• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lynxin varjo-EM

Aloittaja miku, maaliskuu 16, 2008, 12:08:59

« edellinen - seuraava »

miku

Eikös meidänkin pidä pelata omat EM-skabat kun tuollaiset kolkuttelee ovella. Eilen purtsin kanssa juteltiin että toteutetaan nämä meidän tyyliin sopivasti eli josko joku vkl tai parin päivän pelisessio saataisiin aikaan niin nämä saataisiin läpi. Ehdotan seuraavaa:

- kaikille ykköjengi millä pelataan kaikki pelit
- ykköjoukkue oltava eurooppalainen maajoukkue
- jokainen pelaaja valitsee itselleen myös kakkosjoukkueen joka voi olla villi kortti ihan mistä vaan (itse valitsen kamerunin kun sellainen löytyy muikkuina)
- kun pelaajat ja joukkueet selvillä sovitaan pelitapa ja suoritetaan lohkoarvonnat

Niin ja toki saunailta siinä pelien välillä kuuluu henkeen :shock:

Nyt kun saan purtsin hereille niin pääsen kokeilemaan miltä aamupeli maistuu..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

#1
Lainaus käyttäjältä: "miku"Eikös meidänkin pidä pelata omat EM-skabat kun tuollaiset kolkuttelee ovella. Eilen purtsin kanssa juteltiin että toteutetaan nämä meidän tyyliin sopivasti eli josko joku vkl tai parin päivän pelisessio saataisiin aikaan niin nämä saataisiin läpi. Ehdotan seuraavaa:

- kaikille ykköjengi millä pelataan kaikki pelit
- ykköjoukkue oltava eurooppalainen maajoukkue
- jokainen pelaaja valitsee itselleen myös kakkosjoukkueen joka voi olla villi kortti ihan mistä vaan (itse valitsen kamerunin kun sellainen löytyy muikkuina)
- kun pelaajat ja joukkueet selvillä sovitaan pelitapa ja suoritetaan lohkoarvonnat

Niin ja toki saunailta siinä pelien välillä kuuluu henkeen :shock:

Nyt kun saan purtsin hereille niin pääsen kokeilemaan miltä aamupeli maistuu..

Mä varaan kakkosjengiksi jo Jamaikan... :wink:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

#2
herätelläänpä tämä henkiin.

mites jos vähän muokkais sääntöjä ja lähtis pelaamaan ihan kuitenkin em-turnausta nopeilla säännöillä. mukaan hyväksyttäisiin eurooppalaiset maajoukkueet. ajankohta kesä- tai heinäkuussa miten sattuu sopimaan??

miten purtsin ja pupen lomat/vapaat osuu tuossa? entä onko lynxin ulkopuolelta innokkaita osallistujia tällaiseen epävirallisempaan kisaan?

meillä voisi toki pelata vaikka kahdella pöydällä, toki mielenkiintoista olisi päästä pupenkin luo pelaamaan.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Zinga

#3
Lainaus käyttäjältä: "miku"herätelläänpä tämä henkiin.

mites jos vähän muokkais sääntöjä ja lähtis pelaamaan ihan kuitenkin em-turnausta nopeilla säännöillä. mukaan hyväksyttäisiin eurooppalaiset maajoukkueet. ajankohta kesä- tai heinäkuussa miten sattuu sopimaan??

miten purtsin ja pupen lomat/vapaat osuu tuossa? entä onko lynxin ulkopuolelta innokkaita osallistujia tällaiseen epävirallisempaan kisaan?

meillä voisi toki pelata vaikka kahdella pöydällä, toki mielenkiintoista olisi päästä pupenkin luo pelaamaan.
Voisin periaatteessa olla kiinnostunut, mutta esteeksi voi muodostua aikataulukysymykset. Mullehan sopisi hyvin joukkueeksi Arsenal..  ..ei kun Ranska. No ei vaan, jos pääsen mukaan, pelaan ihan mikä jengi vaan jää jäljelle.

Puppe

#4
Lainaus käyttäjältä: "miku"herätelläänpä tämä henkiin.

mites jos vähän muokkais sääntöjä ja lähtis pelaamaan ihan kuitenkin em-turnausta nopeilla säännöillä. mukaan hyväksyttäisiin eurooppalaiset maajoukkueet. ajankohta kesä- tai heinäkuussa miten sattuu sopimaan??

miten purtsin ja pupen lomat/vapaat osuu tuossa? entä onko lynxin ulkopuolelta innokkaita osallistujia tällaiseen epävirallisempaan kisaan?

meillä voisi toki pelata vaikka kahdella pöydällä, toki mielenkiintoista olisi päästä pupenkin luo pelaamaan.

Joo...kiva olis joku sessio saada aikaiseksi...mulla on loma vasta elokuussa, joten silloin ois kai ihan paras mutta kesäkuu on kyllä aika kiinni. Heinäkuun vuoroista en viel tiedä tarkkaan mut sielläkin saattais onnistua. Niin ja täälläkin voidaan pelata...mulla on tääl 2 kenttää...tosin se toinen on perunapelto....kuulostellaan
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

#5
mulla on loma heinäkuussa ja silloin kävis mulle kaikkein parhaiten, kesäkuussa näyttäis olevan joka viikonloppu mänöjä. tai no 14.-15.6 on viel vähän auki et se vois olla ehkä mahdollinen...  mä voisin spelata vaikka tsekillä
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Puppe

#6
14-15.6 sopis mulle silleen et pääsen 22.00 töistä lauantaina ja meen sunnuntai-iltana 22 takas...aika tiukka aikataulu?? Mikun kans oli kyl kans puhetta et se vois olla arkipäiviäkin esim. just heinäkuussa sopis varmaan ihan mainiosti joku arkipäiväkin, varsin jos purtsi on lomalla sillon  :lol:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

#7
Ehdotan että lähdetään säätämään viikkosessiota heinäkuulle parin päivän mittaan tyyliin ti-ke tai ke-to? Ei kuitenkaan ensimmäiselle (eikä mielellään toisellekaan) viikolle.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

#8
Lainaus käyttäjältä: "miku"Ehdotan että lähdetään säätämään viikkosessiota heinäkuulle parin päivän mittaan tyyliin ti-ke tai ke-to? Ei kuitenkaan ensimmäiselle (eikä mielellään toisellekaan) viikolle.

kuulostaa hyvältä. heinäkuun kolmannella viikolla kävis mulle kaikkein parhaiten. viikonpäivillä ei oo väliä...
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Puppe

#9
Lainaus käyttäjältä: "Purtsi"
Lainaus käyttäjältä: "miku"Ehdotan että lähdetään säätämään viikkosessiota heinäkuulle parin päivän mittaan tyyliin ti-ke tai ke-to? Ei kuitenkaan ensimmäiselle (eikä mielellään toisellekaan) viikolle.

kuulostaa hyvältä. heinäkuun kolmannella viikolla kävis mulle kaikkein parhaiten. viikonpäivillä ei oo väliä...

19-20 onnistus varmasti...mulle aika hyvin?? Muuten nyt taas riippuu noista vuoroista kun ei oo varmistunu teenkö rivimiesten vai esimiesten hommia heinäkuussa....jos teen esmiehiä niin sitten 15-16 ok mut kun ei viel tietooooooooo  :cry:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

#10
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"19-20 onnistus varmasti...mulle aika hyvin??

hetkinen mutta tuo 19-20 on vkl joten se ei kyllä mulle natsaisi.. mites ois ma-ti 21.-22.7. alustavasti. Puppe, Purtsi, Zinga?? Muita??
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Zinga

#11
Lainaus käyttäjältä: "miku"mites ois ma-ti 21.-22.7. alustavasti. Puppe, Purtsi, Zinga?? Muita??
Olen tuolloin lomalla, joten sinällään voisi onnistua. Toisaalta voin uskoa tarvittavan varsin vakavia hallitusneuvotteluja, jotta onnistuisi. Yritän kysellä varoivasti lomasuunnitelmiamme ilman, että kaulin heilahtaa...

miku

#12
Lainaus käyttäjältä: "Zinga"
Lainaus käyttäjältä: "miku"mites ois ma-ti 21.-22.7. alustavasti. Puppe, Purtsi, Zinga?? Muita??
Olen tuolloin lomalla, joten sinällään voisi onnistua. Toisaalta voin uskoa tarvittavan varsin vakavia hallitusneuvotteluja, jotta onnistuisi. Yritän kysellä varoivasti lomasuunnitelmiamme ilman, että kaulin heilahtaa...

ellei ohessa sitten ole "subuvaimojen" saunailtaa jolloin voisimme porukalla lahjoa heidät tyytyväisiksi :wink:
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

#13
Lainaus käyttäjältä: "miku"
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"19-20 onnistus varmasti...mulle aika hyvin??

hetkinen mutta tuo 19-20 on vkl joten se ei kyllä mulle natsaisi.. mites ois ma-ti 21.-22.7. alustavasti. Puppe, Purtsi, Zinga?? Muita??

Töitä 7-15 molempina päivinä...illat kyllä sopis..mut oheistoiminta jää kyl pois... :?
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

#14
mites puppe siinä keskiviikkona on töitä?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.