• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Sm-rankingkisa(Kv-säännöt) Naarajärvellä lauantaina 08.01.2011

Aloittaja Puppe, marraskuu 10, 2010, 09:17:48

« edellinen - seuraava »

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Zinga - tammikuu 02, 2011, 20:53:17
Miten aikataulut, aikaisin juna tsadista olisi Pieksämäellä 11:34? Taksilla pelipaikalla siis n. 12.

Autolla ei millään jaksaisi lähteä ja juna houkuttelisi...

Viime Naaran turneessa taisi Jaakko tulla tällä junalla, joten ei liene este ellei nyt jollain ole tulenpalavaa kiirettä illalla pois. Ja voihan sitä kattoo onko mahdollista tehdä otteluohjelmaa tuo huomioiden. En tiedä mutta aina voi yrittää...Make hoitanee taulukot tähän turneeseen??
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero


Zinga

Lainaus käyttäjältä: Puppe - tammikuu 02, 2011, 22:52:23Ja voihan sitä kattoo onko mahdollista tehdä otteluohjelmaa tuo huomioiden. En tiedä mutta aina voi yrittää...Make hoitanee taulukot tähän turneeseen??
Tuossa on huomioitava että jos mä tuun junalla, voi Juhokin (ja muut täältä tulevat) turvautua junaan. Tuolloin ei otteluohjelmakaan varmaan veny aikaisempaan aloitukseen. Jos klo 12 aloitus, cup-kierros klo 11?

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Zinga - tammikuu 02, 2011, 23:46:07
Lainaus käyttäjältä: Puppe - tammikuu 02, 2011, 22:52:23Ja voihan sitä kattoo onko mahdollista tehdä otteluohjelmaa tuo huomioiden. En tiedä mutta aina voi yrittää...Make hoitanee taulukot tähän turneeseen??
Tuossa on huomioitava että jos mä tuun junalla, voi Juhokin (ja muut täältä tulevat) turvautua junaan. Tuolloin ei otteluohjelmakaan varmaan veny aikaisempaan aloitukseen. Jos klo 12 aloitus, cup-kierros klo 11?

Joo siis mulle käy khyllä...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Puppe - tammikuu 02, 2011, 22:52:23Viime Naaran turneessa taisi Jaakko tulla tällä junalla, joten ei liene este ellei nyt jollain ole tulenpalavaa kiirettä illalla pois. Ja voihan sitä kattoo onko mahdollista tehdä otteluohjelmaa tuo huomioiden. En tiedä mutta aina voi yrittää...Make hoitanee taulukot tähän turneeseen??

Viimeksi tosiaan minä ja Hönkki tulimme juuri tuolla junalla ja aloitimme turnauksen vähän muita myöhemmin. Valitettavasti en pääsekään lauantaina paikalle joten minua ei tarvitse odotella tällä kertaa.

Puppe

#35
Päivitystä osallistujiin:

Puppe
Miku
Joni
Artsi
Vesa
Make
Purtsi
Juho
Jarkko L
Zinga  
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Zinga

Olen tulossa jos vain junayhteys onnistuu. Ymmärtääkseni Juho olisi tulossa myös junalla. Miten Wille?

miku

samoin purtsihan kyseli pk-seutulaisilta autokyytiä eli onko mies tulossa jos ei kyytiä? yleisillä tuskin heinolasta juuri pääsee..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Zinga

Lainaus käyttäjältä: miku - tammikuu 04, 2011, 10:36:47
yleisillä tuskin heinolasta juuri pääsee..
Heinola 06:45 - 11:48 Pieksämäki (bussilla Jyväskylään, junalla Pieksämäelle, yhteensä 1.2 km kävelyä). Ei siis mikään herkkuyhteys...

miku

Lainaus käyttäjältä: Zinga - tammikuu 04, 2011, 10:53:09
Lainaus käyttäjältä: miku - tammikuu 04, 2011, 10:36:47
yleisillä tuskin heinolasta juuri pääsee..
Heinola 06:45 - 11:48 Pieksämäki (bussilla Jyväskylään, junalla Pieksämäelle, yhteensä 1.2 km kävelyä). Ei siis mikään herkkuyhteys...


ennemmin siis bussilla jyväskylään ja siitä mun kyydillä naaralle jos näin tehdään, ilmoittele toki purtsi jos tarvii säätöä. tosin jos mie kuskaan kenttiä niin sitten ei jonin lisäksi mahdu ketään kyytiin..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Wille


miku

Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Purtsi

pitää pähkäillä et miten ton kyytipolitiikan hoitaa, aika nihkeestihän noi julkiset näyttäis kulkevan.
jos ei muu auta ni täytyy käynnistää hallitusneuvottelut ja yrittää saada auto käyttöön...  :-[
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Puppe

Toivotaan että VR ei kauheasti ainakaan sitten myöhästele lauantaina.

Yöksi jäävät muistakaa makuupussit. Jos illalla meinaa julkisilla pois niin viimeinen juna lähtee 18.24 Pieksämäelta. Menee Jyväskylän kautta. Aamulla junia lähtee sitten 9.16, 12.16, 14.40 etc.
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

mie tuon siis yhden kentän & aidat. voitko ottaa purtsi pukit mukaan, sellaisia mulla ei ole.

niin eli miun kyytiin mahtuu vain joni kun kenttä vie niin paljon tilaa, artsi joutuupi siis turvautumaan julkisiin mutta nekin siis toimivat oikein mainiosti ja jopa sopivat aikatauluun bussin osalta. näinköhän puppe bussi jopa pysähtyy naarajärven kohdilla jyväskylästä pieksämäelle mennessä?
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.