• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Maalaus

Aloittaja Fabio, marraskuu 09, 2015, 09:57:19

« edellinen - seuraava »

Lasse

Suosittelen ehdottomasti viikonloppukurssia noilla taidoilla - opetat ne muutkin nääs maalaamaan!

Fabio

Lainaus käyttäjältä: Lasse - joulukuu 01, 2015, 01:14:50
Suosittelen ehdottomasti viikonloppukurssia noilla taidoilla - opetat ne muutkin nääs maalaamaan!

Ohhoh! Aika paksua.. :D

..Mutta kiitos kaikille palautteesta, tämä auttaa jatkamaan harjoittelua!
..ja vaikka musta ei koskaan tulekaan "maalamisen Cheekkiä", tärkeintä
on se että kuvat tuovat ihmisille iloa!

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Fabio - joulukuu 01, 2015, 10:51:14
Lainaus käyttäjältä: Lasse - joulukuu 01, 2015, 01:14:50
Suosittelen ehdottomasti viikonloppukurssia noilla taidoilla - opetat ne muutkin nääs maalaamaan!

Ohhoh! Aika paksua.. :D

..Mutta kiitos kaikille palautteesta, tämä auttaa jatkamaan harjoittelua!
..ja vaikka musta ei koskaan tulekaan "maalamisen Cheekkiä", tärkeintä
on se että kuvat tuovat ihmisille iloa!

Hienot maalaukset, Pasi! Sen verran haluaisin lisätä tuohon kun sanoit että "tärkeintä että kuvat tuovat ihmisille iloa". Mielestäni se ei ole tärkeintä vaan se, että nautit itse maalaamisesta ja huomaat kehittyväsi ja vasta sen jälkeen on bonusta jos ihmiset tykkäävät niistä. Taidetta tehdään ensisijaisesti itselleen oman taideinspiraation tyydyttämiseksi. Minäkin teen musiikkia ensisijaisesti itselleni ja vasta sen jälkeen on bonusta jos joku muu tykkää biiseistäni. Saan suurimman tyydytyksen kun huomaan itse kehittyneeni ja nauttivani tekemisestä. Sen jälkeen on kiva jos joku muu tykkää biiseistä ja saa niistä iloa. Levynkin teen vaan sen takia, että haluan tehdä levyn. Toisella sijalla on vasta esim. ostavatko ihmiset levyä tai tykkäävätkö siitä.

Fabio

Lainaus käyttäjältä: BassJake - joulukuu 01, 2015, 12:13:43
Lainaus käyttäjältä: Fabio - joulukuu 01, 2015, 10:51:14
Lainaus käyttäjältä: Lasse - joulukuu 01, 2015, 01:14:50
Suosittelen ehdottomasti viikonloppukurssia noilla taidoilla - opetat ne muutkin nääs maalaamaan!

Ohhoh! Aika paksua.. :D

..Mutta kiitos kaikille palautteesta, tämä auttaa jatkamaan harjoittelua!
..ja vaikka musta ei koskaan tulekaan "maalamisen Cheekkiä", tärkeintä
on se että kuvat tuovat ihmisille iloa!

Hienot maalaukset, Pasi! Sen verran haluaisin lisätä tuohon kun sanoit että "tärkeintä että kuvat tuovat ihmisille iloa". Mielestäni se ei ole tärkeintä vaan se, että nautit itse maalaamisesta ja huomaat kehittyväsi ja vasta sen jälkeen on bonusta jos ihmiset tykkäävät niistä. Taidetta tehdään ensisijaisesti itselleen oman taideinspiraation tyydyttämiseksi. Minäkin teen musiikkia ensisijaisesti itselleni ja vasta sen jälkeen on bonusta jos joku muu tykkää biiseistäni. Saan suurimman tyydytyksen kun huomaan itse kehittyneeni ja nauttivani tekemisestä. Sen jälkeen on kiva jos joku muu tykkää biiseistä ja saa niistä iloa. Levynkin teen vaan sen takia, että haluan tehdä levyn. Toisella sijalla on vasta esim. ostavatko ihmiset levyä tai tykkäävätkö siitä.

Totta Jake! Siitähän tämä kaikki lähtikin, että halusin tietää osaanko maalata.. Ja halusin jotain rentouttavaa tekemistä. Kyllä tosiaan tärkeää on myös se mitä harrastus antaa itselle, mutta uskon että muiden mielipiteet jne. auttavat sen kanssa että jaksaa jatkaa harjoittelua! Olen nääs sellainen joka aina jättää harrastuksia kesken!  :D

t.Pasi

miku

Pakko tulla tänne vielä julkisestikin kiittämään ja kehumaan. Sain tilaustyönä tehdyn maalauksen ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Ihan mahtavaa jälkeä ja upea kuva. Kiitos Pasi!
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Fabio

Hhehe! Kiitos kiitos.. Saako kuvan taulusta laitta tänne?
Näkis muutkin tuon tiukan kaverin kuvan..
t.Pasi

Epis

Lainaus käyttäjältä: Fabio - tammikuu 21, 2016, 10:03:03
Hhehe! Kiitos kiitos.. Saako kuvan taulusta laitta tänne?
Näkis muutkin tuon tiukan kaverin kuvan..
t.Pasi
Mjitaah? Eikö kaikki/muut muka seuraa Mikua twitter-somessa?
Vähäx ootte noloja?! *hymppis*
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Fabio

Ai no sitten ei olekaan tarvetta. (En tiennyt). Katsokaa sieltä jos nappa..
t.Pasi

Epis

Lainaus käyttäjältä: Fabio - tammikuu 21, 2016, 10:38:56
Ai no sitten ei olekaan tarvetta. (En tiennyt). Katsokaa sieltä jos nappa..
t.Pasi

Kyllä tännekin pikseleitä mahtuu..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Fabio

#24


Joku futis-tyyppi kai?!? :)

t.Pasi

ps. Jos joku haluaa nähdä lisää mun tauluja ja piirroksia, kandee käydä Instagrammissa
kattomassa "pasintaulut"..

https://www.instagram.com/pasintaulut/



SouthernBoogieCat

Hieno maalaus jälleen, Pasi! Sinulla on ainutlaatuinen tyyli. Se on ominaista suurelle taiteilijalle. Myös ne Instragramissa olevat ovat hienoja. Avaa oma Facebook-sivusi taiteilijanimellä Paulo Fabio.

Fabio

Hehe! Aloitteleva (mutta innostunut!) taiteilijahan tässä ollaan..
Enkä vielä itse ainakaan tunnista mitään "tyyliä" mun tauluissa.
Jos tunnistat, kuvaile sitä ihmeessä! (kiinnostaa toki).

Olen nyt työväenopiston maalauskurssilla, jossa olen selvästi
vähiten maalannut (tulkitsin kurssikuvauksen päin persettä!)
mutta toivon että "huippujen" keskellä voi myös oppia!

..alkeiskurssille ilmoittauduin myös kevääksi!

Naamakirjaan en vielä suostu menemään! Ehkä joskus myöhemmin..
:D

t.Pasi

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Fabio - tammikuu 21, 2016, 14:24:56
Enkä vielä itse ainakaan tunnista mitään "tyyliä" mun tauluissa.
Jos tunnistat, kuvaile sitä ihmeessä! (kiinnostaa toki).

Noissa kaikissa näkemissäni maalauksissa on mielestäni selkeä formaatti josta näkee että ne ovat yhden ja saman taiteilijan tekeleitä. Sitä on vaikea kuvailla, mutta se jotenkin mielestäni liittyy värien käyttöön ja kasvonpiirteisiin kaikilla maalauksen kohteena olevilla henkilöillä. Jotenkin nuo ovat hieman karikatyyrimaisia (siis tämä on hyvällä sanottu) kaikki maalaukset mitkä olen nähnyt. Sekin on selkeästi osa ainutlaatuista tyyliäsi. Vaikea tarkemmin kuvailla, mutta minun silmääni selkeä yhteneväinen formaatti on jokaisessa noissa maalauksissasi mitä olen nähnyt.

Fabio

Ok. Kiitos! Tota "karikatyyriä" oon kyllä joltain muultakin kuullut. Jollain tavalla ehkä luonnostaan
"korostan" piirteitä, vaikka en niillä tarkoituksellisesti "pilaile".. Siksi ne ei ole pilakuvia vaan jotain
"sarjakuvannoksia" tms..

Ja joku kuvaili myös "tyyliä" myös "naivistiseksi". Kyllä noi ehkä voi allekirjoittaa! On vaan vaikeaa
nähdä mitään tyyliä kun ei sellaista tiedä tekevänsä / ei pyri tekemään.

Pasi

Epis

Tuli Fabion maaluasharrastus mieleen näistä..
https://thecapturedproject.com/
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!