• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Fudista Helsingissä

Aloittaja Hönkki, toukokuu 25, 2011, 17:43:37

« edellinen - seuraava »

Hönkki

LainaaPitäisikö alkaa lääkäriksi? Nimittäin nuo omat diagnoosit ja veikkaukset osuivat aika naulan kantaan. Tuli eilen käytyä ultraäänessä. Siellä todettiin, että yksi takareisilihaksen kiinnittäjäsäie (vai mikä se virallinen nimi onkaan) on katkennut/repeytynyt irti. Tänään myöhemmin ratkeaa, milloin pääsen ortopedille. Hän ratkaisee, tarvitseeko vamma leikkaushoitoa. Eilisen lääkärin mukaan, jos olisin urheilija, lihas leikattaisiin varmasti.

... ja kuka toikaan kovuutta peliin Peten loukkaantuessa ? Tietysti Lohjan mankeli-giljotiini-lahtaaja alias Rossonero.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 04, 2015, 18:13:25
Pikaista paranemista Pete.

Seuraava pelikerta siis nimeltään:
Peten takareiden muistoturnaus.

Kiitos Jykä. Hitaasti, mutta varmasti, kuten joku voisi sanoa myös pelityylistäni. Olinhan jo nuoruusvuosinani hidas, mutta kankea ;)

Seuraavaksi hiukan rankempaa huumoria. Herkemmät älkää jatkako lukemista: Kävin keskiviikkona ortopedin hoitopedillä makoilemassa. Hän ei ultraäänikuviin luottanut, joten määräsi magneettikuvauksiin. Siellä tuli eilen käytyä. Tiistaina jälleen ortopedin luokse kuulemaan tuomio. Jos leikataan, se tulee olemaan pitkähkö ja verinen avoleikkaus. Jos leikkaukseen päädytään, en tiedä milloin se olisi. Ja jos leikkaukseen päädytään ja jos sieltä jää jotain ylimääräistä lihassäiettä tai jotain muuta kivaa kotiin vietäväksi, sehän voidaan antaa Peten takareiden muistoturnauksen parhaalle pelaajalle tai tsempparille muistoksi vaikkapa kaulakorun muodossa kuin kultamitali ikään.

Tuo yllä oleva on siis minun mustaa huumoriani! Kuten siitä voi todeta, en ole "the King of komedy".

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 05, 2015, 16:50:33
... ja kuka toikaan kovuutta peliin Peten loukkaantuessa ? Tietysti Lohjan mankeli-giljotiini-lahtaaja alias Rossonero.

Niin, en tiedä, mitä tapahtui lähdettyäni, mutta sen tiedän, että minulla ja Veskulla ei ollut kyseisessä tilanteessa lainkaan kontaktia. Omaan piikkiini menee se, että minun vanhat ja jo näköjään haperoituneet lihakseni eivät kestä edes pallon potkaisemista taaksepäin.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Pejoka - elokuu 08, 2015, 12:35:35
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 05, 2015, 16:50:33
... ja kuka toikaan kovuutta peliin Peten loukkaantuessa ? Tietysti Lohjan mankeli-giljotiini-lahtaaja alias Rossonero.

Niin, en tiedä, mitä tapahtui lähdettyäni, mutta sen tiedän, että minulla ja Veskulla ei ollut kyseisessä tilanteessa lainkaan kontaktia. Omaan piikkiini menee se, että minun vanhat ja jo näköjään haperoituneet lihakseni eivät kestä edes pallon potkaisemista taaksepäin.


Ehdottomasti oli kontaktia. Uranlopetustaklaus mikä uranlopetustaklaus. Olen aina tiennyt että Rossolla on murhaajan kosketus.

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 10, 2015, 10:06:15
Lainaus käyttäjältä: Pejoka - elokuu 08, 2015, 12:35:35
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 05, 2015, 16:50:33
... ja kuka toikaan kovuutta peliin Peten loukkaantuessa ? Tietysti Lohjan mankeli-giljotiini-lahtaaja alias Rossonero.

Niin, en tiedä, mitä tapahtui lähdettyäni, mutta sen tiedän, että minulla ja Veskulla ei ollut kyseisessä tilanteessa lainkaan kontaktia. Omaan piikkiini menee se, että minun vanhat ja jo näköjään haperoituneet lihakseni eivät kestä edes pallon potkaisemista taaksepäin.


Ehdottomasti oli kontaktia. Uranlopetustaklaus mikä uranlopetustaklaus. Olen aina tiennyt että Rossolla on murhaajan kosketus.

Kyllähän se on myönnettävä.

Pejoka

Ortopedin tuomio tuli. Teki lähetteen leikkaukseen. Nyt on treffit sovittu kirurgin kanssa. Saa nähdä, mieltä hän on jalastani.

Se on fakta, että takareiden hauislihaksen (en tiennytkaan aiemmin, että myös jalassa on hauislihas) yksi kiinnike on irti, mikä "majailee" noin 7 sentin päästä oikeasta paikastaan eli istuintyynystä (hieno nimi tuokin). Eihän sitä tietenkään pakko ole kiinnittää, mutta voi jäädä "elinikäiset kivut ja säryt", jos jätetään irralleen "roikkumaan".

No, kuulostellaan...

AriFerra

Kausi paketissa ennenkuin on alkanutkaan?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

Ens keskiviikkona taas pelipäivä. Kumpulanlaakso klo 18. Itse en pääse paikalle, mutta porukkaa kootaan. Naamakirjassa ja täällä voi ilmoittaa pääseekö skulaamaan.

Killer

Eikö todellakaan kukaan paskahanhi-ei/kyllä denoille-sijoitan turskaan-viherkomupersu kokkari-huuliharpisti mene tänään pelaamaan!?!

Hakekaa isännöitsijän veljenpoika mennessänne Vitamiinista.

Epis

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 19, 2015, 15:08:26
Eikö todellakaan kukaan paskahanhi-ei/kyllä denoille-sijoitan turskaan-viherkomupersu kokkari-huuliharpisti mene tänään pelaamaan!?!

Hakekaa isännöitsijän veljenpoika mennessänne Vitamiinista.

Ei ketään inspiroi, josset sää oo kentällä
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Fabio

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 19, 2015, 15:08:26
Eikö todellakaan kukaan paskahanhi-ei/kyllä denoille-sijoitan turskaan-viherkomupersu kokkari-huuliharpisti mene tänään pelaamaan!?!

Hakekaa isännöitsijän veljenpoika mennessänne Vitamiinista.

"Oli kerran kauan sitten aivan toisenlainen maa.

Siellä asui pieni mehiläinen josta paljon puhutaan.

Ja tämän mehiläisen nimi oli Maija.

Pieni sievä mehiläinen Maija.

Maija lentää maailmaan, ihmeitä sen katsomaan.

On täällä tänään ystävämme Maija.

Pieni reipas mehiläinen Maija.

Maijaa kaikki rakastavat.

Maija, Maija. Kerro tarinas."

Killer

Taas ens keskiviikkona klo 18. Kumpulanlaaksossa.

Killer

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 23, 2015, 23:55:58
Taas ens keskiviikkona klo 18. Kumpulanlaaksossa.
Gråsten tulee. 4 junnua myös.

Toivottavasti täältäkin löytyy vielä tulijoita.

Hönkki

Katsotaan ... auto hinattiin juuri korjaamolle. Ennenkin käynyt näin että Helsinki Openin jälkeen kulkuväline on romuna.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Iski akuutti laatan levitys.
Koetan saada Frankun + pari muuta silti paikalle.