Luin vähän sääntöjä. Saamme vain yhden ulkomaalaisen joukkueeseen. Toisen ulkomaalaisen saa, jos on 8 junnua jotka ovat osallistuneet kolmeen FISTF:n turnaukseen. Ei onnistu meiltä, ei olisi varmaan koskaan onnistunut.
HeSussa tuo sääntö ei olisi varmaankaan edes 1990-luvulla täyttynyt jolloin viimeksi sarjassa oli junnuikäisiä - ensin alkupuolella minä, Hovi, Ukko, Marko, Harri, Pikkis ainakin ja vuosikymmenen lopussa Kaitsu ja Jussi.
Toisaalta 1990-luvulla oli saman ikäluokan pelaajista myös Puu ja Timo (eri Timo johon aiemmin viittasin) jotka eivät olleet HeSussa mukana ollessaan Subutoiminnassa enää junnuikäisiä. Sitten ymmärtääkseni Rosso oli mukana samoissa Subupiireissä vaikka en 1990-luvulla kerholla koskaan tavannutkaan eikä HeSussa 1990-luvulla Rosso ollut mukana. Tapasin Rosson ensimmäistä kertaa Subun uudentulemisen aikoihin viime vuosikymmenellä Steiner-koulun turnauksissa. Nopeasti kävi selväksi että Rosso oli ollut mukana 1990-luvulla Subussa vaikka HeSussa ei ainakaan samoihin aikoihin minun kanssani ollutkaan mukana.
Mutta junnupelaajia HeSussa oli silloin kun itse olen ollut mukana ainoastaan 1990-luvun alkupuolella kun 1970-luvulla syntyneistä pelaajista osa oli vielä junnuiässä ja 1980-luvun alussa syntyneet tuon vuosikymmenen loppupuolella. Tuon 1990-luvun lopun jälkeen junnuja ei ole HeSussa käynyt minun aikanani pelaamassa kuin äärimmäisen harvoin ja heistä kukaan ei ole jäänyt mukaan toimintaan.