• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Jyväskylän liiga 2010

Aloittaja miku, lokakuu 04, 2010, 08:29:35

« edellinen - seuraava »

artsi

Tattista vaan näin olis tarkoitus

miku

Zingan peukku oli ehdottomasti Artsin suuntaan. Tämähän alkaisi näyttämään hyvältä jos pelaajia nyt sitten entisten neljän lisäksi kaksi!!

15.10. lienee kisat Helsingissä ja sinne ois miullakin mahdollisuus näillä näkymin suunnata.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

artsi

JSK eli Jyväskylän Subbuteo kerhon ensimmäinen peli-ilta olisi Tiistaina 11.10 klo 16 alkaen Mäkituvan kerhohuoneella Pitkäkatu 25. ( Maakunta-arkiston takana vanhoja puutalorakennuksia Mäki-Matin kaupunginosa) Tänään soittelin Aapelille ja lupaili ainakin puhelimessa olla tuolloin paikalla. Joukkueeseen lähtöä hieman epäröi, kun ei ole aikaisemmin ollut turnauksissa mukana. Oletko ehtinyt kyselemään Mirolta, mitkä on pelihalut tällä hetkellä ja lähtiskö JSK:n joukkueeseen ? terv.artsi

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: artsi - syyskuu 27, 2011, 20:41:38
Tänään soittelin Aapelille ja lupaili ainakin puhelimessa olla tuolloin paikalla. Joukkueeseen lähtöä hieman epäröi, kun ei ole aikaisemmin ollut turnauksissa mukana.

Onhan A-peli ollut turnauksessa. Ja ihan jopa kansainvälisessä sellaisessa. 24.5.2008 Helsinki Open.
Eikä hullummin mennyt pelit siellä lainkaan:
"U19-sarja:
Jere Tuominen - Aapeli Kyyrä 0-0
Aapeli Kyyrä - Mikko Nevalainen 0-0
Mikko Nevalainen - Jere Tuominen 0-4"
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

miku

Lainaus käyttäjältä: artsi - syyskuu 27, 2011, 20:41:38Oletko ehtinyt kyselemään Mirolta, mitkä on pelihalut tällä hetkellä ja lähtiskö JSK:n joukkueeseen ? terv.artsi

tää varmaankin mulle. en oo ehtinyt kun viimeinen viikko töiden ohessa remppaa, maalausta ja muuttoa. tunnit loppuu taas kerran kellosta kesken.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

miku

tälle viikolle saattaa osua yksi vapaapäiväkin niin kenties saan viritettyä kotiin kenttää kuosiin. ehkä ikuisuusliiga etenee kohti loppuuaan vuoden 2012 joulukuuhun mennessä.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

artsi

Kyselin 19.09 teiltä halukkuutta myydä kenttää ja maaleja molempien osuudeksi ilmoitin tuolloin 32,51€. Tarkistin asian uudelleen ja huomasin, että olin laskenut hintaan mukaan myös postikulut ( 12,93€) per naama. Olen edelleen halukas ostamaan kentän ja maalit postikuluja en maksa. Kummankin osuus on kentän ja maalien osalta olisi 19,58€. Jos olette edelleen halukkaita myymään osuutenne välineistä niin anna tilinumero voin maksaa molempien osuudet samalle tilille terv. artsi

miku

miepä tarkistan maksamani summan tililtäni ja ilmoitan sitten numeron mihin samansuuruisen summan voipi palauttaa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

miku

Lainaus käyttäjältä: artsi - joulukuu 11, 2011, 00:23:27
Kyselin 19.09 teiltä halukkuutta myydä kenttää ja maaleja molempien osuudeksi ilmoitin tuolloin 32,51€. Tarkistin asian uudelleen ja huomasin, että olin laskenut hintaan mukaan myös postikulut ( 12,93€) per naama. Olen edelleen halukas ostamaan kentän ja maalit postikuluja en maksa. Kummankin osuus on kentän ja maalien osalta olisi 19,58€. Jos olette edelleen halukkaita myymään osuutenne välineistä niin anna tilinumero voin maksaa molempien osuudet samalle tilille terv. artsi

05.10.2010   -42,84   Arto Repo      Itsepalvelu         Subbuteo-tavaroita

Tuollainen löytyy multa sulle maksettuna. Miksi palautettava summa olisi alle puolet tuosta kun en mitään tavaroitakaan ole saanut???
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

miku

Vai onko se Miron joukkueen hinta tossa mun summassa?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

artsi

Aivan oikein osuutesi laskusta oli tuo 42,84 € ja se koostuu seuraavista tuotteista :

1. Joukkue : Total Soccer Hollanti 10.33 € ( Taitaa olla Miron hallussa tämä joukkue )
2. Kenttä : 11,75 € sinun osuutesi.
3. Maalit : 7,83 € sinun osutesi.
4. Osuutesi postimaksuista 12,93€.

Kyseistä joukkuetta en ole koskaan itselleni tilannut ja olen itse myös saman verran postimaksuja tilauksesta maksanut, joten edelleenkään en voi maksaa kuin sinun ja Jonin osuudet kentästä ja maaleista, joka on 19,58 € per äijä.

meathead

Siis itse haluan rahani pois siitä kentästä ja niistä maaleista, sekä noista kertyneet postimaksut.

miku

ihan sama. laitan tilinumeroa jossain vaiheessa jos muistan.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Näin ulkopuolisena mutta Lynx-osiossa olevana asia kommentoin sen verran tai ihmettelen että jos haluaa koko kentän ja maalit itselleen niin miksi ei voisi maksaa koko postikuluja... :-\
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

artsi

Laitan kesäkuun aikana sinun tilille molempien osuudet kimppatilauksesta. Kenttä 11,75€, Maalit 7,83€,postimaksosuus 12,93 yhteensä 32,51€ x 2= 65,02€ (Kimppatilauksessa tullut Miron joukkue Total Soccer Hollanti 10,33€ on sinun maksama) asia on varmasti nyt ok ? Ensisyksyä ajatellen olisi hyvä juttu jos voitaisi järjestää jyväskylän pelaajien kesken yhteisiä pelisessioita esim. Jyväskylän liiga,turnauksia tai yksittäisiä pelejä.Pelipaikoista ei nyt luulisi olevan pulaa. Laittaisitko mulle vastausviestiä vaikka tuonne Jyväskylän Subbuteokerhon osastoon terv.artsi