• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Fudista Helsingissä

Aloittaja Hönkki, toukokuu 25, 2011, 17:43:37

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Harvinaista kyllä, mutta tuo ei näytä sopivan minulle.

Porvoon turkkilainen

Mites jo torstaina, niin oisko tulossa sen verran porukkaa, että saatais kesän ekat pelit?

Epis

Mulla ei vielä varmuutta torstain onnistumisesta. Juhannuksen jälkeen jään lomille. Muksujen kanssa pitää henkata alkupäivät, joten arkisin klo 15-16 jälkeen onnistunee minä päivänä tahansa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Nyt se kummajainen (aka elämä) menee mulla pelien edelle. Laittakaa toki pvmehdotuksia tänne.
Toivon saavani prioriteetit pian takaisin oikeisiin uomiinsa.

Rossonero

Minun osaltani menee pitkälti heinäkuulle. Mieli teki kovasti pelaamaan.

http://www.youtube.com/watch?v=AhmduPw_7g0&feature=related

Epis

Meikä on nyt 4 viikkoa lomilla, joten melkeimpä mikä päivä tahansa käy, kunhan hieman etukäteen sovitaan. Pari juttua ois kyllä..

- Millä säännöillä pelataan? Mukana on kuitenkin 'veteraaneja', joten kallistuisin hitaan puoleen..
- Millä pallolla? Supertele ei rasita ikämiesten lonkkia niin paljon, mutta kaikki käyp..
- Nythän on mahdollisuus maksaa kuluneen kauden kalavelat, mutta sovitaanko ettei enää hätänumeroon soittamisen jälkeen saa taklata, kun meikä makaa avomurtumiensa kanssa maassa? Vielä numeroa näppäiltäessä tulleet osumat lasketaan "pallo välissä" -tilanteiksi. Hitaan säännöillä myös omia saa rapata.
- Miten tankkaus, saako juomapullossa olla mitä tahansa itse sisäänsä kelpuuttaa vai pelataanko kukkahatut päässä?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Puppe

Lainaus käyttäjältä: SUFC - kesäkuu 26, 2011, 13:35:35
Meikä on nyt 4 viikkoa lomilla, joten melkeimpä mikä päivä tahansa käy, kunhan hieman etukäteen sovitaan. Pari juttua ois kyllä..

- Millä säännöillä pelataan? Mukana on kuitenkin 'veteraaneja', joten kallistuisin hitaan puoleen..
- Millä pallolla? Supertele ei rasita ikämiesten lonkkia niin paljon, mutta kaikki käyp..
- Nythän on mahdollisuus maksaa kuluneen kauden kalavelat, mutta sovitaanko ettei enää hätänumeroon soittamisen jälkeen saa taklata, kun meikä makaa avomurtumiensa kanssa maassa? Vielä numeroa näppäiltäessä tulleet osumat lasketaan "pallo välissä" -tilanteiksi. Hitaan säännöillä myös omia saa rapata.
- Miten tankkaus, saako juomapullossa olla mitä tahansa itse sisäänsä kelpuuttaa vai pelataanko kukkahatut päässä?

Mites kalastamiseen suhtaudutaan??  ::)

Yx hyvä vaihtoehto jos pelataan supertelellä on pelata reinoilla. Mulle ainakin tulis samalla reeniä kuukauden päästä pelattaviin reinofutiksen MM-kisoihin  ;D
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

Ootteko koskaan pelannu matalassa vedessä ? Todella rankkaa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Stanarissa kuvataan uutta Risto Räppääjä elokuvaa, joten on täysin auki milloin sinne voi päästä pelaamaan. (Tämä EI ole vitsi !)
Tuleeko mieleen vaihtoehtoisia pelipaikkoja ?

Epis

Lainaus käyttäjältä: Killer - kesäkuu 29, 2011, 09:24:08
Stanarissa kuvataan uutta Risto Räppääjä elokuvaa, joten on täysin auki milloin sinne voi päästä pelaamaan. (Tämä EI ole vitsi !)
Tuleeko mieleen vaihtoehtoisia pelipaikkoja ?
Käytiin muksujen kanssa kattomassa Ristoa ja ainakin nyt oli puolet futiskentästä käytössä elokuva-hommeleita ja -ihmisiä.

Itelle tulee mieleen Puotilan nurtsi ja Hettoniemen urheilukenttä.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

Koitetaas päättää se päivämäärä. Sopiiko 6.8 tai 7.8 ? Juttelin Gråstenin kanssa ja hän olisi kiinnostunut tulemaan kunhan saamme päivämäärän sovittua. Kenttä ei hänen mukaansa ole mikään ongelma. Esim. Laajasalosta löytyy nurtseja riittävästi.

Varmaan järjestyy autokyytejä niille joiden on hankala tulla julkisilla.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Käymieni keskustelujen pohjalta 6.8 tai 7.8 saataisiin pieni peliporukka kasaan. Voisiko Killer ottaa selville onko Stansvik vapaana vai pelataanko Arabian kentällä ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Minulle sopisi 6.8 paremmin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

Mulle kävis 7.8...14.30 jälkeen  ;D
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hovimestari

Olen tuon viikonlopun Moikipäässä näillä näkymin. Jatkan subuiluja tod.näk. ma 8.8.