• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Mestarien liiga

Aloittaja Rossonero, huhtikuu 05, 2011, 22:09:29

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Aikamoinen tempo ja intensiteetti PSG:n peleissä. Taktisesti ehkä kuitenkin vähän yksioikoista ja hätäistä vain painaa täysillä päälle, mutta kyllä on saumat välieriin asti. Saa nähdä lähteekö PSG Chelsean vieraana pelaamaan vastaiskutaktiikkaa vai ovatko vieraissakin aloitteellisia ? Veikkaan jälkimmäistä. Chelsean puolustus olisi kyllä todella pulassa PSG:n raviringin (pl. Zlatan) vastahyökkäyksissä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Roma pelaa fudista samalla tavalla kuin minä subua.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 18, 2016, 01:11:57
Roma pelaa fudista samalla tavalla kuin minä subua.

Suht pysäyttävä ketjun ja koko foorumin tappajakommentti.
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Killer

John Salako olis tehnyt molemmista paikoista. Ennen kaikki oli toisin.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 18, 2016, 01:11:57
Roma pelaa fudista samalla tavalla kuin minä subua.

Jazzaten.

Spallettin kädenjälki näkyi tänäänkin. Harmi vain, että hyökkääjät ovat erittäin ailahtelevia kliinisyydessään. Salah on ääriesimerkki tästä. Dzeko toki väärä valinta avaukseen tässä kunnossa. Paikat kuitenkin oli tehdä tarvittavat maalit.

SouthernBoogieCat

#125
Zlatan oli eilisessä Chelsea-PSG-pelissä aivan uskomaton. Syöttö PSG:n avausmaaliin ja ratkaisumaali itse. Todellinen suurten pelien ratkaisija. Ratkaisi syksyllä Ruotsille EM-paikan ja ratkaisi eilen ja en olisi hämmästynyt vaikka ratkaisisi keväällä Milanossa UCL:n PSG:lle. PSG on papereissani vahvin ehdokas UCL:n voittajaksi. Toki Barcelona ja Bayern ovat kovia mutta PSG on mielestäni joukkue joka voi voittaa kumman tahansa noista jättiläisistä.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - maaliskuu 10, 2016, 14:10:33
Zlatan oli eilisessä Chelsea-PSG-pelissä aivan uskomaton. Syöttö PSG:n avausmaaliin ja ratkaisumaali itse. Todellinen suurten pelien ratkaisija. Ratkaisi syksyllä Ruotsille EM-paikan ja ratkaisi eilen ja en olisi hämmästynyt vaikka ratkaisisi keväällä Milanossa UCL:n PSG:lle. PSG on papereissani vahvin ehdokas UCL:n voittajaksi. Toki Barcelona ja Bayern ovat kovia mutta PSG on mielestäni joukkue joka voi voittaa kumman tahansa noista jättiläisistä.

Ibra oli hyvä, mutta Chelsea ei ole tällä hetkellä kummoinen mittari PSG:n tasosta tai Ibran taidoista. Maalit olivat toki hienoja, mutta samalla puolustuksen isoja virheitä. Peruspelissä PSG ei ole erityisen tehokas eikä sen puolustus vakuuta.

Juuri tällä hetkellä (kevät on toki pitkä) minusta Barca on ainoa suosikki ja selvästi edellä kaikkia. Bayern pelasi paremmin ennen kuin Robben ja Ribery palasivat loukkaantumisten jälkeen, mutta aikaa toki on palata vireeseen (Juve kyllä kaatuu). Suurimpana uhkaajana näille pitäisin Atléticoa, koska sen pelitapa on näille myrkkyä. PSG pelaa liikaa samoilla vahvuuksilla, mutta on lähes kaikessa enemmän tai vähemmän huonompi.

Barcan ohi en laittaisi rahoja ilman suuria kertoimia. Bayernilla saumat, jos kohtaavat finaalissa ja se on suosikki, jos Atlético pudottaa Barcan aiemmin (erittäin epätodennäköistä). PSG:n saumat finaaliin ovat siinä, että välttävät Barcan ennen finaalia ja Bayernin välierissä (puolivälierissä Bayern voi vielä hakea parasta peliään).

