• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lajin esittely

Aloittaja Hönkki, maaliskuu 05, 2007, 22:44:59

« edellinen - seuraava »

Hysteerinen rage quittaaja

Sain viikonlopun vapaaksi, joten la ja su onnistuvat joltain osin, en voi kuitenkaan koko päivää olla. Tarkempi aikataulu selviää loppuviikosta, ehkä to, viimeistään pe.

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Fabio

Pasi ja Vänä Su ainakin osan päivää..
(Lauantain mä ole Turkkuses töis..)

t.Pasi

Hönkki

Elikkä hoidan roudauksen torstaina. Saan samalla messukortit ja ne pitäisi saada esittelijöille jakoon. Puppe ehdotti, että jätän ne kirjekuoreen messukeskuksen respaan. Olisikohan tämä mahdollista ?

Sunnuntain osalta homma menee niin, että käyn ensin Askolassa pelaamassa pari peliä ja tulen sitten hoitamaan poisroudauksen. Itse esittelyihin en nyt pysty osallistumaan.

Ottakaa mukaan jotain esittelyyn sopivia jengejä (aivan sama onko hidasta vain nopeaa). Tuon myös 3D-jengejä kertsiltä jos löydän.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 22, 2013, 11:11:38
Elikkä hoidan roudauksen torstaina. Saan samalla messukortit ja ne pitäisi saada esittelijöille jakoon. Puppe ehdotti, että jätän ne kirjekuoreen messukeskuksen respaan. Olisikohan tämä mahdollista ?


Jos homma toimii samoin kuten Habitaressa, niin pääoven vieressä on "Lippujen/Kutsujen noutopiste"tms. mihin ainakin siloin pystyi nimellä jättämään kutsuja ja kulkulupia kavereille..

t.Pasi

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 22, 2013, 11:11:38
Elikkä hoidan roudauksen torstaina.

Onko sulla Hönkki jo tarkempaa tietoa, mihin aikaan päivästä hoidat roudauksen? Jos aikataulut natsaa, mulla voi olla mahkuja auttaa...

Fabio

Lainaus käyttäjältä: miku - huhtikuu 16, 2013, 16:21:07
Lainaus käyttäjältä: Fabio - huhtikuu 16, 2013, 13:39:08
Lainaus käyttäjältä: miku - huhtikuu 08, 2013, 18:06:35
Lainaus käyttäjältä: Fabio - huhtikuu 08, 2013, 11:49:37
Lainaus käyttäjältä: miku - huhtikuu 04, 2013, 16:31:10
Joskus puheltiin Mikloksen ja Pasin kanssa että viimein saisi toteutettua sen suunnitelman jossa peliä esitellään Veikkausliigaottelun yhteydessä. Onko tämä edennyt johonkin suuntaan ko. herrojen toimesta vaiko eikö? Ite oon samaa suunnitellut jo vuosia JJK:n pelin oheen mutta siellä ei oikein hyvää mestaa moiselle ole.

Hyvä kun muistutit. Kirjoitin "Klubille" tuosta.. Toivotaan että innostuvat.

t.Pasi

Hieno homma!!!

Klubilta ei ole kuulunut edes vastausta.. Eivät varmaan osaa päättää mihin
peliin meidät eniten haluavat! ;)

No, laitoin viestin uudestaan..

t.Pasi

Jep jep. Ja soittoa toki sitten vaan perään jos ei kuulu vastauksia.

Tunnen yhden futiserotuomarin (joka on tuomaroinut myös "julkkis" Subu-
pelin Stoccalla joskus 7-8 vuotta sitten!) jolta sain Klubin markkinointijohtajan
s-postin..

Sain kys. henkilön s-postin päähän.. Valitteli kiireistä aikaa (kausi alkaa) ja
pyyteli palaamaan asiaan. Toivottelin hauskat kesän odotukset ja lupasin palata.

