• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kasariajan lapset ja nuoret

Aloittaja SouthernBoogieCat, maaliskuu 03, 2016, 14:19:17

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Tuohon Trumpin luvatta biisien käyttöön kommentoisin että muutenkin nykyään monilla ihmisillä on omituinen harhakäsitys että musiikki on vapaata riistaa. Näinhän ei missään tapauksessa ole. Biisit ovat niiden tekijöiden omaisuutta joille kuuluu korvaus ja joilta tulee kysyä lupa teoksen käyttöön.

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - maaliskuu 24, 2016, 11:32:25
Lainaus käyttäjältä: Fabio - maaliskuu 24, 2016, 10:57:11
Kannatatteko kuitenkin D.Trumpia seuraavaksi USA:n presidentiksi??

Jos olisi mahdollisuus, niin äänestäisin Trumpia..

Ihan oikeesti?!?

Olispa hauskaa tehdä tänne "POLLI".. Trump vai Clinton?

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Fabio - maaliskuu 24, 2016, 11:42:31
Olispa hauskaa tehdä tänne "POLLI".. Trump vai Clinton?

Tee ihmeessä polli. Voin minäkin sen tehdä, mutta sinun idea joten sinulla on etuoikeus.

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - maaliskuu 24, 2016, 11:45:26
Lainaus käyttäjältä: Fabio - maaliskuu 24, 2016, 11:42:31
Olispa hauskaa tehdä tänne "POLLI".. Trump vai Clinton?

Tee ihmeessä polli. Voin minäkin sen tehdä, mutta sinun idea joten sinulla on etuoikeus.

En mä osaa! Tee vaan.. Ei mua haittaa vaikka olisitkin keksijä!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Fabio - maaliskuu 24, 2016, 11:49:49
En mä osaa! Tee vaan.. Ei mua haittaa vaikka olisitkin keksijä!

Polli tehty.

Porvoon turkkilainen

Entäpä Kekustan pressaehdokkaaksi. Väyrynen vai Vanhanen?

Nyt vain kaikki uhittelevat. Äänestäisin Trumpia, jotta tämä nähtäisiin vihdoin ja lopullisesti. Ei tartteis tätäkään palstaa enää lukea:

https://www.youtube.com/watch?v=O001MvBzjCg

Killer

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - maaliskuu 24, 2016, 11:57:31
Nyt vain kaikki uhittelevat. Äänestäisin Trumpia, jotta tämä nähtäisiin vihdoin ja lopullisesti. Ei tartteis tätäkään palstaa enää lukea:

https://www.youtube.com/watch?v=O001MvBzjCg

Kokkiksen perustelut saivat minutkin Trumpin kannalle.
Harmi kun ei ehdi tapahtua tämän HeSu kauden aikana.

Fabio

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 24, 2016, 12:06:42
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - maaliskuu 24, 2016, 11:57:31
Nyt vain kaikki uhittelevat. Äänestäisin Trumpia, jotta tämä nähtäisiin vihdoin ja lopullisesti. Ei tartteis tätäkään palstaa enää lukea:

https://www.youtube.com/watch?v=O001MvBzjCg

Kokkiksen perustelut saivat minutkin Trumpin kannalle.
Harmi kun ei ehdi tapahtua tämän HeSu kauden aikana.

;D ;D ;D Annetaankohan Jenkeissäkin paljon ääniä Trumpille samasta syystä?!?

SouthernBoogieCat

Tänään tulee YLE Teemalta kasariklassikko E.T, joka toimii edelleenkin. Klo 20 leffa tulee joten silloin ainakin minä aion olla TV:n ääressä. KHL-peli on jo siihen mennessä loppunut (alkaa klo 16). Kävin 80-luvun alkupuolella E.T:n teatterissa katsomassa useamman kerran vanhempieni kanssa (yksin en olisi päässyt).

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - maaliskuu 26, 2016, 09:53:06
Tänään tulee YLE Teemalta kasariklassikko E.T, joka toimii edelleenkin. Klo 20 leffa tulee joten silloin ainakin minä aion olla TV:n ääressä. KHL-peli on jo siihen mennessä loppunut (alkaa klo 16). Kävin 80-luvun alkupuolella E.T:n teatterissa katsomassa useamman kerran vanhempieni kanssa (yksin en olisi päässyt).

Eipä KHL-peli lopputkaan E.T:n mennessä eli peli jatkuu yhä. E.T jää siis näkemättä mutta onneksi olen jo nähnyt sen.

SouthernBoogieCat

NetFlixillä on pari mielenkiintoista sarjaa: Movies that Made us ja Toys that Made us. Molemmat samalla konseptilla tehtyjä. Jokaisessa jaksossa käsitellään yhtä joko elokuvaa tai lelusarjaa (riippuen kumpi näistä sarjoista kyseessä) ja haastatellaan erilaisia asiantuntijoita niihin liittyen joko elokuvan teossa/lelusarjan suunnittelussa mukanaolleita, kyseisten alojen toimittajia/kirjailijoita/keräilijöitä ja muita asioita tuntevia ihmisiä. Molemmat sarjat toteutettu hyvin. Kerronta on mukaansatempaavaa.

Leffadokkarisarjassa käsitellään mm. Back to the Futurea, Ghostbustersia ja monia muita isoja leffoja. Leludokkarisarjassa taas jaksojen teemoina mm. Star Wars-lelut, Transformersit, Masters of the Universe-lelut. Olen katsonut kummastakin vasta pari jaksoa kun sarjan löysin tässä hiljattain mutta hyviä ovat olleet. Sopii tähän ketjuun tästä kertoa ja kiinnostanee tälläkin foorumilla ihmisiä jotka ovat nähneet näitä leffoja sekä tuntevat lelusarjat. Suosittelen!!