• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Maailma Kylässä

Aloittaja Fabio, toukokuu 19, 2015, 11:39:10

« edellinen - seuraava »

Fabio

Maailma Kylässä festarien "sananvapaus"-alueelta poistetaan Muhammed-pilakuvat
Suojelupoliisin pyynnöstä.. Taitaa olla ihan fiksu päätös! Ymmärrän sananvapauden
puolustajien vastalauseet, mutta kun ajattelee järjellä.. Missä muualla kuin tuolla on
"riskiryhmää" (ja paljon) paikalla?!? Siellä voisi olla "posautus" ihan mahdollinen..

Nyt uskaltaa kyllä mennä käymään.. Olen aina käynyt syömässä siellä! Nice!

t.Pasi

Killer

#1

Porvoon turkkilainen


Mr. Posh

Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Mr. Posh

Juudas puuttuu alpatista. Siinä ja loppuu madalemman juopostelut. Korkea kulttuuri opastaa. Tulin kuselle ja päädyin paskalle. Kohta syömään tarpeet ilman pilkkua haisevana Etelä-Karjala korentona. Soita abbaa
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Porvoon turkkilainen

Vakuutusmiehistä on käytetty osuvaa kuvausta, miten käärme tekee kalloon pesää. Kenties jopa Juudaskin otsaa suutelee. Enkä unohda, kun eräs Hesun legenda aikoinaan loikkaisi Sisuun:

https://www.youtube.com/watch?v=7mK3LHSg0jY



Killer

Fabiota kaipailen - ja riitoja

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - huhtikuu 21, 2017, 14:56:06
Fabiota kaipailen - ja riitoja

F. on mitä hienoin mies. En muista miten teimme sinunkaupat.
Aloin välittömästi veljesmäisesti kutsua häntä Kyrpänaamaksi ja hän ymmärtää sen kaiken.
Olen hieman jäävi sanomaan mut vittu et olette sekaisin. Kevät jo pitkällä ja siitä puheenollen
puutarhanhoito ja yks toinen sirkus tai tarkemmin sen väki kertoi kuinka asiat olivat hetkessä
raiteillaan kun tirehtööri hyppäsi Tampereen junaan...surullinen tapaus ei jäänyt kuin tyhjä
kiikarikotelo jälkipolville.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Hovimestari

Mulla on edelleen yksi Fabion nopean jengi jostain esittelytilaisuudesta hallussani. Olisikohan ollut Barcelona (jengi, ei esittely).