• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeFi 08-09 - keskustelut

Aloittaja Hönkki, elokuu 18, 2008, 15:02:56

« edellinen - seuraava »

Zinga

Zaccyn jalka oli poksahtanut uudelleen, joten Zaccy ei voi osallistua tämän kauden peleihin. Ehdotan, että Zaccyn loput pelit tuomitaan luovutuksella 0-3 tappioiksi (Timo*2, Zinga ja Saku). Valitettava juttu, mutta ei voi mitään.

Hönkki

LainaaEhdotan, että Zaccyn loput pelit tuomitaan luovutuksella 0-3 tappioiksi (Timo*2, Zinga ja Saku).

Sopii minulle. Parempi noinpäin kuin että mitätöidään kaikki Zaccyn tähän mennessä pelaamat pelit. Zaccylle rauhallista tervehtymistä.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Hönkki

Ennen loppuhuipennusta olisivat vielä nämä pari peliä

Timo-Saku
Timo-Hönkki

Onnistuisiko kaikki loput pelit kerralla ?

Sakdi

Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Ehdotan, että Zaccyn loput pelit tuomitaan luovutuksella 0-3 tappioiksi (Timo*2, Zinga ja Saku). Valitettava juttu, mutta ei voi mitään.

Sopii...
Mulle jäisi vain peli Willeä vastaan loppuhuipennukseen, eli säästäisin mielelläni myös tuon Timo-pelin sinne.?

Zinga

Voinemme pelata nuo rästipelit pelit loppuhuipennuksen yhteydessä.

Arse

Minulle sopii hyvin urakointi loppuhuipennuksen yhteydessä. Se olisi siis ensi maanantaina 27.4.?

Zinga

Lainaus käyttäjältä: "Arse"Se olisi siis ensi maanantaina 27.4.?
Juuri näin.

Hönkki

Hujala & co on tulossa Kalaan ma 4.5. En pysty itse olemaan silloin paikalla. Voisiko joku toinen tuomaroida heidän pelejään ? Tässä on nyt kyse sitä että saadaan uusia pelaajia.

Hönkki

LainaaHujala & co on tulossa Kalaan ma 4.5. En pysty itse olemaan silloin paikalla. Voisiko joku toinen tuomaroida heidän pelejään ? Tässä on nyt kyse sitä että saadaan uusia pelaajia.

Peruutetaan tämä. Siirtyy myöhempään ajankohtaan.