• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kesäkisat

Aloittaja Purtsi, tammikuu 09, 2013, 12:29:30

« edellinen - seuraava »

miku

Jos (ja toivottavasti kun) Joni alias Läskipää pääsee mukaan kisailuihin niin erikoistoiveena olisi sellainen, että mies tekisi muille Lynxiläisille tietokilpailun!
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

Mites ku tuolla kisoissa pitää varmaa jotain syödäkii ni toiskos Miku evästä koko orkesterin tarpeiks ni ei tarttis jokaisen tuoda omaa makkarapakettia tullessaa?

Siellä on jääkaapit ja uunit ja pelit ja vehkeet.

Ku ennätän ni mä käyn paikan päällä kattomas tota meitin turnauspaikkaa mut oon ymmärtäny et siel on ihan hyvänkokonen pihapiiri temmeltää eikä oo naapureita lähettyvillä.

Sauna  löytyy mut järvi ei oo rannassa, eli jos haluaa hukkua sepalus auki ni pitää nähdä vähän vaivaa sen eteen.

Nii yhen vai kahen päivän kisat?






Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Puppe

Makkala on hyvää luokaa....alpatti on hyvä teema. Joku pelikin vois olla alpatin mukaan hidasta ja alpatin säännöillä  ::) Mulle käy kyl kahden yön kisatkin..oon varannu ma-ke tuolle ihanalle kesätapahtumalle...ja voihan sitä tietty hengailla sen toisen illan muutenkin kuin pelien ympärillä epävirallisesti jos vaikka osa porukasta vaan voi olla yhden yön?? kaikki käy...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

Pappilankuja, Sysmä on paikan osoite

Alpatti on hyvä.

Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

Kaks yötä juu!

Toki voin hoitaa safkat jos tuun autolla. Jos en niin käydään vaikka kimpassa siellä päin kaupassa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Make

Alpatti käy. Varaan alustavasti Tehotipat ja ZondeRvanin joukkueiksi. Siis jos Purtsille käy Alpatti teema.

Meniskö kesäkisa taas sellasella kaavalla, että jokainen keksii yhden lajin kisailtavaksi? Purtsilta luonnollisesti kysyn...

Purtsi

Lainaus käyttäjältä: Hopeamitalisti - kesäkuu 07, 2013, 13:13:39
Alpatti käy. Varaan alustavasti Tehotipat ja ZondeRvanin joukkueiksi. Siis jos Purtsille käy Alpatti teema.

Meniskö kesäkisa taas sellasella kaavalla, että jokainen keksii yhden lajin kisailtavaksi? Purtsilta luonnollisesti kysyn...

Toimii.

Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

Miulle ainakin HeRefoRdin Mullikat ja Kasvispizza.

Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

Kävin pyörähtämäs tuol kisapaikalla, ite rakennus on varmaa joku 300m2 ja sit on erillinen saunarakennus.

Ja piha on kans ihan hyvä kesäkisojen järjestämisee. Mitä siellä sitte ikinä sitte tapahtuukaa.

Ku on noin paljon tilaa käytössä ni pitäiskö kutsua alpatin perustajakii paikalle?

Mulle Ritmo ja Hyi kamala
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Händikäp

mulle vaan ihan Henkke Larsson ja 100 markkaa
SAATANAN TUNARIT

Puppe

Mulle Ruskea namu ja StRingeRin namu
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

ollapa jo heinäkuu...
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Puppe

Heissan toverit!!!!!! Reilu viikko enää...myöeiehitämyöeiehitämyöeiehitämyöeiehitä............mites työ ootte paikalle suunnitelleet tulevanne, moneltako??? Mulla voipi olla et pääsen mestoille vasta noin about 16.30  :o Et mitenkä myö sitten tehdään...tai onko suunnitelmii? Tä
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

Mie en tiiä vielä saanko autoa vai tuunko julkisilla. jotain ohjelmarunkoahan vois ehkä kuitenkin olla eli meneekö tyyliin:

ma
17.00 peliä

ti
10.00 pelit jatkuu

vaiko että mitenkäkö?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

jos ei homma oo muuttunu ni sieltä häviää sunnuntaina edellinen porukka eli sinne vois mennä maanantaina vaik klo 07.00 jos on oikee intoa juop... eiku pelailla.
mut alotetaa virallistakin virallisempi turnaus sitte ku vimonen pääsee saapumaan paikalle, eiks je?

ni perjantaihin asti se turneepaikka on meille varattu ni eiköhän siihen mennessä saada mestari selville. tai ei välttämättä selville ratkastua kuitenkii.

jos miku tuut sporalla tai ratikalla ni käydää siin sysmäs sit kaupas ostelee.
128:lla pääsee muistaakseni leppävedeltä aika lähelle sysmän keskustaa.

Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.