• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Yleinen Lynx- keskustelu

Aloittaja Puppe, syyskuu 24, 2009, 22:43:56

« edellinen - seuraava »

miku

Lainaus käyttäjältä: Wille - lokakuu 31, 2012, 15:03:33
blue mäx näytti olevan loppuunmyyty.. >:( halutaanko vuokrata sauna?, ihan halvalla tuskin saa. Olisko pupella mitään fiksua mestaa tiedossa?
Monta meitä olis tulossa? Mä oon täällä jo valmiixs!

No voi vitun vittu. Luumäet ois ollu hieno, kaks viimestä comebackia oonkin nähny.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: miku - marraskuu 01, 2012, 07:17:55
Lainaus käyttäjältä: Wille - lokakuu 31, 2012, 15:03:33
blue mäx näytti olevan loppuunmyyty.. >:( halutaanko vuokrata sauna?, ihan halvalla tuskin saa. Olisko pupella mitään fiksua mestaa tiedossa?
Monta meitä olis tulossa? Mä oon täällä jo valmiixs!

No voi vitun vittu. Luumäet ois ollu hieno, kaks viimestä comebackia oonkin nähny.

Mä en kyl tiedä oikein mitään vuokrasaunaa täällä päin...yks mahis on tuo meidän oma pihasauna mut siinä tarttee kysellä saunavuoron vaihtoo ja hallitukselta lupaa tai sitä suostuuko lähteen jonnekin pois  ;D Keravalta tosin on matkaa ytimeen sitten vaikka tuo natsais, jos haluu isolle kirkolle juhlimaan saunan jälkeen. Niin ja aamun matka sitten kisapaikalle??????? Kuka on ajokunnos ja monta mahtuu kyytiin JOS yx kuski löydetään. Tai riippuu monta meitä ois JOS Mane on kuski. Eli siis yöpaikatkin löytyis kyl meiltä JOS hallitus karkotetaan maasta yms. Tiedustelen asiaa...mutta siis olen mää ainakin mukana pikkujouluissa missä ikinä ne sit oiskaan...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Puppe

#62
http://www.mustasauna.fi/#!hinnat

Tollanen löytyis...hinta tosin aika suolanen ja mitenkä paljon juomaa tossa nyt sit on...??

http://www.hs.fi/artikkeli/Helsinkil%C3%A4issaunoja+joihin+saa+vied%C3%A4+omat+juomat+/1135225464247

Tuolla lisää mahiksia...Ainakin Eurohostelin sauna näyttää hyvältä...omat juomat mut saunan hinta sit 250e...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

Onko kukaan käynyt ikuna yleisissä saunoissa joita ainakin kalliosta löytyy? Joskus olisi sellainen kenties koettava kun eikös kuitenkin aika perinteisiä hommia.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: miku - marraskuu 09, 2012, 09:02:19
Onko kukaan käynyt ikuna yleisissä saunoissa joita ainakin kalliosta löytyy? Joskus olisi sellainen kenties koettava kun eikös kuitenkin aika perinteisiä hommia.

En ole käynyt. Positiivista olen niistä kyllä kuullut. Silla muutama vuosi sitten kuuluin hattrickin kautta Wanhat Parrat järjestöön.
Hesalaiset Wanhat kävivät porukalla (en ollut kertaakaan mukana, yllätys yllätys...)  parina talvena kerran viikossa arkipäivänä Kallion saunassa. Kuulemma heillä oli huisin hauskaa.
Harmikseni en yhtään muista, kertoivatko he minkälaiset oleskelutilat paikassa on. Vai onko vain pelkkä pukuhuone ja ulko-ovi?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

Tuolla oon käyny joskus 90-luvulla. Oli ihan hyvä vanhan ajan meininki. Isot lauteet ja kiuas lämpeni metrin mittaisilla haloilla.

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/palvelut/155340/
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - marraskuu 09, 2012, 09:27:35
Lainaus käyttäjältä: miku - marraskuu 09, 2012, 09:02:19
Onko kukaan käynyt ikuna yleisissä saunoissa joita ainakin kalliosta löytyy? Joskus olisi sellainen kenties koettava kun eikös kuitenkin aika perinteisiä hommia.

En ole käynyt. Positiivista olen niistä kyllä kuullut. Silla muutama vuosi sitten kuuluin hattrickin kautta Wanhat Parrat järjestöön.
Hesalaiset Wanhat kävivät porukalla (en ollut kertaakaan mukana, yllätys yllätys...)  parina talvena kerran viikossa arkipäivänä Kallion saunassa. Kuulemma heillä oli huisin hauskaa.
Harmikseni en yhtään muista, kertoivatko he minkälaiset oleskelutilat paikassa on. Vai onko vain pelkkä pukuhuone ja ulko-ovi?

En mäkään ole käynyt, mutta kerran kävelin Kalliossa Harjutorinkatua pitkin Kotiharjun saunan ohitse. Siinä ne pienen muurin päällä ulkona istuskeli vilvoittelemassa kaljapullot kädessä.

Hovimestari

Olen käynyt myös joskus Harjutorin saunassa, jossa on erittäin pehmeät löylyt. Ennen siellä oli myös mahdollisuus varata oma kabinettitila, mutten tiedä tämänhetkisestä tilanteesta. Toista lähellä olevaa saunaa, joka on Roskapankin vieressä, on myös kehuttu. Siellä tosin kiuas ei ole puulämmitteinen.

miku

positiivisia kommentteja tuli tästä hommasta, oiskos hei itua että Lynxin pikkujouluina otettais löylyjä yleisessä saunassa? siitä olisi helppo sitten suunnata kallion yöhön ja laittomiin sököpöytiin..

kiitos hei vinkkaajille myös.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Mulle passaa kyllä  ;D  Onkos Wilmalla lattialla tilaa jos nukuttaa?? Ja siitä suoraan turnaukseen??
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

Lainaus käyttäjältä: Puppe - marraskuu 09, 2012, 14:49:43
Mulle passaa kyllä  ;D  Onkos Wilmalla lattialla tilaa jos nukuttaa?? Ja siitä suoraan turnaukseen??

sama kysymys mielessä eli lattialla josko ois tilaa..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Killer

#71
Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - marraskuu 09, 2012, 12:55:40
Olen käynyt myös joskus Harjutorin saunassa, jossa on erittäin pehmeät löylyt.
Suosittelen.

miku

Mä joutunen jättämään väliin tuon pikkujoulun viihde-puolen mutta turnaukseen 2.12. ois tarkoitus silti tulla.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Porvoon turkkilainen

En tiedä onko tätä jo esitelty, mutta on joka tapauksessa hyvä sauna, jota voi varata yksityiskäyttöön ja voi ottaa omat juomat mukaan. Viime keväänä tuli siellä vietettyä yhdet polttarit ja tila oli ihan viihtyisä:

http://www.saunahermanni.fi/hinnasto.html

Wille

Lynxin pikkujoulut peruttu, Josef tunnusti.