• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SUBU KEISAREIDEN PIKKUJOULUT 2008

Aloittaja kesämesu, lokakuu 21, 2008, 21:31:34

« edellinen - seuraava »

kesämesu

jutustelin tänään zingan kanssa puhelimessa ja yhtäkkiä mieleen juolahti yllättäen pikkujoulut ja samantien tuli mieleen,et miksei subu porukan kanssa voisi järjestää hulvattomat pikkujoulut?

sanoin zingalle,et olis mukava jutustella porukan kanssa vaikka muustakin kuin miten anderson liikkuu tai miten taktiikka ei ollut kohdallaan tai vahat vinossa ?

zinga tosin totes et 80 % on varmaan subu keskustelua ja 20 jalkapalloa !!

anyway,kai me saadaan joku pikkujoulu käyntiin,mä ainakin haluan katetta mun jäsenmaksulle,koska en saanut edes sm-mitallia !!

varmat ilmottautujat tähän mennessä:

kesämesu ja killer !!!
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Puppe

#1
Lainaus käyttäjältä: "kesämesu"jutustelin tänään zingan kanssa puhelimessa ja yhtäkkiä mieleen juolahti yllättäen pikkujoulut ja samantien tuli mieleen,et miksei subu porukan kanssa voisi järjestää hulvattomat pikkujoulut?

sanoin zingalle,et olis mukava jutustella porukan kanssa vaikka muustakin kuin miten anderson liikkuu tai miten taktiikka ei ollut kohdallaan tai vahat vinossa ?

zinga tosin totes et 80 % on varmaan subu keskustelua ja 20 jalkapalloa !!

anyway,kai me saadaan joku pikkujoulu käyntiin,mä ainakin haluan katetta mun jäsenmaksulle,koska en saanut edes sm-mitallia !!

varmat ilmottautujat tähän mennessä:

kesämesu ja killer !!!

Mukana ehdottomasti ja jos marraskuun aikana järkkäillään niin miltei 100% varmuudella
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

kesämesu

#2
sen verran korjaan,että maksan kyllä omat juomani siitä nautinnosta,et päästään porukalla turisemaan ja jyrki kyllä varmaan kanssa, muuten jäsenmaksu on 100 egee ensi vuodelle,vaikka onkin varakas yhdistys...
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hönkki

#3
Ilman muuta sopii. Tulee varmaan aika reipas ilta. Pitäis vaan varata joku mesta.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

miku

#4
paikkaa ja aikaa vaan esille niin pääsee varovasti vilkaisemaan kalenteria..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.