Faijan vanhalle tutulle Pertti Alajalle (tietänette kaverin) on myös lähtenyt viesti..
Voi olla ettei Alajaa Subu ja sen tunnettuus kiinnosta, mutta parempi olla useampi
mato koukussa. :)

t.Pasi

Hönkki

Lainaajoka on tuomaroinut myös "julkkis" Subu-
pelin Stoccalla joskus 7-8 vuotta sitten!

onko tästä lisätietoja ?


LainaaFaijan vanhalle tutulle Pertti Alajalle (tietänette kaverin) on myös lähtenyt viesti..
Voi olla ettei Alajaa Subu ja sen tunnettuus kiinnosta, mutta parempi olla useampi
mato koukussa.

Jos jollakin suhteet riittää niin kyselkää fudisselostaja Pepe Jurgensiä. Hän on pelannut subua ja jopa kerran kävi Maunulan kertsillä (voitin 3-0. On tilastoissa).
Jurgens omistaa kymmenkunta subujengiä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 22, 2013, 13:19:18
Lainaajoka on tuomaroinut myös "julkkis" Subu-
pelin Stoccalla joskus 7-8 vuotta sitten!

onko tästä lisätietoja ?


En ollu itekään kuullu tästä. Liittyi jotenkin johonkin bändiin.. Muisteli että laulaja
olis pelannu. Tässä on 10% virhemahdollisuus vaikka kovasti tivasin kaverilta että
ei varmasti sekottanu mihinkään muuhun "pöytäfutikseen". Väitti ettei sekottanut..
ei ollut itse pelannut Subua nuoruudessa (on "nelivitonen") mutta tunnisti pelin..
Enempää ei osannut sanoa.

t:Pasi

Fabio

Voi Perse! Vänä on viikonlopun duunireissussa!

Mä tuun Su joskus kympin nurkilla.. Ketä muita siis tulossa Sunnuntaina?

Tuleeko Miklos ollenkaan? Entä Sisun kaverit? Vesa? muut???

t.Pasi

mikma

#309
Minä olen paikalla  :)  jos yhtään auttaa. Korjaan

Tilanne tällä hetkellä:

-To klo. 9-22 roudaus järjestynee Hönkki ja mahdollisesti Petri K.
-Pe klo.10-18 Mikma kokopäivä, Puppe mahdollisesti myös.Ovet aukeaa klo.8.00 esittelijöille.
-La klo. 9-18 Mikma kokopäivä, Puu osan päivää.         Ovet aukeaa klo.7.00 esittelijöille.
-Su klo. 9-17 Mikma kokopäivä, Puu ja Pasi osan päivää. Ovet aukeaa klo.7.00 esittelijöille.
-Su klo.18-22 roudaus onnistunee Hönkki, Mikma. Huom! 18.00 eikä heti 17.00 sanoo esite.


Lisä infot löytyy PSK:n kansiosta

Pejoka

Juttelin eilen Hönkin kanssa. Aikataulumme eivät natsaa :(


Hönkki

LainaaJuttelin eilen Hönkin kanssa. Aikataulumme eivät natsaa

Ei mitään hätää. Pystyn kyllä kuskaamaan pari kentää pukkeineen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Miklos tulee Su "vähäksi aikaa".

t.Pasi

Hönkki

Elikkäs tänään roudaan 3 kenttää pukkeineen ja maaleineen. Jengejä, palloja ja ruuveja koitan löytää Hermannin kertsiltä. Meille varattu tila on heti siinä radioamatöörien vieressä pienoisvenealtaan läheisyydessä. Pääsen himasta lähtemään vasta klo 18, joten kamat ovat messuilla joskus illalla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Hermannissa on ilmeisesti vain Torx-kantaisia ruuveja, joten pitää ottaa tuollainen ruuvari mukaan tai sitten hakea ruuvit muualta. Ruuvit ovat myös liian paksuja osaan maaleista, eli kannattaa ottaa maaleiksi sellaiset isorinkulaiset.