• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Alpatti - mietoa ja tulista

Aloittaja Hönkki, tammikuu 07, 2013, 13:16:30

« edellinen - seuraava »

Rossonero

NYT-liitteessä Tapsun koira kirjoittaa nimensä tauluun.

Porvoon turkkilainen

Mitä helkuttia?? Jatkuvasti latteita ja turhia kerhotilakeskusteluja, mutta tällä palstalla ei ole lähes puoleentoista kuukauteen tapahtunut mitään.. Nyt raporttia tänne. Kyseessä kuitenkin maailman tasokkain hitaan sarja subbuteossa ja kaverien osalta seksikkäin. Jälkimmäisen Irmatkin ovat myöntäneet. Tosin en minkään ole sarjasta kuullut mitään sitten 26.1.2013 jälkeen, jolloin olin myös seuraavan linkin kautta löytyvällä keikalla. En kuitenkaan ole tyyppi, joka huutaa nahkaihmistä eturivissä. Mut kappale voisi kertoa jopa pahasta Hönkestein Höcylasta:

http://www.youtube.com/watch?v=osBGAQkI4y0

Porvoon turkkilainen

Eilen haettiin Vesalasta tuntumaa kohti kevättä lähes kuukauden pelaamattomuuden jälkeen. Alla tulokset kuumista koitoksista:

Chelsea (minä)-Norwich (Seppo) 0-1
Chelsea (minä)-Crystal Palace (Seppo) 0-0

Molemmissa peleissä kummallakin hyvää pallollista peliä, joiden ansiosta tukku paikkoja kummassakin päädyssä, mutta molempien pelureiden jatkot tutun heikkoa, joten samaa kauraa. Alan uskoa, että jatkolaukausten osalta pelini on lopullisesti menetetty. 

Porvoon turkkilainen

Pidetään nyt tämäkin ajan tasalla, koska viikonloppuna pelit kävivät kuumina. Pelasin Watilla kolme peliä, joista Tiikkiksen kanssa pari 1-1 tasapeliä ja Sepolle häivisin 2-0. Mainittakoon, että Kivelä voitti Tiikkisen aamulla 1-0, johon aikaan itse olin maailman menosta tietämätön.

Lainaus vielä viikonlopun tapahtumista liigan omilta sivuilta:

Lauantaina 20 huhtikuuta piti tapahtua ihme, eli viisi Alpaatin pelaajaa samaan
aikaan veran äärellä, mutta Lauantai aamu ei sitten sopinutkaan Pupelle ja Pete
oli jäänyt viihteelle perjantaina, eli kaverin 35v. synttäreitä juhlimaan huonoilla
juomilla (ainakin absolutistien eli Sepon ja Markon mielestä). Kun Tuomas Lähti, Puppe tuli ja kun Puppe lähti Pete tuli. Kahdella kentällä emme taaskaan otelleet
joten yläkerran kentän tarpeellisuuden olemassaoloa pitää edelleen perustella
emännälle muilla argumenteillä!

Epis

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - huhtikuu 22, 2013, 12:22:41Kahdella kentällä emme taaskaan otelleet
joten yläkerran kentän tarpeellisuuden olemassaoloa pitää edelleen perustella emännälle muilla argumenteillä!
Olen kerran jopa pelannut tällä kyseisellä kentällä itse isäntää vastaan..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Zinga

Lainaus käyttäjältä: SUFC - huhtikuu 22, 2013, 13:27:31
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - huhtikuu 22, 2013, 12:22:41Kahdella kentällä emme taaskaan otelleet
joten yläkerran kentän tarpeellisuuden olemassaoloa pitää edelleen perustella emännälle muilla argumenteillä!
Olen kerran jopa pelannut tällä kyseisellä kentällä itse isäntää vastaan..
Kai nyt hyvänen aika puhe on edelleen subu-kentästä!!!?   :o

