• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Suomen maajoukkue

Aloittaja Hönkki, lokakuu 10, 2006, 14:26:04

« edellinen - seuraava »

Killer

Ja sitten Petri heräsi, ja vaihtoi hieman nolona lakanat.

AriFerra

Mixu joutunee sanomaan jälleen jo legendaariseksi muodostuneen lauseen: "Se että hävisimme tänään, ei auttanut meitä yhtään."
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - maaliskuu 26, 2015, 17:55:08
Pelin jälkeen syntyy valtava kohu, kun Mixu astuu kameran eteen haastatteluun ja toteaa vihainen ilme kasvoillaan ja sormi pystyssä: "Nyt sanon tämän teille epäiljöille ja joulukuusen mollaajille: Alkakaa imeä mun säkkiä ja vähän äkkiä".

Just näin! Hyvä Mixu, peliä Huuhkajat!!!!
Suomen voitosta yhdellä maalilla peukku ja unesta märkä peukku.
Yltiöpositiivisen maali-iloitteluun ja parempaan ylihuomiseen luottavana voin paljastaa miten joulukuus...eiku pyramidin rakennus saarivaltiossa sujuu.

Hyökkäyspäässä: Syöttökombinaatiot ja pudotukset alaspäin kärjen ja keskikentän välillä toimivat ja mahdollistavat vastustajan puolustuslinjan murtavat syötöt, ennen kaikkea hyvin puolustusryhmityksen läpi, laitapelaajien maalia kohti kaventaville juoksulinjoille sekä myös hienosti itsensä vapaaksi tekevälle kärjelle.
Mixu ottaa siis Subutermein taktiset jatkolaukaukset käyttöön ja se näkyy tulostaululla.

Keskikenttä: Ottelun alusta lähtien lähimmän pelaajan välitön paine pallolliseen tuo toivottuja syötön katkoja/pallon riistoja ja niistä nopeita tilanteen kääntämisiä ja hyökkäyksiin lähtöjä. Peli säilyy leveänä läpi ottelun ja mahdollistaa jatkuvasti puolinopean hyökkäysmahdollisuuden laidoilta keskelle ajoina tai aikaistettuina keskityksinä, laidan pystyjuoksujen ohella.
Nippu ja etäisyydet etenkin puolustukseen pysyy tiiviinä ja poikittaissuuntaan tehdään kovasti töitä jolla horjutetaan jatkuvasti vastustajan pelinrakentamista sekä katkotaan ja tukitaan syöttösuuntia.

Puolustus: Vihdoin "Taas yksi päivä toimistossa.." vain pari(no, okei:5)läheltä pitää tilannetta ja yksi kontroloivan kk-pelaajan ja laitapuolustajan selkeä kommunikaatiovirhe. Laidasta keskustaan jää tilaa kaventaa ja laadukkaan läpisyötön puolustuslinjan läpi voikin viimeistelyn jälkeen poimia muuten loisto-ottelua pelaavan Suomen mv:n selän takaa verkon perukoilta.
Poikkeuksellinen tason nosto tärkeään paikkaan. Ammattimaista toimintaa ja nostaa varmasti itseluottamusta jatkoon pääsyä ajatellen.
Pyramidi sopii voittavalle, joulukuusi surkeasti pelaavalle ryhmitykselle.
Pyramidin perustasta katsottuna P-Irlannin maali syntyy nk. merkkausvirheestä pyramidin vasemmalta kyljeltä, oikean kyljen juuri venyessä hyökkäyssuuntaan jossa tapahtuu tuo ikävä pallonmenetys.

P-Irlanti-Suomi 1-3 (0-2)
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Porvoon turkkilainen

Paras analyysi mitä olen täältä lukenut koskaan :cup16 taputtavat kädet ja tuopin kuva

AriFerra

Jarkko, sammutitko jo sen Pleikkarin, vai pelaatko vielä toisen pelin Suomella?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - maaliskuu 27, 2015, 13:00:34
Jarkko, sammutitko jo sen Pleikkarin, vai pelaatko vielä toisen pelin Suomella?
Nyt Ferranon perheen pää vois miettiä mitä paskaa painaa tulee..työssä ja vapaa-aikana sininen väri on vääristynyt pahasti ja luomuvalkonenkaan ei toimi.
Lensin pienenä Subu-raketilla ettei tarvi isompana matkustaa turistiluokassa kuunnellen juttuja tatinpään kynsimisestä. "sinivalkoiset provo-hymiöt oli joku klubihomo käyttänyt loppuun joten :-) "
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Pejoka

Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - maaliskuu 27, 2015, 12:25:09
Just näin! Hyvä Mixu, peliä Huuhkajat!!!!
Suomen voitosta yhdellä maalilla peukku ja unesta märkä peukku.
Yltiöpositiivisen maali-iloitteluun ja parempaan ylihuomiseen luottavana voin paljastaa miten joulukuus...eiku pyramidin rakennus saarivaltiossa sujuu.

