• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kisakalenteri 2007

Aloittaja Hönkki, joulukuu 22, 2006, 13:57:51

« edellinen - seuraava »

Hysteerinen rage quittaaja

#90
Koska järjestetään "Uudelleen Syntyneiden pelaajien turnaus" ? :offtopic:
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

#91
Olen yrittänyt etsiä pelaajia kesäkuun future-turnaukseen pitkin Eurooppaa, mutta vielä ei varsinaisesti ole tärpännyt. Viron yhdyshenkilöksi oli laitettu joku hemmo, joka oli joskus kertonut olleensa kiinnostunut subusta, mutta ei ollut koskaan pelannut. FISTF:llä oli hänestä pelkkä nimi, ei katuosoitetta tai e-mailia. Ruotsista löytyi kovalla kaivamisella peräti 4 ihmistä, jotka ovat joskus pelanneet ja joilla oli jopa sähköposti. Osoitteet olivat ehkä tosin hieman yllättäviä: "olenjotain@..." (suomalainen ?) ja "vemsomhelst123@..."   :hattua:
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Masse

#92
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"18.3 koululla "Uusien pelaajien turnaus" jos tulijoita on. Tämä olisi tarkoitettu esim. Zaccille, Masselle, Sakdille, useimmille kurvilaisille jne.

En päässe pelaamaan 18.3. Kalenteri alkaa jo olla huolestuttavan täynnä ja tietenkin olin unohtanut merkata tämän päivän turnaukselle.

Mainostan Kurvilaisille turnausta, mutta jotenkin nihkeästi Kurvilaiset lähtee mukaan muuhun kun omaan sarjaan.

Katsotaan jos joku kuitenkin innostuisi.
Support your local football club!

Gnucastle (Ommo)

#93
Mä olen kyllä ollut innostunut 18.3. aloittelija-turnésta, mutta nyt on selvinnyt että tuo päivä on aivan mahdoton minulle.
- Life is a witch and then you fly -

zaccy

#94
Jeps itsekkin olen muilla maisemilla ko. weekendinä...

Rossonero

#95
Aloittelijoiden turnaus siirretään toiseen ajankohtaan, joka ilmoitetaan myöhemmin. 18.3. pelataan sarjoja, jos pelaajia tulee tarpeeksi.

Hönkki

#96
Tukholmasta löytyi eräs irlantilainen nimeltä Ian "Everton" Taylor, joka on kiinnostunut pelaamaan kanssamme jossain vaiheessa. Meidän Future-turnaus ei vain ikävä kyllä sopinut hänelle, koska on silloin reissulla Kambodzassa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

#97
LainaaEnsi kisoja odotellen

Millos järkkäillään seuraavat hitaan skabat?? :shock:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

#98
LainaaMillos järkkäillään seuraavat hitaan skabat??
Tämä on aika paljon Vesasta kiinni. Ehdotan aikaväliä heinäkuun loppu - syyskuun loppu (ei 1.-2.9). Muutenkin voisi vaihteeksi keskittyä enemmän hitaan peleihin. Kevät meni nopealle.

Zingan kanssa joutuu tosin järjestämään valmistavan MM-leirin.  :D
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#99
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Ehdotan aikaväliä heinäkuun loppu - syyskuun loppu (ei 1.-2.9). Muutenkin voisi vaihteeksi keskittyä enemmän hitaan peleihin. Kevät meni nopealle.
Itse ehdoten hieman aikaisempaa ajankohtaa, vähintään viikolla tai kahdella. Meillä on laskettu aika 1.9, joten osallistuminen voi olla hankalaa elokuun lopulla / syyskuun vaihteessa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#100
LainaaItse ehdoten hieman aikaisempaa ajankohtaa, vähintään viikolla tai kahdella. Meillä on laskettu aika 1.9, joten osallistuminen voi olla hankalaa elokuun lopulla / syyskuun vaihteessa.

Itseasiassa taisi Vesalla olla aika samannäköinen kuvio, joten joku heinäkuun loppu - elokuun alkupuoli voisi olla sopiva.

Onneksi olkoon molemmille.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

#101
Kuulostaa hyvälle...tarttee aloittaa siis nihkureenit Mikun kanssa....niin ja Kaitsu onnea Teille kaikille, toivottavasti kaikki menee hyvin!! :D
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

#102
Mä taidan olla buukannut viikonloput täyteen jo tuonne syyskuun puoleen väliin saakka mutta sparraan mielelläni Puppea hakemaan kannua TFC Lynxin palkintokaappiin..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

#103
Odotetaan nyt ensiksi käykö Vesalle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#104
Vesalle kävisi 28.7 tai 29.7. Kuinkakohan monelle kävisi tuo viikonloppu ? Jos osanotto jää kovin pieneksi, niin tämähän voisi olla joku muukin turnaus kuin SM-ranking, esim. Copa Libertadorista on joskus ollut puhetta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses