• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kesäkisat

Aloittaja Purtsi, tammikuu 09, 2013, 12:29:30

« edellinen - seuraava »

Händikäp

Mihin kerätään kokouksissa ( kai niitä voi olla monta kun ollaan niin monta yötä kotoa pois)  käsiteltäviä asioita?
SAATANAN TUNARIT

miku

Lainaus käyttäjältä: Händikäp - heinäkuu 04, 2013, 13:43:21
Mihin kerätään kokouksissa ( kai niitä voi olla monta kun ollaan niin monta yötä kotoa pois)  käsiteltäviä asioita?

Manella on varmaan mukana sellainen superturboextramobiililaite johon voidaan piirtää tussilla muistiinpanot.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Händikäp - heinäkuu 04, 2013, 13:43:21
Mihin kerätään kokouksissa ( kai niitä voi olla monta kun ollaan niin monta yötä kotoa pois)  käsiteltäviä asioita?

Mitä sie nyt tarkotat? Mie en ymmärrä? tiedän että siellä puhutaan eri maata siellä lappeengraadis mut tarkotatko sie et laitetaanko tänne ehdotuksia käsiteltävistä asioista tai jonnee? vai et sit kokouksien aikana mihin tehään ne muistarit? Häh? Tä? Mieenymmärrämieenymmärrämieenymmärrä....
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Händikäp

No niin just että etukäteen voitais tsekata tärkeit juttui. Ettei tarvii sit ihan tuppisuuna olla. Jos vaikka on askoja mitä vois nyt etukätee buljata.
SAATANAN TUNARIT

Make


miku

talkottaako jalkko tähän tyyliin:

- helsinki open / lynxin osallistujat
- tulevan kauden uudet lynx-tuotteet
- saako heti aamulla ottaa kaljan kun herää
- lynx openin suunnittelu

mutta hei, ei saa sitten liian tosissaan olla. paitsi jalkko - mikäli mane antaa sille talpeeks lahaa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Händikäp

Talkottaa justiin tohon tyyliin  ;)

Ja vittu minä olen aina tosissani!! Imekää sitä runkkarit

Niistä lajeista, pöytätennis. Mailat pallot pöydät tulee paikalle. Sitäki voitte imee. Nyt mä lähden alistamaan naapurin rouvaa.
SAATANAN TUNARIT

Händikäp

Mane varmaa mitään rahaa anna, sairas ja työtön. Ha! 

Nyt sitte sitä huumoria jooks.

Luv Y !
SAATANAN TUNARIT

miku

Tulitikun pituusheittoa vois kokeilla, se on kuulemma yllättävän hankalaa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

mulla on repullinen golf-palloja ja jokunen maila, jalkko vois käyä firman piikkii ostamas venäjältä päältä ajettavan ruohonleikkurin ja ajaa sen sit sysmää ni sais viheriöt pelikuntoo.

mut golf on siis yks laji. pitää kattoa paikan päällä minkälainen kisa kehitellää.

tuoko puppe pelikortit ja tilpehöörit?
keijolla on vahva tunne että viikonloppuna kortti käy.

mä tuon mölkyn jos sitä haluaa heitellä.

Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

zaccy

Ehdottomasti Lynx:n kisa:
Aamulla ~0900 (tahi kun kaikki heränneet eikä kukaan ottanut vielä tasoittavia) puhallus alkomameetteriin --> ken alle 1 promillosta huhkuu saapi ankaran rangaistuksen :o

Make


Laji valittu: neppis.

Olis jo maanantai.

Mie ja se yks väjö tullaan ilmeisesti taas samalla kyydillä.

Myöeiehitä.

Puppe

#57
Lainaus käyttäjältä: Hopeamitalisti - heinäkuu 06, 2013, 23:28:54

Laji valittu: neppis.

Olis jo maanantai.

Mie ja se yks väjö tullaan ilmeisesti taas samalla kyydillä.

Myöeiehitä.

Laji: vauhditon pituushyppy taaksepäin *-tähden hymiö

Kohta mennään...Jiiiihaa!!!!!!

Ai niin muuten hoitaako itäsuomi taas pelipöydät paikalle?? Vai mitenkä....myöeiehitä

Ps: Yritän ettii chipit ja kortit jostain muuttolaatikosta...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

jos saa kainon toiveen esittää ni voiskos ton pituushypyn vaihtaa johkuu toisee lajii?

ku minä oon niin vammanen että miun polvi ei vielä kestä tuollaisia voimainponnistuksia. että jos kävis...

neppis sopii meikäläisen fysiikalle erinomaisesti.
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Make

Pöydät tulee idästä. Vaik siitä nyt taas aiheutuukin kohtuutonta haittaa. Ja vaivaa.