• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Pelipäivä Lappeenrannassa

Aloittaja Make, kesäkuu 22, 2011, 20:08:28

« edellinen - seuraava »

Make

Minkäslaisella aikataululla oot liikenteessä? Ajoaika liene 2,5-3 tuntia tauoista riippuen.

Ajo-ohjeet tulossa...

Hönkki

LainaaMinkäslaisella aikataululla oot liikenteessä? Ajoaika liene 2,5-3 tuntia tauoista riippuen.

Peliaika vois olla klo 10-18.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Make

Tuolla aikataululla vois vääntää neljä kertaa kaikki kaikkia vastaan... Huilia joka kolmas kierros siis.

Hönkki

LainaaTuolla aikataululla vois vääntää neljä kertaa kaikki kaikkia vastaan... Huilia joka kolmas kierros siis.

Ok. Yksi meidän peleistä voisi olla samalla kv-cupin välierä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Make

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - heinäkuu 06, 2011, 15:44:49
LainaaTuolla aikataululla vois vääntää neljä kertaa kaikki kaikkia vastaan... Huilia joka kolmas kierros siis.

Ok. Yksi meidän peleistä voisi olla samalla kv-cupin välierä.

Sopii, olisiko toisen tai kolmannen kierroksen peli? Saat valita...

miku

Sori miehet, nyt on pakko jättää väliin. Samalla viikolla joutuu kahdesti jo ajamaan Jkl-Joensuu-Jkl päiväseltään ja vielä pari duunipäivää loman keskelle tuohon väliin niin ei pysty venymään. Toivottavasti Jalkko ottaa kuvia niin näkee mitä siellä on sitten tapahtunut.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Make

1.kierros pelattu:
Mane - Jarkko 3-0
Hönkki-Jarkko 1-1
Mane - Hönkki 3-0

Make

2.kierros:
Jarkko - Hönkki 5-0
Mane - Jarkko 1-2
Honkki - Mane 0-6 Suomen Cup välierä

Make

3.kierros:

Jarkko - Hönkki 1-2
Mane - Jarkko 0-0
Hönkki - Mane 1-3

Make

4.kierros:

Jarkko-Hönkki 2-1
Hönkki-Mane 1-5
Mane-Jarkko 4-1

Hönkki

Elettiin 1 päivä kuin ammattilaiset: 8 peliä jokaiselle ja yhteisruokailu. Itse peleissä olin enemmän tai vähemmän pesukoneessa, taisi tulla muutama ennätystappiokin. Ovat tuolla Lappeenrannassa niin kovia, ettei enää tarvitse käydä edes MM-kisoissa. Ihan samalla tavalla tulee turpaan molemmilta tahoilta. Iso kiitos nyt kuitenkin peleistä. Tämä oli hyvää treeniä tulevia Hefi-pelejä varten ja herätti taas todellisuuteen millä tasolla pitäisi pystyä pelaamaan. Ensikerralla tulen paremmin valmistautuneena.

Ai niin, kruunasin päiväni paluumatkalla. Pääsin liikennevalvontakameran kuvaan. Milläköhän ylinopeudella se kortti lähtikään ?   
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - heinäkuu 11, 2011, 23:24:06
Elettiin 1 päivä kuin ammattilaiset: 8 peliä jokaiselle ja yhteisruokailu. Itse peleissä olin enemmän tai vähemmän pesukoneessa, taisi tulla muutama ennätystappiokin. Ovat tuolla Lappeenrannassa niin kovia, ettei enää tarvitse käydä edes MM-kisoissa. Ihan samalla tavalla tulee turpaan molemmilta tahoilta. Iso kiitos nyt kuitenkin peleistä. Tämä oli hyvää treeniä tulevia Hefi-pelejä varten ja herätti taas todellisuuteen millä tasolla pitäisi pystyä pelaamaan. Ensikerralla tulen paremmin valmistautuneena.

Ai niin, kruunasin päiväni paluumatkalla. Pääsin liikennevalvontakameran kuvaan. Milläköhän ylinopeudella se kortti lähtikään ?   

Hönk ja ylinopeus. en usko  http://www.youtube.com/watch?v=66FpKZkpLBM
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

Siinähän se hauskuus onkin. Kentällä liian hidas, maantiellä liian nopea.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Mielenkiintoisia pelejä näytti olleen Lappeenrannassa eilen ja varmasti hauska pelisessio. Itse en ollut varma silloin kun tämä pelisessio vahvistettiin että pääsenkö paikalle joten en viitsinyt ilmoittautua. Olisin kyllä loppujen lopuksi päässyt, mutta meni liian viimetippaan joten jätin sitten väliin. Ehkä ensi kerralla sitten....

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - heinäkuu 11, 2011, 23:24:06
Elettiin 1 päivä kuin ammattilaiset: 8 peliä jokaiselle ja yhteisruokailu. Itse peleissä olin enemmän tai vähemmän pesukoneessa, taisi tulla muutama ennätystappiokin. Ovat tuolla Lappeenrannassa niin kovia, ettei enää tarvitse käydä edes MM-kisoissa. Ihan samalla tavalla tulee turpaan molemmilta tahoilta. Iso kiitos nyt kuitenkin peleistä. Tämä oli hyvää treeniä tulevia Hefi-pelejä varten ja herätti taas todellisuuteen millä tasolla pitäisi pystyä pelaamaan. Ensikerralla tulen paremmin valmistautuneena.

Ai niin, kruunasin päiväni paluumatkalla. Pääsin liikennevalvontakameran kuvaan. Milläköhän ylinopeudella se kortti lähtikään ?   

Hönkistähän voisi tulla formula- tai rallikuski kun on niin raskas kaasujalka. Kannattaa laittaa hakemus + CV johonkin talliin.  ;D