• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

R.I.P.

Aloittaja SouthernBoogieCat, huhtikuu 03, 2016, 17:49:22

« edellinen - seuraava »

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - heinäkuu 12, 2016, 01:29:05
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - heinäkuu 12, 2016, 01:26:08
Nyt kun itseasiassa jo aloitin.  Illalla. Ni toi
Marsalkka nicki helvettiin ja VÄHÄN ÄKKIÄ. Sivarilla EI KÄYTTÖOIKEUTTA![/color]

Älä sä nyt siellä ala pullistelemaan! Sut on suljettu Car Warsista saman tien! Noi sun privaviestit kertoo kaiken! Mä en kenenkään kusettajan kanssa ala pelaan!
Jumalauta, pelaa sä sitä Car Washia ihan rauhassa. Mä maalaan just Coventryn uuttaa kakkosasua.
Kroppaani

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - heinäkuu 12, 2016, 01:31:40
Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - heinäkuu 12, 2016, 01:29:05
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - heinäkuu 12, 2016, 01:26:08
Nyt kun itseasiassa jo aloitin.  Illalla. Ni toi
Marsalkka nicki helvettiin ja VÄHÄN ÄKKIÄ. Sivarilla EI KÄYTTÖOIKEUTTA![/color]

Älä sä nyt siellä ala pullistelemaan! Sut on suljettu Car Warsista saman tien! Noi sun privaviestit kertoo kaiken! Mä en kenenkään kusettajan kanssa ala pelaan!
Jumalauta, pelaa sä sitä Car Washia ihan rauhassa. Mä maalaan just Coventryn uuttaa kakkosasua.
Kroppaani

Tunge sä se Coventryn kakkosasu kakkosees!!!!!! :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - heinäkuu 12, 2016, 01:24:54
Lainaus käyttäjältä: MusiikkiMarsalkka - heinäkuu 12, 2016, 01:20:50
Kummalla tahansa. Pitää hommata ennen sitä iso arkki ruutupaperia johon kartta laaditaan.

Mä voin hakea. Meillä on Suomalainen Kirjakauppa tossa Lippulaivassa. Saan henksualennukset. Laitetaanko osallistumismaksu vai ihan vaan kuivana?

Laitetaan osallistumismaksu jotta saat tuon materiaalin kulut katettua. Kulut tasan osallistujien kesken.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: MusiikkiMarsalkka - heinäkuu 12, 2016, 01:20:50
Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - heinäkuu 12, 2016, 01:10:31
]

Meillä vai teillä?


http://www.sjgames.com/car-wars

Kaikki messiin!

Kummalla tahansa. Pitää hommata ennen sitä iso arkki ruutupaperia johon kartta laaditaan.

Tosin piirtäminen olisi sittenkin ehkä hyvä suorittaa Hermannissa jossa on iso pöytä jonka päälle ruutupaperiarkki mahtuu. Minulla sellaista pöytää ei ole.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Musiikki EU komission puheenjohtaja - heinäkuu 12, 2016, 09:14:31
Tosin piirtäminen olisi sittenkin ehkä hyvä suorittaa Hermannissa jossa on iso pöytä jonka päälle ruutupaperiarkki mahtuu. Minulla sellaista pöytää ei ole.

:up :buds
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Killer


Porvoon turkkilainen

Ei helvetti. Jouko Turkka

Killer

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - elokuu 03, 2016, 11:31:16
Ei helvetti. Jouko Turkka

KOSTO pelaa Kiimaiset subumiehet muistoturnauksen.

Kuten olen kuullut, näitä eri vuosikymmeninä syntyneitä kuolee ilmeisesti jatkossakin. Valitettavaa.

Killer

Radiossa (Yle Puhe) oli juuri loistava haastattelu, jossa Turkka vei Radiomafian toimittajaa kuin sitä kuulua metrin mittaa.

SouthernBoogieCat

#84
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 03, 2016, 12:16:34


Kuten olen kuullut, näitä eri vuosikymmeninä syntyneitä kuolee ilmeisesti jatkossakin. Valitettavaa.

Ilmeisesti viittaat kun kerran kirjoitin että 40-luvulla syntyneitä poistuu jatkossa useampia. Turkka oli juuri 40-luvulla syntynyt. 40-luku alkaa olla jo niin kaukana että sinä vuosikymmenenä syntyneitä alkaa poistua jo ihan luonnollisista syistä ei pelkästään sairauksien yms. takia. Tottakai muinakin vuosikymmeninä syntyneitä saattaa kuolla ajoittain mutta selkeä trendi on nykyisin että 40-luvulla syntyneet ja sitä vanhemmat alkavat kupsahdella.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 03, 2016, 12:55:47
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 03, 2016, 12:16:34


Kuten olen kuullut, näitä eri vuosikymmeninä syntyneitä kuolee ilmeisesti jatkossakin. Valitettavaa.

Ilmeisesti viittaat kun kerran kirjoitin että 40-luvulla syntyneitä poistuu jatkossa useampia. Turkka oli juuri 40-luvulla syntynyt. 40-luku alkaa olla jo niin kaukana että sinä vuosikymmenenä syntyneitä alkaa poistua jo ihan luonnollisista syistä ei pelkästään sairauksien yms. takia. Tottakai muinakin vuosikymmeninä syntyneitä saattaa kuolla ajoittain mutta selkeä trendi on nykyisin että 40-luvulla syntyneet ja sitä vanhemmat alkavat kupsahdella.

Kuulin tuon väitteen sporassa, kun siististi pukeutuneet juopot keskustelivat häiritsevän kovaa 2 penkkiriviä takanani.

Toki olet saattanut tuosta jotain todeta. Mennyt ohi.


SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - elokuu 03, 2016, 13:06:14
Kuulin tuon väitteen sporassa, kun siististi pukeutuneet juopot keskustelivat häiritsevän kovaa 2 penkkiriviä takanani.

Toki olet saattanut tuosta jotain todeta. Mennyt ohi.

Ok, asia selvä.

Totesin asiasta eräässä toisessa ketjussa alkuvuodesta jonkun tunnetun henkilön kuoleman yhteydessä. Noita tunnettujen henkilöiden kuolemia oli talvella ja keväällä useampia ja lähes kaikki olivat 1940-luvulla syntyneitä tai vanhempia. Ainoastaan Prince ja Zarkus Poussa olivat nuorempia. Taisi myös tämä ATV:lla ollut taiteilija olla nuorempi kuin 1940-luvulla syntynyt.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Guitar Jake - elokuu 03, 2016, 13:15:48
Noita tunnettujen henkilöiden kuolemia oli talvella ja keväällä useampia ja lähes kaikki olivat 1940-luvulla syntyneitä tai vanhempia.

Väestörekisterikeskuksen VTT:LLä teettämän kliinisen tutkimuksen mukaan vuonna 2016 on kuollut enemmän 1940-luvulla syntyneitä tai vanhempia kuin koskaan aikaisemmin vuonna 2016. Tästä löytyy nyt siis ihan virallistakin faktaa. En nyt löytänyt pikaisella hakemisella tulokseen viittaavaa artikkelia mistään, mutta uskon että niitä jotka haluavat tutustua aineistoon tarkemmin, oikea osoite on www.google.fi ..

Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

AriFerra

S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!