Hyökkäyspäässä: Syöttökombinaatiot ja pudotukset alaspäin kärjen ja keskikentän välillä toimivat ja mahdollistavat vastustajan puolustuslinjan murtavat syötöt, ennen kaikkea hyvin puolustusryhmityksen läpi, laitapelaajien maalia kohti kaventaville juoksulinjoille sekä myös hienosti itsensä vapaaksi tekevälle kärjelle.
Mixu ottaa siis Subutermein taktiset jatkolaukaukset käyttöön ja se näkyy tulostaululla.

Keskikenttä: Ottelun alusta lähtien lähimmän pelaajan välitön paine pallolliseen tuo toivottuja syötön katkoja/pallon riistoja ja niistä nopeita tilanteen kääntämisiä ja hyökkäyksiin lähtöjä. Peli säilyy leveänä läpi ottelun ja mahdollistaa jatkuvasti puolinopean hyökkäysmahdollisuuden laidoilta keskelle ajoina tai aikaistettuina keskityksinä, laidan pystyjuoksujen ohella.
Nippu ja etäisyydet etenkin puolustukseen pysyy tiiviinä ja poikittaissuuntaan tehdään kovasti töitä jolla horjutetaan jatkuvasti vastustajan pelinrakentamista sekä katkotaan ja tukitaan syöttösuuntia.

Puolustus: Vihdoin "Taas yksi päivä toimistossa.." vain pari(no, okei:5)läheltä pitää tilannetta ja yksi kontroloivan kk-pelaajan ja laitapuolustajan selkeä kommunikaatiovirhe. Laidasta keskustaan jää tilaa kaventaa ja laadukkaan läpisyötön puolustuslinjan läpi voikin viimeistelyn jälkeen poimia muuten loisto-ottelua pelaavan Suomen mv:n selän takaa verkon perukoilta.
Poikkeuksellinen tason nosto tärkeään paikkaan. Ammattimaista toimintaa ja nostaa varmasti itseluottamusta jatkoon pääsyä ajatellen.
Pyramidi sopii voittavalle, joulukuusi surkeasti pelaavalle ryhmitykselle.
Pyramidin perustasta katsottuna P-Irlannin maali syntyy nk. merkkausvirheestä pyramidin vasemmalta kyljeltä, oikean kyljen juuri venyessä hyökkäyssuuntaan jossa tapahtuu tuo ikävä pallonmenetys.

P-Irlanti-Suomi 1-3 (0-2)

Oliko sulla kuitenkin kuvayhteys viime keskiviikkona kaimojen koitoksessa? Tuohan on suora kopio PSK Cupin finaalin pelisuunnitelmasta :)

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: Pejoka - maaliskuu 27, 2015, 13:55:08
Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - maaliskuu 27, 2015, 12:25:09
Just näin! Hyvä Mixu, peliä Huuhkajat!!!!
Suomen voitosta yhdellä maalilla peukku ja unesta märkä peukku.
Yltiöpositiivisen maali-iloitteluun ja parempaan ylihuomiseen luottavana voin paljastaa miten joulukuus...eiku pyramidin rakennus saarivaltiossa sujuu.

Hyökkäyspäässä: Syöttökombinaatiot ja pudotukset alaspäin kärjen ja keskikentän välillä toimivat ja mahdollistavat vastustajan puolustuslinjan murtavat syötöt, ennen kaikkea hyvin puolustusryhmityksen läpi, laitapelaajien maalia kohti kaventaville juoksulinjoille sekä myös hienosti itsensä vapaaksi tekevälle kärjelle.
Mixu ottaa siis Subutermein taktiset jatkolaukaukset käyttöön ja se näkyy tulostaululla.

Keskikenttä: Ottelun alusta lähtien lähimmän pelaajan välitön paine pallolliseen tuo toivottuja syötön katkoja/pallon riistoja ja niistä nopeita tilanteen kääntämisiä ja hyökkäyksiin lähtöjä. Peli säilyy leveänä läpi ottelun ja mahdollistaa jatkuvasti puolinopean hyökkäysmahdollisuuden laidoilta keskelle ajoina tai aikaistettuina keskityksinä, laidan pystyjuoksujen ohella.
Nippu ja etäisyydet etenkin puolustukseen pysyy tiiviinä ja poikittaissuuntaan tehdään kovasti töitä jolla horjutetaan jatkuvasti vastustajan pelinrakentamista sekä katkotaan ja tukitaan syöttösuuntia.

