• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Lynxin kesäturnaus - Varjo-MM???

Aloittaja miku, toukokuu 01, 2010, 13:35:54

« edellinen - seuraava »

Händikäp

Eli nyt tarvitaan pientä aikalisää. Tietääkö kukaan ensiksikään yhtään ko. viikonlopun aikatauluista, kuljetuksista, muonituksesta (yksi aamupala ei riitä!) tai ylipäätään mahdollisesta iltaohjelmasta? Itse en tiedä saanko olla koko aikaa pois kotoa tai kuka minut edes hakee lentokentän takaa, siitä yhest puskasta. Se pitäisi jo päättää!! Tai onko kukaan miettinyt miksi Marko ei osaa? Muita asioita jotka ovat auki: Kuka tuo pyyhkeet?
Kuka tuo tyynyliinat ja pussilakanasetit?
Kuka nukkuu ylhäällä ja kuka alhaalla?
Kuka paistaa makkarat, monelta?
Kuka listaa tulokset atk järjestelmään ja kenen koneella?
Kuka vastaa että kaikilla on saippuapalat suihkussa mukana?
Mä tuon kynän.

Tuleeko kellään mitään muuta mieleen?


En jaksaisi yksin näitä järjestellä.
SAATANAN TUNARIT

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Heittopussi - elokuu 04, 2010, 22:05:07
Eli nyt tarvitaan pientä aikalisää. Tietääkö kukaan ensiksikään yhtään ko. viikonlopun aikatauluista, kuljetuksista, muonituksesta (yksi aamupala ei riitä!) tai ylipäätään mahdollisesta iltaohjelmasta? Itse en tiedä saanko olla koko aikaa pois kotoa tai kuka minut edes hakee lentokentän takaa, siitä yhest puskasta. Se pitäisi jo päättää!! Tai onko kukaan miettinyt miksi Marko ei osaa? Muita asioita jotka ovat auki: Kuka tuo pyyhkeet?
Kuka tuo tyynyliinat ja pussilakanasetit?
Kuka nukkuu ylhäällä ja kuka alhaalla?
Kuka paistaa makkarat, monelta?
Kuka listaa tulokset atk järjestelmään ja kenen koneella?
Kuka vastaa että kaikilla on saippuapalat suihkussa mukana?
Mä tuon kynän.

Tuleeko kellään mitään muuta mieleen?


En jaksaisi yksin näitä järjestellä.

Tä?

Mä voin tuoda mustepatruunan ja kaksi palaa kissa-saippuaa. Tarvittaessa se voidaan jakaa neljään osaan mutta millä varmistamme sen että jokaisella on yhtä suuri pala. Mikä mittauskeino on luotettavin? Vai arvotaanko?
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

Vähän jeesiä noihin kysymyksiin ettei heittopussin tarvi valvoa viimeistä kuukautta ennen kisoja kun on stressiä:

Ehdotan siis:
- kylvetään saippuat jo valmiiksi suihkun lattialle
- makkaroita ei pakko paistaa sillä oluen voi juoda kylmänäkin
- mie voin nukkua alhaalla kun tunnetusti ollut joskus turnauksissa vaikeuksia kiivetä portaita ilman apuvoimia

Yhä huolestuttaa:
- kuka laskee tehotippatilaston?
- saako lappeenrannasta edullisesti jocca-tossuja?
- onko lynxiläisille järkätty lappeenrannan torille alennus lörtsyistä?

ps. rillipöllöt älkööt vaivautuko.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Make

Lainaus käyttäjältä: miku - elokuu 05, 2010, 22:18:17

Yhä huolestuttaa:
- kuka laskee tehotippatilaston?
- saako lappeenrannasta edullisesti jocca-tossuja?
- onko lynxiläisille järkätty lappeenrannan torille alennus lörtsyistä?

Tehotippatilasto, kuten turnauksen muutkin tilastot ja tulokset ovat tällä hetkellä keskuskomitean käsittelyssä, josta ne valmistuvat hyvissä ajoin ennen turnausta. Julkaistaan toki vasta turnauksen jälkeen.

Jokainen ottakoon omat jocca-tossunsa mukaan, Lappeenrannassa ei eletä enää 1970 -luvulla. (vaan ollaan siirtymässä kohta jo 1990 -luvulle)

Ja ne ei oo mitään lörtsyjä, ne on vetyjä ja atomeita. NII. Lörtsyjä myydään savossa. Mie tarjoon la aamupala/lounasvedyt. Torilta voi ostaa myös kapallisen Lemin punasii erään lappeenrantalaispelaajan puolisolta.

Näitä ei oo kukaan vielä miettiny:
- Katotaanko illalla salkkareiden uusintoja vai YLEN teksti-tv:stä venäjänkielisiä paikallisuutisia?
- Miten aiotte tuoda osuutenne käytetystä nestekaasusta?
- Kuka saa pysäköidä katospaikalle ja mihin muut sit pysäköi? Enhä mie ees tiiä minkäkokoset autot teil on? Ja paljo niil on ajettu? Ei kai ne vaa tiputa öljyy? Tai muita nesteitä?
- Herätäänkö su-aamuna klo 7.00 vai 6.55?

Vastatkaa. Pliis.


