• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

21.2.2012 Stefano's place

Aloittaja Hönkki, helmikuu 20, 2012, 17:05:13

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Olen menossa ja pystyn pelaamaan koko illan. Jos joku haluaa tulla mukaan, niin ok. Yksi kenttä käytössä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

ZIPPO


Tervetuloa everybody  :) unfortunately only one table and 2 pitches...

Hönkki

#2
Tällä kertaa pelattiin:

Stefano - Hönkki 2-3
Stefano - Hönkki 3-3
Stefano - Hönkki 5-0
Stefano - Hönkki 2-2

Yhdessä pelissä Stefano löysi Serie A-vaihteen ja keskittyminen vähän karkasi lapasesta minun osaltani, muuten tasaista.

Kenttänä siis edelleen Extreme pitch. Kyseisessä kentässä matka päätyrajalta laukaisuviivalle on normaalia isompi. En ole mitannut mutta arvioisin että matka on 3-4 senttiä pidempi. Tämä vaikuttaa kahdella tavalla:
1) Maalintekoalueella on enemmän tilaa rakennella hyökkäyksiä (esim. kulmapotkut)
2) Kun laukoo aivan laukaisualueen rajalta, on matka maaliin normaalia pidempi. Tämän huomaa erityisesti kun laukoo kovaa sivurajan ja laukaisuviivan kulmasta. Normaalilla kentällä veto menee helpommin ylärimaan, kun taas Extreme pitchillä pallo ehtii laskeutua hiukan alemmaksi matkan ollessa pidempi. Toki veskarillakin on sitten enemmän aikaa reagoida.

Extreme pitch on myös normaalia paksumpi kenttä ja ainakin minulla siitä on tuntunut olevan apua vetojen hienosäädössä, mutta tämä on enemmänkin mutua. Maaleja on joka tapauksessa syntynyt yllättävän hyvin.

Yhteenveto minun ja Stefanon peleistä Extreme pitchillä

Hönkki - Stefano
8 2 3 3 14-20 9
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses