• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

4.10.2010 Munkkiniemi

Aloittaja Hönkki, syyskuu 27, 2010, 23:51:03

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Olisin tulossa pelaamaan Hefiä
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Paikalla. Molemmat lajit käyvät, jos löytyy pelejä.

Olen varmaan jo klo 15 paikalla tai aikaisemminkin, mutta ilmoitelkaa varmuuden vuoksi, jos tulette ennen neljää, niin olen varmasti.

Hönkki

viimeisin tieto on että tulossa ovat Masse, Juho ja Wille
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Oliskohan mun järkevin aloittaa täältä sitten kausi. Tuntuu että porukkaa on tulossa K-M:aa enemmän. Pääsen tarvittaessa jo 15.00 maissa
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

LainaaOliskohan mun järkevin aloittaa täältä sitten kausi. Tuntuu että porukkaa on tulossa K-M:aa enemmän. Pääsen tarvittaessa jo 15.00 maissa

On mahdollista että käyt pelaamassa molemmissa. Munkkiniemestä ajaa Matinkylään 15 minuutissa, jos ei ruuhkaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 01, 2010, 13:02:00
LainaaOliskohan mun järkevin aloittaa täältä sitten kausi. Tuntuu että porukkaa on tulossa K-M:aa enemmän. Pääsen tarvittaessa jo 15.00 maissa

On mahdollista että käyt pelaamassa molemmissa. Munkkiniemestä ajaa Matinkylään 15 minuutissa, jos ei ruuhkaa.

No joo...ehkä niinkin. Mut aloitan joka tapaukses täältä ja 15 mais jos Vesa oot mestoilla sillon
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

SouthernBoogieCat

En pääse paikalle. Joku toinen päivä ensi viikolla sopisi esim. torstai.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Puppe - lokakuu 01, 2010, 13:06:09
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 01, 2010, 13:02:00
LainaaOliskohan mun järkevin aloittaa täältä sitten kausi. Tuntuu että porukkaa on tulossa K-M:aa enemmän. Pääsen tarvittaessa jo 15.00 maissa

On mahdollista että käyt pelaamassa molemmissa. Munkkiniemestä ajaa Matinkylään 15 minuutissa, jos ei ruuhkaa.

No joo...ehkä niinkin. Mut aloitan joka tapaukses täältä ja 15 mais jos Vesa oot mestoilla sillon

Voin olla klo 15 paikalla.

Jaakolle tiedoksi, että torstai saattaa olla minulle ok, mutta pitää vielä tarkistella.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - lokakuu 03, 2010, 01:16:36
Lainaus käyttäjältä: Puppe - lokakuu 01, 2010, 13:06:09
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 01, 2010, 13:02:00
LainaaOliskohan mun järkevin aloittaa täältä sitten kausi. Tuntuu että porukkaa on tulossa K-M:aa enemmän. Pääsen tarvittaessa jo 15.00 maissa

On mahdollista että käyt pelaamassa molemmissa. Munkkiniemestä ajaa Matinkylään 15 minuutissa, jos ei ruuhkaa.

No joo...ehkä niinkin. Mut aloitan joka tapaukses täältä ja 15 mais jos Vesa oot mestoilla sillon

Voin olla klo 15 paikalla.

Jaakolle tiedoksi, että torstai saattaa olla minulle ok, mutta pitää vielä tarkistella.

Tuun 15 mais paikalle
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Fabio

Hey. Ootteko kukaan paikalla vielä vähän myöhemmin? Pääsisin paikalle viiden nurkilla. T. Pasi

Hönkki

LainaaHey. Ootteko kukaan paikalla vielä vähän myöhemmin? Pääsisin paikalle viiden nurkilla. T. Pasi

Eiköhän. Monesti olen tullut kertsiltä kotiin joskus puolenyön paikkeilla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Eiköhän porukkaa ole. Oletan, että pari muutakin tulee joskus viiden maissa.

Juho

Minä ja Zinga ollaan kanssa tulossa vasta joskus neljän jälessä.
"Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?"

www.sisu.kalsarit.net

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - lokakuu 03, 2010, 01:16:36Jaakolle tiedoksi, että torstai saattaa olla minulle ok, mutta pitää vielä tarkistella.

Ootko jo tarkistanut että sopiiko torstai sulle? Mulla on taas palaveri torstaina n. klo 11.30-15 välisenä aikana. Laitoin joukkueen jo reppuun (ettei unohdu kuten viimeksi kävi) joten pääsisin kerholle n. klo 16 maissa. Onko muita tulossa - varsinkin HeFin pelaajia?

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - lokakuu 06, 2010, 23:07:12
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - lokakuu 03, 2010, 01:16:36Jaakolle tiedoksi, että torstai saattaa olla minulle ok, mutta pitää vielä tarkistella.

Ootko jo tarkistanut että sopiiko torstai sulle? Mulla on taas palaveri torstaina n. klo 11.30-15 välisenä aikana. Laitoin joukkueen jo reppuun (ettei unohdu kuten viimeksi kävi) joten pääsisin kerholle n. klo 16 maissa. Onko muita tulossa - varsinkin HeFin pelaajia?

Sori, unohtui kokonaan. Olen töissä muualla, joten ei onnistu.

Jos löytyy pelikaveri, niin avaimet kyllä saa. Ilmoitelkaa, jos tarvitsette, niin sovitaan tarkemmin.