• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

subbuteo indoor ja curling

Aloittaja mikma, heinäkuu 31, 2008, 23:21:18

« edellinen - seuraava »

AriFerra

#30
Muistaakos Killer ja Hönkki, että missä kohtaa päätylaidat olivat teidän indoor "kaukalossa"?
Jos ne ovat monta senttiä päätyrajan takana, veran reunassa, miten kimmottaminen päätylaidasta onnistuu? Silloinhan pallo voi mennä kentältä ulos päätylaidan ja maalin välissä olevasta aukosta? (kts. otsikon ensimmäisessä viestissä olevaa kuvaa)
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Rossonero

#31
En tiedä subusta, mutta futsal ja indoor ovat ihan eri luonteisia pelejä. Jälkimmäisessä toki monia eri sääntöjä (mm. viidellä tai kuudella pelaajalla, laitakimmotukset tai ei, jne.). Minulle ainoa oikea sisäfutis on saksalaisversio, jota pelaavat talvitauolla. Sitä tuli joskus seurattua, kun RTL tai joku näytti. Siinä sai pelata laitojen kautta. Pelialue oli kulmikas ja maalit oli upotettu päätyihin (tolppia ei siis käytännössä ollut). Voisi olla ihan mielenkiintoinen subulajina.

Lainaus käyttäjältä: "Zinga"Olin mukana, kun kolmeen pekkaan (minä, Masse ja joku) laitoimme kentän kiinni levyyn

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Olin laittamassa tuota kentää.

Karismaattisen puheenjohtajamme charmi on pettänyt pahasti, kun varapuheenjohtajalle ei tuo kolmas henkilö jäänyt mieleen...

Hönkki

#32
LainaaKarismaattisen puheenjohtajamme charmi on pettänyt pahasti, kun varapuheenjohtajalle ei tuo kolmas henkilö jäänyt mieleen...

Vanhana kentän virittäjänä saatat ehkä ymmärtää, että charmista ei ole apua kentän virityksessä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses