• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

SM-ranking (kv-säännöt) 25.9.2010 Helsinki, Munkkiniemi

Aloittaja Hönkki, syyskuu 01, 2010, 09:35:14

« edellinen - seuraava »

Pejoka

Ilmoitan Mikon kyseiseen turnaukseen.

Samalla Miko, Henkka ja minä voisimme pelata FI-Cupin matsit pois kuljeksimasta, jos se vastustajille ja turnauksen järjestäjille käy. Tällä hetkellä tosin vastustajat eivät välttämättä tule turnaukseen, mutta katsotaan tilannetta lähempänä uudestaan.

Mikohan on jo paikan päällä, mutta Henkka ja minä tulisimme varmaan klo 17 korvilla, jos IRL Suomen Cupin finaali ei mene jatkoajalle :D

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - syyskuu 02, 2010, 18:51:54
Alustavasti mukana. Vahvistan osallistumiseni viimeistään 23.9.2010.

Valitettavasti aikatauluni ei mahdollista osallistumista tällä kertaa.

Rossonero

Turnausmaksun (5 euroa aikuiselta) voi maksaa alla olevalle tilille. Tilitän sitten yhdistykselle.

363630-01760701 (saajaksi Vesa Kouvonkorpi)

Myös käteisellä voi maksaa, mutta mieluiten tasarahalla (ja mieluiten setelillä).

miku

Hyväksyttekö turnaukseen mukaan meidän matkassa tulevan Miro Niemisen kun pojalla alla vasta 1-3 peliä (riippuen ehditäänkö tänään pelaamaan)? Eli opettelureissu, mutta olen hälle kertoillut kovasti että pelaamalla oppii parhaiten. Nyt lähinnä kysyn sitä että riittääkö vastustajilla motivaatiota briefata ohessa sääntöjä ja noin päin pois..

Niin eli Miku ja Joni siis varmuudella mukana.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Make

Lainaus käyttäjältä: miku - syyskuu 24, 2010, 09:32:07
Hyväksyttekö turnaukseen mukaan meidän matkassa tulevan Miro Niemisen kun pojalla alla vasta 1-3 peliä (riippuen ehditäänkö tänään pelaamaan)? Eli opettelureissu, mutta olen hälle kertoillut kovasti että pelaamalla oppii parhaiten. Nyt lähinnä kysyn sitä että riittääkö vastustajilla motivaatiota briefata ohessa sääntöjä ja noin päin pois..

Niin eli Miku ja Joni siis varmuudella mukana.

Minun puolestani OK. Motivaatiota opettamiseen riittää...

Hönkki

LainaaNyt lähinnä kysyn sitä että riittääkö vastustajilla motivaatiota briefata ohessa sääntöjä ja noin päin pois..

Toivon todella että riittää. Uusien pelaajien sisäänajo on tärkeysjärjestyksessä kärkipäässä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Paskamane - syyskuu 24, 2010, 09:45:02
Lainaus käyttäjältä: miku - syyskuu 24, 2010, 09:32:07
Hyväksyttekö turnaukseen mukaan meidän matkassa tulevan Miro Niemisen kun pojalla alla vasta 1-3 peliä (riippuen ehditäänkö tänään pelaamaan)? Eli opettelureissu, mutta olen hälle kertoillut kovasti että pelaamalla oppii parhaiten. Nyt lähinnä kysyn sitä että riittääkö vastustajilla motivaatiota briefata ohessa sääntöjä ja noin päin pois..

Niin eli Miku ja Joni siis varmuudella mukana.

Minun puolestani OK. Motivaatiota opettamiseen riittää...

Ehdottomasti OK! ..varsinkin kun itekin on joskus säännöistä pihalla!  :D

t.Pasi

Rossonero

Mukaan tietenkin. Tähän turnaukseen tulee muutenkin kiitettävästi vähemmän aikaa pelanneita. Uskoisin, että kaikilla enemmän pelanneilla riittää intoa opastamiseen.

Pelaajia on siis tulossa 14. Pelisysteemi on vielä hieman auki, mutta todennäköisesti on paras pelata neljä lohkoa viidellä pöydällä. Selvittelen vielä Maken kanssa tuota.

miku

Mahtavata. Meitä tuleepi siis kolme kisaturistia Keski-Suomesta huomenna mestoille.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Epis

Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Fabio

Kiitos Vesalle ja kaikille mukana olijoille!!  :D

Loistava finaali, onnea voittajalle.. En vielä paljasta kenelle!  ;)

Ihan puhki olo! Onneks pääs ratikalla kotiin...

T:Pasi

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: SUFC - syyskuu 25, 2010, 16:12:34
Kisapaikalla on internet, mutta missä tulokset?

Kukaan ei ehtinyt niitä nettiin laittaa.

Suunnilleen tällainen oli tulos lohkoista jatkaneiden osalta:

1. Juho
2. Jarkko
3. Make
4. Zinga
5. Vesa
6. Zaccy
7. Miku
8. Pasi

Epis

Ohhoh.. Onnea JUHO!
Jään odottelemaan tarkempia tuloksia..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#43
Yhdistyksen turnausmaksuista seuraavia ei maksettu käteisellä paikan päällä. Muistutukseksi vain, että tilille 363630-01760701 voi laittaa 5 euroa, jos ei ole jo laittanut. Ainakin osa varmaan on laittanut.

Jarkko
Miku
Wille
Pasi

miku

Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.