Purtsi

LainaaNäitä ei oo kukaan vielä miettiny:
- Katotaanko illalla salkkareiden uusintoja vai YLEN teksti-tv:stä venäjänkielisiä paikallisuutisia?
- Miten aiotte tuoda osuutenne käytetystä nestekaasusta?
- Kuka saa pysäköidä katospaikalle ja mihin muut sit pysäköi? Enhä mie ees tiiä minkäkokoset autot teil on? Ja paljo niil on ajettu? Ei kai ne vaa tiputa öljyy? Tai muita nesteitä?
- Herätäänkö su-aamuna klo 7.00 vai 6.55?

On näitä kuulkaa pojat mietitty!

Tota iltaohjelmaa mietin ja aattelin sillee ettei tulis kellekkää mielipahaa ni mä otan mukaa Tänään Tässä ja Nyt KOKO tuotantokauden vuodelta -86. Tottahan siellä VHS-laitteet on kunnossa?

Nesteet tuon pulloissa ja kaasut mahassa

Mä tuun Nissen dösällä ni en tarvi katospaikkaa. Paitsi tietysti nukkumisee mut mä oon kyl saanu pidätysvaikeudet aika hyvin selätettyä, pikkasen vielä stefa vuotaa silloin tällöin ku oikee innostuu mut tosi snadisti, voin ottaa toppahousut.

Ehdottomasti 6.55 ni kerkiää ajoissa vessaa
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

kai jossain välissä ehtii katsomaan sitten venäjäksi dubatun Tankki Täyteen -sarjan nelosjakson?

mä tuun varmaan purtsin kanssa samalla Nils Gustafssonin bussilla, teltta sitten laitetaan ihan rantaan ja kengät jätetään tietysti ulkopuolelle. Tuollaista pientä raplinki-varaa voi olla eli voiko levittää vaikka koko kämppään ja lähiympäristöön muovia ettei pohjavesi pilaannu?

omat kaasut meinasin tuoda ihan perus- Aku Ankka -ilmapalloissa ettei herätä niin kovasti huomiota.

niin joo ja vetyjähän ne siis juu, pohjois-karjalan reissulla oli tarjolla ainakin noita lörtsyjä.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Make

Ketkä tulee ja monelta?

Löytö-Jussi tuli jo eilen.

Händikäp

Me tullaan ennen ruokaa, joskus siinä uutisten ja urkkaruudun välillä. Mutta, voidaanko silti siirtää turnausta kun telkusta tulee BB?
SAATANAN TUNARIT

Puppe

Pitänee kattella vielä ainakin Mikun kans kyytien yhdistämismahdollisuutta mutta itte pääsen tuleen perjantaina ajoissakin kun vappaata on...mutta siis joo
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Purtsi

Multa taitaa jäädä tää tivoli valitettavasti kokematta, joudun olee perjantaina kymppii töissä...  :-[
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

miku

Myös Läskipää Jyväskylästä lähdössä eli katsellaanpas Puppe miten voitaisiin keksiä kyytien yhdistäminen. Mua vähän jännittää että voinko saada autoa lainaan tuohon viikonlopulle lainkaan..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Make

Lainaus käyttäjältä: Purtsi - elokuu 30, 2010, 14:02:24
Multa taitaa jäädä tää tivoli valitettavasti kokematta, joudun olee perjantaina kymppii töissä...  :-[

Pelit jatkuu lauantainakin...

Turnauspaikan ovet avautuu klo 15.30 perjantaina, ja sulkeutuu sunnuntaina.

Purtsi

Lainaus käyttäjältä: Paskamane - elokuu 30, 2010, 17:23:20
Lainaus käyttäjältä: Purtsi - elokuu 30, 2010, 14:02:24
Multa taitaa jäädä tää tivoli valitettavasti kokematta, joudun olee perjantaina kymppii töissä...  :-[

Pelit jatkuu lauantainakin...

Turnauspaikan ovet avautuu klo 15.30 perjantaina, ja sulkeutuu sunnuntaina.

Täs on vielä semmonenki juttu ku pitäis eka mennä lahtee ja sieltä sit joko junalla tai dösällä lappeenrantaa ku täältä ei kulje linkkua sen enempää ku junaakaa teillepäin. Jäis ne todelliset helmet eli lauantai-aamun pelit kokematta...  8) No liftaamaa tietysti vois lähteä mut tällä lärvillä mä oisin todennäkösesti perillä joskus joulun tietämillä.

Ja sit ku pitäis siitä jatkaa sunnuntaina nurmeksee ja siellä päässä saada hoidettua ittesä asemalta mökille useampi kymmenen kilometriä ni menee vähän säätämisen puolelle.  Mut seuraavalla kerralla mä alotan turnauksen jo keskiviikkona. Vaikka ihan itekseni
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Make

Lainaus käyttäjältä: Paskamane - elokuu 30, 2010, 17:23:20
Turnauspaikan ovet avautuu klo 15.30 perjantaina, ja sulkeutuu sunnuntaina.


Ja sitten pientä takapakkia turnaukselle. Ylläoleva ei pidä enää paikkaansa.

Lapsilla la koulupäivä, joten perheen lähettäminen evakkoon jo perjantaina ei onnistu. Aloitus lauantaina puolen päivän aikaan.