Puolustus: Vihdoin "Taas yksi päivä toimistossa.." vain pari(no, okei:5)läheltä pitää tilannetta ja yksi kontroloivan kk-pelaajan ja laitapuolustajan selkeä kommunikaatiovirhe. Laidasta keskustaan jää tilaa kaventaa ja laadukkaan läpisyötön puolustuslinjan läpi voikin viimeistelyn jälkeen poimia muuten loisto-ottelua pelaavan Suomen mv:n selän takaa verkon perukoilta.
Poikkeuksellinen tason nosto tärkeään paikkaan. Ammattimaista toimintaa ja nostaa varmasti itseluottamusta jatkoon pääsyä ajatellen.
Pyramidi sopii voittavalle, joulukuusi surkeasti pelaavalle ryhmitykselle.
Pyramidin perustasta katsottuna P-Irlannin maali syntyy nk. merkkausvirheestä pyramidin vasemmalta kyljeltä, oikean kyljen juuri venyessä hyökkäyssuuntaan jossa tapahtuu tuo ikävä pallonmenetys.

P-Irlanti-Suomi 1-3 (0-2)

Oliko sulla kuitenkin kuvayhteys viime keskiviikkona kaimojen koitoksessa? Tuohan on suora kopio PSK Cupin finaalin pelisuunnitelmasta :)

Vitsi näitä teidän postauksia.. Pejoka: taas sä huomasit, mulla oli scoutti siellä.
Ile: nyt sammutin, v***u mä oon huono näillä vehkeillä. Ai, niin ilmoittaudu sillä klubilla Feikkausliigaan, päästää samalla kyydillä näpyttelee!
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Killer

Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - maaliskuu 27, 2015, 15:31:14
Ile: nyt sammutin, v***u mä oon huono näillä vehkeillä. Ai, niin ilmoittaudu sillä klubilla Feikkausliigaan, päästää samalla kyydillä näpyttelee!

Noil vehkeillä huono?!? Maanataina kerroit jotain aivan muuta.... Ai jaa, nyt mä hogasin. Winkkeli

Feikkausliigaan Ile lupi run..areilla ehdottomasti mukaan! Kerholla on ollut koko kauden niin harmoonista rinnakkaiseloa, että jotain säpinää kaivataan.
Ja ahtaajia turpaan joka suunnasta.

Mr. Posh

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 27, 2015, 17:38:44
Lainaus käyttäjältä: Mr. Posh - maaliskuu 27, 2015, 15:31:14
Ile: nyt sammutin, v***u mä oon huono näillä vehkeillä. Ai, niin ilmoittaudu sillä klubilla Feikkausliigaan, päästää samalla kyydillä näpyttelee!

Noil vehkeillä huono?!? Maanataina kerroit jotain aivan muuta.... Ai jaa, nyt mä hogasin. Winkkeli

Feikkausliigaan Ile lupi run..areilla ehdottomasti mukaan! Kerholla on ollut koko kauden niin harmoonista rinnakkaiseloa, että jotain säpinää kaivataan.
Ja ahtaajia turpaan joka suunnasta.

Nyt vehkeet vois riittää. Peten ja mun managerien välinen mediapeli ja scouttaus ennen finaalia ei oo mitään verrattuna "uusimaan scouttiin".
Jos mä erehdyn koskee kerran kolmessa vuodessa johonkin pleikkaan ja hakee tuntumaa johonkin fifaan ni se lukee kohta tällä foorumilla. Sairasta! Tvailaikt tsoun tai jotain.. enkä mä myönnä edes itselleni et kiinnostais pelaa mut ei vaan osaa ja silti yritin edes jotenki opetella pärjää jollain pleikkaohjaimella. Se miks ni on jo ihan toinen juttu..
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

Mr. Posh

Kohta mennään mut millä?


---------------Pukki-------------

------Eremenko, Hamalainen-----

------Toivio---Sparv---Ring------

Uronen, Moisander, Moren, Raitala

--------------Radecky------------

Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

AriFerra

Missä matsissa Moren on pelannut maajoukkueessa? Wikin mukaan yhdessä, jossa tehnyt myös maalin.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Mr. Posh

#87
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - maaliskuu 29, 2015, 11:43:39
Missä matsissa Moren on pelannut maajoukkueessa? Wikin mukaan yhdessä, jossa tehnyt myös maalin.
Valtterin saldo on kova.
2014 toukokuussa Baltic Cup:ssa  toukokuussa Viroa vastaan:
Puolituntinen kentällä ja tilille yks maali, lopputulos 0-2.
tammikuussa 2015 Abu Dhabissa Ruotsia vastaan 90 min, Suomi voitti 0-1
sekä Dubaissa Yemeniä vastaan 90 min, 0-0 päättyneessä matsissa.
Jospa sama vire jatkuis "oikeissa peleissäkin".
Turistiluokassa on tunnelmaa:
"Like Dancing with Jazz and Kevin Costner"

AriFerra

Huh huh, Sorsa. Vaikka on Klubin miehiä, ei ole maajoukkuetasoa. Me ob hävitty tää peli. Taaksepäin on menty.

S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

Tulosveto taitaa kusta. Mun 3-0 ei riitä.