Epis

Lainaus käyttäjältä: Zinga - huhtikuu 22, 2013, 14:52:25
Lainaus käyttäjältä: SUFC - huhtikuu 22, 2013, 13:27:31
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - huhtikuu 22, 2013, 12:22:41Kahdella kentällä emme taaskaan otelleet
joten yläkerran kentän tarpeellisuuden olemassaoloa pitää edelleen perustella emännälle muilla argumenteillä!
Olen kerran jopa pelannut tällä kyseisellä kentällä itse isäntää vastaan..
Kai nyt hyvänen aika puhe on edelleen subu-kentästä!!!?   :o
Kyllä on, senkin wanha insinööri.. Hönkki ja Tiikkis hinkkasivat samaan aikaan isännän alakerrasssa.. Ottelusta muistan sen, että iskin heiton jatkosta ottelun avausmaalin (Kazim-Richards?), mutta isäntä tuli ainakin rinnalle jossei ohikin.. Mutta hyväksytty maali isännän kotikentällä ilman ulkopuolisia näkijöitä, siihen ei moni ole pystynyt..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Lainaus käyttäjältä: SUFC - huhtikuu 22, 2013, 15:22:51
Lainaus käyttäjältä: Zinga - huhtikuu 22, 2013, 14:52:25
Lainaus käyttäjältä: SUFC - huhtikuu 22, 2013, 13:27:31
Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - huhtikuu 22, 2013, 12:22:41Kahdella kentällä emme taaskaan otelleet
joten yläkerran kentän tarpeellisuuden olemassaoloa pitää edelleen perustella emännälle muilla argumenteillä!
Olen kerran jopa pelannut tällä kyseisellä kentällä itse isäntää vastaan..
Kai nyt hyvänen aika puhe on edelleen subu-kentästä!!!?   :o
Kyllä on, senkin wanha insinööri.. Hönkki ja Tiikkis hinkkasivat samaan aikaan isännän alakerrasssa.. Ottelusta muistan sen, että iskin heiton jatkosta ottelun avausmaalin (Kazim-Richards?), mutta isäntä tuli ainakin rinnalle jossei ohikin.. Mutta hyväksytty maali isännän kotikentällä ilman ulkopuolisia näkijöitä, siihen ei moni ole pystynyt..

Huh huh, on niiiin HC kamaa. NauraaTäböllä. Jatkossa kai voi jo isäntä -sanan myöntää tarkoittavan Masteria. Alakerta aka dungeon.
Tää forum ei TODELLAKAAN sovi alaikäisille, heikkohermoisille, eikä homofoobikoille.

Porvoon turkkilainen

Entäpä niille, jotka pelkäävät homofoobikoita  :-*

Hönkki

LainaaHuh huh, on niiiin HC kamaa. NauraaTäböllä. Jatkossa kai voi jo isäntä -sanan myöntää tarkoittavan Masteria. Alakerta aka dungeon.
Tää forum ei TODELLAKAAN sovi alaikäisille, heikkohermoisille, eikä homofoobikoille.

Vähän pisti itseänikin hymyilyttämään.

Ei kai kuitenkaan ihan olla allaolevaan foorumin verrattavissa
http://ranneliike.net/keskustelu.php
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - huhtikuu 23, 2013, 10:55:57
LainaaHuh huh, on niiiin HC kamaa. NauraaTäböllä. Jatkossa kai voi jo isäntä -sanan myöntää tarkoittavan Masteria. Alakerta aka dungeon.
Tää forum ei TODELLAKAAN sovi alaikäisille, heikkohermoisille, eikä homofoobikoille.

Ei kai kuitenkaan ihan olla allaolevaan foorumin verrattavissa
http://ranneliike.net/keskustelu.php

En edes kysy kuinka tuo foorumi löytyi Hönkin linkeistä kuin apteekin hyllyltä...

Etsin tuolta turhaan eheyttämisleirimainoksia. Luulisi tuolla olevan niille markkinat.

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - maaliskuu 05, 2013, 17:28:11
En kuitenkaan ole tyyppi, joka huutaa nahkaihmistä eturivissä. Mut kappale voisi kertoa jopa pahasta Hönkestein Höcylasta:

http://www.youtube.com/watch?v=osBGAQkI4y0

Jos et ollut ilman tupeeta liikkeellä ja tuo tyyppi, niin olitko siinä vieressä?

Onko nahkaihminen muuten Radiopuhelimien piisi, vai huuteliko miekkonen muuten vain sitä?

Hönkki

LainaaEn edes kysy kuinka tuo foorumi löytyi Hönkin linkeistä kuin apteekin hyllyltä...

Ette te tätä tietenkään usko, mutta etsin netistä subupelaajalle sopivia sormiharjoituksia. Google tuo, google vie.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Kyseisellä videolla minua ei onneksi näy  ;D Pälyilin jossakin takarivissä. Radiopuhelimilla on sellainen biisi kuin Nahkajeesus, niin veikkaan, että tämä miekkonen vain sattui kipaleen nimen muistamaan sillä kertaa väärin, mut jotenkin kartalla silti oli, kuten minä niin monesti subu-kentillä.