• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lajin esittely

Aloittaja Hönkki, maaliskuu 05, 2007, 22:44:59

« edellinen - seuraava »

Hönkki

#480
Lainaus käyttäjältä: Fabio - huhtikuu 07, 2015, 17:45:40
Kulkuluvat kannattanee jättää nimellä pääsisäänkäynnin lipunnoutopisteeseen. Toimii aikakin muilla messuilla, tod. Näk tuollakin.
T. Pasi


Eteläisellä sisäänkäynnillä (pääsisäänkäynti) on kutsukorttien noutopiste. Jätän sinne jokaiselle omalla nimellä kirjekuoren, jossa kulkulupa. Kulkuluvan saa vasta sitten, kun tapahtuma alkaa.
Papalle ja Jarkolle toimitan kulkuluvan henkilökohtaisesti. Osasto on 7H41 eli taitaa olla melkein sama paikka kuin viime vuonna. 7H tarkoittaa "halli 7". Huolto-ovi, jonka kautta tuon pöydät, on 7.5.

Parkkeeraus messukeskuksen parkkihalliin. Joudutte itse maksamaan parkkimaksut.

Teen lyhyehkön esitteen, jossa yhteystietoja.

Messukeskuksen asiakaspalvelu puh. 040 450 3250 (klo 8.30-16.30).

http://www.messukeskus.com/sites2/modelexpo/Sivut/default.aspx
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 08, 2015, 10:16:56
Osasto on 7H41

Hyvä tietää minkä osaston kiertää kaukaa kun tulee Frankun kanssa pienoismalli messuille. VoittePäättääHymiönIhanItse

Hovimestari

Olen muuten sopivasti tulossa vähän flunssaan. Yritän parannella itseni dropeilla, ettei tarvitse olla vahvoissa lääkkeissä lauantaina...

Hönkki

Minulla on muuten vielä iso pino kulkulupia/vapaalippuja/kutsukortteja noille messuille. Voin jättää nimellänne pääovien noutopisteeseen, jos haluatte. Pyydätte vaan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 08, 2015, 15:23:09
Minulla on muuten vielä iso pino kulkulupia/vapaalippuja/kutsukortteja noille messuille. Voin jättää nimellänne pääovien noutopisteeseen, jos haluatte. Pyydätte vaan.
Ollaan perheen (2+2) kanssa lauantaina tulossa, montako vaparia irtoaa?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

nabel

Pitäis hakea messuhinnoilla (?) rakenneltavaa ja litkuja niin pitänee tulla kurkkimaan.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - huhtikuu 08, 2015, 15:52:52
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 08, 2015, 15:23:09
Minulla on muuten vielä iso pino kulkulupia/vapaalippuja/kutsukortteja noille messuille. Voin jättää nimellänne pääovien noutopisteeseen, jos haluatte. Pyydätte vaan.
Ollaan perheen (2+2) kanssa lauantaina tulossa, montako vaparia irtoaa?

Minulla ei ole lastenlippuja, mutta annan 4 aikuisten kutsukorttia. Jätän nimelläsi pääovien noutopisteeseen.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: nabel - huhtikuu 08, 2015, 15:56:53
Pitäis hakea messuhinnoilla (?) rakenneltavaa ja litkuja niin pitänee tulla kurkkimaan.

Tarvitsetko pääsylipun ? Jos tarvitset niin pistä nimesi privana. Voin jättää lipun noutopisteeseen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

Hermannista löytyvillä kaappijoukkueilla ja palloilla ilmeisesti esitellään, ettei tarvitse omiaan ottaa mukaan?

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - huhtikuu 09, 2015, 09:49:09
Hermannista löytyvillä kaappijoukkueilla ja palloilla ilmeisesti esitellään, ettei tarvitse omiaan ottaa mukaan?

Kyllä. Pistän kevyen vahauksen ja voitte itsekin vahata, jos haluatte. Uskoisin että ensikertalaisille peli on mielenkiintoisempaa, jos äijät liukuvat kohtalaisesti. Päättäkää itse mitä sääntöjä opetatte. Tärkeintä että perusjutut tulevat esille:
-näyttäkää miten näpäytetään
-toinen hallitsee palloa ja toinen puolustaa
-laukaisuraja
-sijoitusnäpäytykset

Voitte oman harkinnan mukaan yksinkertaistaa sääntöjä, varsinkin kun opetatte lapsia. Esim. paitsiot vain pilaavat fiilistä pienten lasten peleissä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Varmuuden vuoksi vielä aikataulu ja esittelijät

pe 10.4 klo 10-18 Hönkki (aamupäivä) ja Posh
la 11.4 klo 9-18 Hovi ja Papa (noin klo 16 asti)
su 12.4 klo 9-17 Pasi ja Vänä (ei loppuun asti)

Satunnaiset esittelijät tervetulleita. Aika rankaksihan tuo saattaa joidenkin kohdalla mennä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

#491
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 09, 2015, 09:24:12
Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - huhtikuu 08, 2015, 15:52:52
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 08, 2015, 15:23:09
Minulla on muuten vielä iso pino kulkulupia/vapaalippuja/kutsukortteja noille messuille. Voin jättää nimellänne pääovien noutopisteeseen, jos haluatte. Pyydätte vaan.
Ollaan perheen (2+2) kanssa lauantaina tulossa, montako vaparia irtoaa?

