• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Etsitään jengien maalaajaa

Aloittaja Killer, huhtikuu 27, 2015, 11:29:55

« edellinen - seuraava »

Killer

KuPS ja VPS väriä vailla.

Yhteyttä voi ottaa suoraan Kokkikseen ja Jakeen.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - huhtikuu 27, 2015, 11:29:55
KuPS ja VPS väriä vailla.

Yhteyttä voi ottaa suoraan Kokkikseen ja Jakeen.


En tiennyt että asia on näin hankala. Luulin että musta-raitapaitaiset pelaajat ovat valmiina. En voi velvoittaa Hovia maalaamaan myös Vepsua kun hän on jo luvannut maalata Hellaksen. Mikäli valmiita musta-raitapaitaisia ei löydy on minun lienee parasta jäädä pois Feikkausliigasta. Ei ole järkeä maalata joukkuetta vain sitä varten (n. 10-15 peliä).

Killer

Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - huhtikuu 27, 2015, 12:55:25
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - huhtikuu 27, 2015, 11:29:55
KuPS ja VPS väriä vailla.

Yhteyttä voi ottaa suoraan Kokkikseen ja Jakeen.


En tiennyt että asia on näin hankala. Luulin että musta-raitapaitaiset pelaajat ovat valmiina. En voi velvoittaa Hovia maalaamaan myös Vepsua kun hän on jo luvannut maalata Hellaksen. Mikäli valmiita musta-raitapaitaisia ei löydy on minun lienee parasta jäädä pois Feikkausliigasta. Ei ole järkeä maalata joukkuetta vain sitä varten (n. 10-15 peliä).

Älä huoli Jake, homma hoituu kyllä. Tavalla tai toisella. Voisit toki itse kysellä figuurien perään. Käsittääkseni Poshilta ja Rossolta voisi löytyä. Vaikka vaan lainaan. Privana lienee helpointa.
Kokkikselle kysely ym lienee liian vaikea. Koetan kattaa hänelle valmiiksi.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - huhtikuu 27, 2015, 13:44:18
Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - huhtikuu 27, 2015, 12:55:25
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - huhtikuu 27, 2015, 11:29:55
KuPS ja VPS väriä vailla.

Yhteyttä voi ottaa suoraan Kokkikseen ja Jakeen.


En tiennyt että asia on näin hankala. Luulin että musta-raitapaitaiset pelaajat ovat valmiina. En voi velvoittaa Hovia maalaamaan myös Vepsua kun hän on jo luvannut maalata Hellaksen. Mikäli valmiita musta-raitapaitaisia ei löydy on minun lienee parasta jäädä pois Feikkausliigasta. Ei ole järkeä maalata joukkuetta vain sitä varten (n. 10-15 peliä).

Älä huoli Jake, homma hoituu kyllä. Tavalla tai toisella. Voisit toki itse kysellä figuurien perään. Käsittääkseni Poshilta ja Rossolta voisi löytyä. Vaikka vaan lainaan. Privana lienee helpointa.
Kokkikselle kysely ym lienee liian vaikea. Koetan kattaa hänelle valmiiksi.

Olen jo maininnut Rossolle asiasta tuolla Feikkausliiga-ketjussa. Katsotaan mitä tapahtuu. Piipahdan tänään kertsillä ja voidaan puhua lisää.