• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kinesioteippaus?

Aloittaja AriFerra, joulukuu 10, 2015, 13:18:12

« edellinen - seuraava »

Onko urheiluteippauksesta hyötyä?

Ehdottomasti on.
1 (33.3%)
Jonkin verran.
2 (66.7%)
Täyttä huuhaata.
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 3

AriFerra

Onko asiasta kokemuksia? Täyttä mambo-gamboa vai oikeasti hyödyllistä? Mm. Gareth Bale, Gianluigi Buffon ja Mario Balotelli ovat vannoutuneita kinesioteipin puolestapuhujia. Lisätäänkö listaan kuuluisia suomalaisia subuttelijoita?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Fabio

Olen vähän huono vastaamaan, mutta MUTU on se että On apua!

Ite ostin jenkeistä "buumin aikaan" pari vuotta sitten rullan ja olen sitä säännöllisen epäsäännöllisesti kokeillut käyttää.

Välillä tuntuu että on ollut apua, välillä vähemmän.. Mutta on todella hankalaa arvioida kun olen ite teipit "you tuben" vinkkien avulla vaan lätkinyt! Varmaan jos olis edes jonkun kurssin käynyt (kuten yksi työkaveri kävi aikoinaan) niin voisi varmemmin arvioida. Hän kyllä mulle piti vähän luentoa mitä kaikkea voi niillä tehdä. Kuulosti monipuoliselta, mutta vaikealta! "Potilaan" pitää kai olla ite jo aika hyvin kärryillä siitä mikä ja missä vaivaa.. (Tai näin ymmärsin). Voi olla että olen väärässä..

Ex Muija pelaa beach volleytä "vähän enemmänkin" ja uskoo kyllä teippien tehoon!

Pasi

mikma

itsekin lentistä joskus pelanneena, niin käytin epäsäännöllisesti kylläkin, mutta mielestäni on apua.

Pejoka

Silloin kun mulla meni muutama vuosi sitten jalka eri paikasta tohjoksi kuin nyt kesällä, niin yhtenä hoitomuotona käytettiin kinesioteippausta. Kun ammattilainen eli ex-klubilainen Setälän Sasu teippasi, niin homma toimi eikä jalka ole sen jälkeen siitä kohtaa enää mennyt. Eli homma toimi minun kohdalla. Käsittääkseni juju on juuri siinä, että osaa teipata oikein. Siitä ei ole apua, että teippailee miten sattuu. Jos muistan oikein Sasun sanoja, niin väärin teipatessa siitä on enemmän vahinkoa kuin hyötyä.

Sasusta muuten sen verran, että näin häntä jokunen aika sitten. En ollut tunnistaa, kun oli parran kasvattanut. Juteltiin pitkät tovit jalkapallosta, HJK:sta ja maajoukkueesta. Todella hyvää matskua tuli, jota ei oikein täällä julkisesti voi huudella. Jossain muussa topikissa jokunen aika sitten ihmettelin, vaihtoiko jengia, kun klubissa lopetti. Ei vaihtanut. Tällä hetkellä hän ei "virallisesti" minkään futisjengin toiminnassa mukana.