SouthernBoogieCat

Kyllä oli yksi futishistorian upeimpia otteluita Atletico-PSV: Draamaa loppuun saakka. Juuri tällaista futis on parhaimmillaan. Kannatti valvoa!!

Killer

Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - maaliskuu 16, 2016, 00:53:17
Kyllä oli yksi futishistorian upeimpia otteluita Atletico-PSV: Draamaa loppuun saakka. Juuri tällaista futis on parhaimmillaan. Kannatti valvoa!!

Laskeskelin, että katson TVstä + livenä n 160-180 peliä vuodessa (MM- ja EM-kisavuosina luultavasti enemmän).
Itselleni eilinen ottelu ei noussut tämän kauden Top 25 listalle. Omassa futishistoriassani ei edes Top 100 joukkoon.

Valvoa toki kannattaa aina.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 16, 2016, 13:15:58

Laskeskelin, että katson TVstä + livenä n 160-180 peliä vuodessa (MM- ja EM-kisavuosina luultavasti enemmän).
Itselleni eilinen ottelu ei noussut tämän kauden Top 25 listalle. Omassa futishistoriassani ei edes Top 100 joukkoon.

Valvoa toki kannattaa aina.

Makuasioita nämä ovat pitkälti. Itse en katso ihan noin montaa peliä vuodessa mutta paljon katson ja olen ehtinyt n. 30 vuotisen futisfaniurani aikana nähdä jonkusen pelin joten perspektiiviä on minullakin. Olen nähnyt useita huonompitasoisia (mm. UCL-pelejä ja jopa MM-otteluita) pelejä kuin tuo eilinen oli. Eilinen menee minun TOP25-listalle kevyesti. Julkaisen listan jossakin välissä täällä ja mahdollisesti myös FB:ssa.

Porvoon turkkilainen

Ennen jatkoaikoja rupesin nukkukaan, kun nämä pelit tulevat niin myöhään. Nollat voi olla hyvää futista, kuten tämäkin peli oli eilen varsinaisella peliajalla ja varmasti jatkoajalla myös, mutta ei tämä nyt sarjassa elämää suuremmat ottelut kuitenkaan ollut, vaikka rankkarikisa olisikin ollut kuinka jännittävä tahansa. Mutta makuasioitahan nämä ovat, kuten Voodoo Lab Sparkle Drive osuvasti totesi..

Killer

Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - maaliskuu 16, 2016, 13:27:20
Eilinen menee minun TOP25-listalle kevyesti. Julkaisen listan jossakin välissä täällä ja mahdollisesti myös FB:ssa.
:up
Suosittelen jakamista fbssa. Saa näin laajemman lukijakunnan.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 16, 2016, 13:43:32
:up
Suosittelen jakamista fbssa. Saa näin laajemman lukijakunnan.

Näin teen. Listalla tulee olemaan mm. useampi ottelu viime MM-kisoista sekä vuoden 1994 MM-kisoista. Listan arviointikriteerit ovat puhtaasti pelilliset. Otteluiden lopputuloksilla tai niissä pelanneilla joukkueilla ei ole merkitystä listalle pääsyssä tai sieltä putoamisella.

Rossonero

Onpa surullista huomata, että Guardiola ei ole oppinut mitään kahden vuoden takaisesta fiaskosta Realia vastaan saati viime vuoden fiaskosta välierissä. Taas tuulee ovista ja ikkunoista vastahyökkäyksissä eikä Juvella ole edes Dybalaa mukana. Toki Cuadrado, Alex Sandro ja kauden parastaan esittävä Morata ovat pahoja pideltäviä noissa.

Nyt kannattaa laittaa vetoa Juven maalin tai parin puolesta, ja esim. Moratan maalin puolesta. Toisessa pelissä Arsenal näyttäisi hyvinkin voivan tehdä vielä toisen. Toki Bayern ja Barca voivat myös tehdä, mutta kertoimet ovat nyt vieraille loistavia.

Rossonero

Suarezin maali oli melkoinen taidonnäyte. Harvoin näkee noin vaikeasta asennosta, väärällä etäisyydellä pallosta tehtyä volleymaalia yläpömpeliin - ja vielä säärellä... Aivan käsittämätön viimeistelijä.

Tarkennetaan vielä, että luonnollisesti Barca voi hyvinkin todennäköisesti tehdä vielä lisää, mutta kertoimet ovat sille kovin pieniä.