihin verrattuna.. :-\ tarina ei saanut jatkoa kun tajusin jengin olevan todella Hellaksen negavärinen eli Chievo. Tarkoitushan näissä jutuissa on auttaa kaveria kuten Kebabbi-Stigan mustapohjamolded-ukotkin meni tarpeeseen eli KuPS:n kassavarkaille.
Hyvä jätkät, peliä jätkät!

Kiitos avustusyrityksestä!! Sain tosiaan jo yli kuukausi sitten nuo figuurit joten asia on kunnossa.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - huhtikuu 24, 2015, 11:52:09
Hyvä kun asiat selviää. Mun syy jos tuli hämmennystä. Muistutin nimittäin Hönkkiä Jaken Veronan täydennyspelaajien etsinnästä.

Jarkkokin alkaa vähitellen huomaamaan, että tässä jengissä saa väittelyn aikaiseksi ihan mistä vaan. Vaikka kuinka hyvää ajattelisi, joku kiti-kuttu kääntää asian päälaelleen ja kertoo mitä oikeasti kirjoittaja on ajatellut.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

miku

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - huhtikuu 24, 2015, 14:35:33
Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - huhtikuu 24, 2015, 11:52:09
Hyvä kun asiat selviää. Mun syy jos tuli hämmennystä. Muistutin nimittäin Hönkkiä Jaken Veronan täydennyspelaajien etsinnästä.

Jarkkokin alkaa vähitellen huomaamaan, että tässä jengissä saa väittelyn aikaiseksi ihan mistä vaan. Vaikka kuinka hyvää ajattelisi, joku kiti-kuttu kääntää asian päälaelleen ja kertoo mitä oikeasti kirjoittaja on ajatellut.

Saatoin naurahtaa vahingossa ääneen. Viihdettä kahvipöytään vaikkei itse enää pelaisikaan.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

Kiinnostaako ketään ostaa lw-äijiä? Eräs myyjä otti yhteyttä. Veskarit olen jo varannut.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

Maalaustarpeisiin en tarvi mutta erikoiset orig.tiimit kiinnostavat keräilymielessä. Listaa vaan esille.

SouthernBoogieCat

#40
Edelleen myynnissä Subukamoja. Tarvittaessa testaus järjestyy Hermannissa sovittaessa. Ohessa hieman kuvia.

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

#42
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 31, 2020, 12:01:06
Paljolla lähtee Barca?

Riippuu monta figuuria haluaa tuohon joukkueeseen. 10 + veskari voisi olla joku parikymppiä ja sitten sitä enemmän figuureita hieman enemmän mutta arvioisin jotakin korkeintaan 30 € luokkaa (kun nämä eivät ole ehkä mitään todella huipputason figuureita mutta kuitenkin niillä on pelattu ja tuunaamalla niistä saa käyttökelpoista kamaa) ja hinnoista voidaan neuvotella kun pääset itse testaamaan niitä. Nämä ovat siis hinta-arvioita ei tarjouksia. Uskon että hinnasta päästään sopimukseen jos figuurit läpäisevät testin. Tärkeintä on laittaa minulle tarpeettomat figuurit kiertoon mutta ilmaiseksikaan en luovu. Subuvelihintoja pyrin sopimaan.

Hönkki

Sain tällaisen mielenkiintoisen meilin

Minulla olisi myynnissä virheetön, itse valmistettu subbutepelikenttä ja sille sopiva pöytä. Pelialusta ja reunukset 22mm:n MDF-levyä. Pöytä on pörällisillä jaloilla, joissa lukitus pelattaessa, mutta pyörät helpottavat siirtelyä tarvittaessa. Kentän peliala /sivu-ja päätyrajojen mitat) 81x119cm. Kenttä on levyyn liimattu ASTROBASEn AstroTurf PRO, Official Pitch. Sen mitta on 99x149cm. Koko "pelikaukalon" sisämitta on 105x155cm ja reunuksen korkeus 50mm. Pelin ääriulkomitat on 110c160cm ja kenttätason korkeus pöydän päällä on noin 84cm. Pöytä tulisi kauppaan mukaan. Hinta 150€. Voi noutaa Artjärveltä (Orimattila) Sampontie 355. Rakensin kentän 2016 ja se on ollut säilytettynä koko ajan kuivissa ja lämpöisissä sisätiloissa. Peli on käytännössä aivan pelaamaton, virheetön, suora ja painaa helkkaristi:) Jäi ikävä kyllä itselläni pelikavereiden puuttuessa käyttämättömäksi, mutta oli hauska projekti rakentaa.

Meilin mukana tuli kuvia, mutta en saanut niitä auki. Pyysin uudestaan toisessa muodossa. Kentän mukana metallimaalit, pari jengiä ja palloja. Jos joku on kiinnostunut, niin voin antaa yhteystiedot. Voisin ehkä lähteä tähän jollain kimppaostovirityksellä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

nabel

No nythän ois Lahti-Orimattila liigaan uutta verta!