Minulla ei ole lastenlippuja, mutta annan 4 aikuisten kutsukorttia. Jätän nimelläsi pääovien noutopisteeseen.



Haluaisin olla kärpäsenä katossa, kun jätät liput nimellä Epäkorrekti semipelaaja....

Vakavasti: Vaikka kukaan tätä tarinaa ei uskokkaan, järjestin vapaapäivän mennäkseni perjantaina Jarkon kanssa messuille. Oli jo 90 varma, mutta homma kusi loppumetreillä. Potuttaa, lähinnä siksi koska ehdin jo hieman innostua. Toki olen yhä skeptinen esittelyn tuloksista saada uusia pelaajia.  ;)
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

#492
Messut saatu hyvin käyntiin ! Olin aamupäivästä pari tuntia ja siinä ajassa selitin perusjutut 7-8 henkilölle. Iltapäivästä messukävijöitä tulee olemaan enemmän ja siksi jo nyt Poshille
isot kiitokset, kun vetää loput päivästä yksinään kolmella pöydällä.

Asensin kolme pöytää ja vahasin 6 jengiä. Jengit eivät ole huipputasoa kuten eivät pallotkaan. Metallimaalit. Pahvilaatikosta löytyy lisää vahaa ja rätti, jos tarvis.
Kaikki vapaaliput ovat pääovien noutopalvelutiskillä nimetyissä kirjekuorissa. Esittelypaikkamme on halli 7:ssä. Samoilla paikkeilla on radioamatöörejä ja kauko-ohjattavien autojen rata.
Seiskahallin kahvilaan on näköyhteys.

Varautukaa selittämään samat perusasiat uudestaan ja uudestaan. Uskotaan siihen, että löydetään edes yksi uusi tuleva aktiivipelaaja.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

#493
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 10, 2015, 13:17:43
Messut saatu hyvin käyntiin ! Olin aamupäivästä pari tuntia ja siinä ajassa selitin perusjutut 7-8 henkilölle. Iltapäivästä messukävijöitä tulee olemaan enemmän ja siksi jo nyt Poshille
isot kiitokset, kun vetää loput päivästä yksinään kolmella pöydällä.

Asensin kolme pöytää ja vahasin 6 jengiä. Jengit eivät ole huipputasoa kuten eivät pallotkaan. Metallimaalit. Pahvilaatikosta löytyy lisää vahaa ja rätti, jos tarvis.
Kaikki vapaaliput ovat pääovien noutopalvelutiskillä nimetyissä kirjekuorissa.

Varautukaa selittämään samat perusasiat uudestaan ja uudestaan. Uskotaan siihen, että löydetään edes yksi uusi tuleva aktiivipelaaja.

Hyvä Hönkki! Hienoa työtä!

Kaikki mitä tulee on plussaa!

Toivotaan että Tuuri on La kunnossa ja olisihan se kiva jos
ne, jotka messuille La menevät muutenkin, jeesaisivat
vähän esittelyssä silloin.. Saisi vaikka pitää esittelystä
yhden lepotauon tms..

Hönkki, jäikö extra kulkulupia osastolle? (Olisin voinu pari
ylimääräistä jakaa..). Jos ei jääny, ei hätää..

t.Pasi

Hovimestari

Päivän esittelyt esitelty, melko paljon oli väkeä.

Jos saat Pasi printattua huomiseksi Subu ry -tekstin esim. kuudelle A4-arkille yksittäisinä kirjaimina ja otat teippiä mukaan, niin olisi hyvä. Nyt ei ole yhtään minkäänlaista tietoa näkyvillä siitä keitä olemme. Hönkin yhteystietolappuja meni jonkun verran, tein ainoasta käytössä olleesta pahvilaatikosta niille pienen standin.

Suurkiitokset Papalle, joka teki pitkän päivän enemmän tai vähemmän ummikkona ja selkä- & jalkavaivaisena, sekä Frankulle, joka uurasti pariinkin otteeseen pelaillen harkkapelejä omaan rauhalliseen tyyliinsä kovan älämölön keskellä.

PS. Christian 11v Nokialta lähetti Pasille erityisterveiset, ja oli aluksi pettynyt, kun tuttua pelikaveria menneiden vuosien messuilta ei ollutkaan paikalla, mutta pelasi lopulta monta tuntia putkeen eri vastustajia vastaan. Pojan isällä on lelubisnestä ja oli kovasti kiinnostunut, jos maahantuonti onnistuisi jotenkin hyvin pienissä erissä (otin käyntikortin).