• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

WASPA

Aloittaja Rossonero, kesäkuu 21, 2011, 22:18:08

« edellinen - seuraava »

Porvoon turkkilainen

Vaikka en Lobotomy Jazzia vielä tunne, niin ilman muuta WASP-synaa väliosaan. Biisi nimenä ainakin kuulostaa siltä, että WASP-syna on ehdoton lisämauste. Aivan kuten parhaat pelinappulat minun ja Hönkin ressumatseissa. Nostavat tasoa... tosin olin tämän kauden ressussa viimeinen.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 22, 2011, 12:06:37Tästä tulee silti kaikkien aikojen tilastot kuntoon -reissu.
Näinköhän sittenkään.. ::)

@Facebook
Status update from Stockholm!
Following players are most likely to participate in Stockholm Tournament 21/8
Robert Green (Aus)
Jeremy Bradley (Eng)
Massimiliano Ria (Ita)
Marcus Tilgner (Ger)
Lars Löfgren (Swe)
..and interest from many more
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

miku

Mulla saattais olla toi vkl vapaa. Meinaatteko liikkua lentäen vai discoristeilijähelvetillä Ruotsiin?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Hönkki

Lentoja olen katellu. Vähän yli satasella pitäis päästä + mahdolliset taksit. Yhden päivän piipahdus se olis pakko olla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Lainaus käyttäjältä: miku - kesäkuu 23, 2011, 15:11:38
Mulla saattais olla toi vkl vapaa. Meinaatteko liikkua lentäen vai discoristeilijähelvetillä Ruotsiin?

Mä oon miku lomalla. ja vois kiinnostaa reissu vaikka laivalla  8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

Pitää tutkailla asiaa. Jos tuon saisi yhdistettyä Tanskan kisaan, niin laiva ja auto yhdistelmä varmaan olisi ratkaisu.

miku

milloinkas tanskassa on kisat?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Epis

Hallitusneuvottelut ovat olleet suotuisia ja osallistuminen näyttää entistä todennäköisemmältä. Matkustusmuodolla ei sinäänsä väliä, mutta kimppahytti voisi tulla halvemmaksi (jos mut huolitaan).
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Puppe

#23
Lainaus käyttäjältä: SUFC - kesäkuu 24, 2011, 13:22:42
Hallitusneuvottelut ovat olleet suotuisia ja osallistuminen näyttää entistä todennäköisemmältä. Matkustusmuodolla ei sinäänsä väliä, mutta kimppahytti voisi tulla halvemmaksi (jos mut huolitaan).

Kattelin tässä töissä joutessani yhtä vaihtoehtoa. https://www.vikingline.fi/routebooking/suomi/CalculatePrice.vl Tuo siis 4 henkilöä laivamatkat plus jonkun onnellisen auto...toki auton voi pois jättää. Lisäksi katoin hotellien hintoja yhdelle yölle jos tarvii ja hintaluokka oli 2hh 60-90euroa eli matkojen hinnaksi per nokka tuolla kuviolla tulisi about 80e....lisäksi tietty ruuat ja löpöt...ja juomat...ja kuski pitäs arpoo jajajajajajajajaja  ::)

edit. ei taida näyttää tuota viikkarin linkkiä...lauantaina meno hesasta iltaristeilyllä tukholmaan. perillä aamu 10.00.. maanantai-aamuna risteily tukholma-turku jossa illalla perillä 19.00 maissa...c4 hytti(+auto)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Epis

Jaahas, neuvottelukumppani näyttää arvostavan nopeutta materian yli, joten taitaa kääntyä lentämisen puolelle :-\
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Ilmoittauduin kisaan ja lentämällä menen.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Lento varattu ja lähtee 21.8 klo 9.20. Takaisin klo 22.55 samana päivänä.

Pääsenkö istumaan Kaitsun viereen ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - kesäkuu 29, 2011, 12:43:14
Lento varattu ja lähtee 21.8 klo 9.20. Takaisin klo 22.55 samana päivänä.

Pääsenkö istumaan Kaitsun viereen ?
Ehkä, samanlaista katsellut. En vain ihan vielä ole varannut..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

LainaaNäinköhän sittenkään..

@Facebook
Status update from Stockholm!
Following players are most likely to participate in Stockholm Tournament 21/8
Robert Green (Aus)
Jeremy Bradley (Eng)
Massimiliano Ria (Ita)
Marcus Tilgner (Ger)
Lars Löfgren (Swe)
..and interest from many more

Onko jossakin lista ilmoittautuneista ? En löydä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#29
No löytyihän

Following players are most likely to participate in Stockholm Tournament 21/8
Robert Green (Aus)
Jeremy Bradley (Eng)
Massimiliano Ria (Ita)
Marcus Tilgner (Ger)
Lars Löfgren (Swe
Kari Hakkarainen (Fin)
David Crémoux (Fra)



edit: järjestäjän mukaan kisa pitäisi olla ohitse klo 20 mennessä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses