• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

FO-liigaa

Aloittaja Killer, marraskuu 12, 2015, 17:24:02

« edellinen - seuraava »

Porvoon turkkilainen

Uskaltaa. Huomenna klo 18 paikalla

h-kone

Saattaisi olla mahikset pitkästä aikaa. Alkaenko mihinkäkö aikaanko?

nabel

Neljästä lähtien joustavasti.

Epis

Itse mestoilla 17-18..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Avaimet mulla. Himassa aamupäivällä, n klo 14.30 asti.

Killer

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - joulukuu 16, 2015, 16:54:31
Avaimet mulla. Himassa aamupäivällä, n klo 14.30 asti.

Toki nyklat voi hakea tänäänkin. Kokkis matkallaan Kallioon "syömään"...

nabel

Onnistuiko jonkun napata avaimet? Tarjoon glögin tai lämmintä vettä sankarille.

Killer

Avaimet voi sittenkin hakea Kongontieltä vaikken ole paikalla. Saatte ne Frankulta. Ovikoodin voitte pyytää txt.

Epis

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - joulukuu 17, 2015, 11:29:16
Avaimet voi sittenkin hakea Kongontieltä vaikken ole paikalla. Saatte ne Frankulta. Ovikoodin voitte pyytää txt.
Meikä noutaa avaimia about klo 17:30
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

nabel

#54
Muikuilla kalastettu:

RC Paris - KFC (Hei-kone) 0-0
RC Paris - Everton? (Kepsu) 1-1
RC Paris - Shefu (Epis) 0-2.

Peruspeliä eli puolustustaistelua. Kebabia vastaan osui sentään jatkot vaikkei aina tolppien väliin, muissa ei niinkään.

Epis

Lainaus käyttäjältä: nabel - joulukuu 18, 2015, 07:55:55
RC Paris - Shefu (Epis) 0-1.

Itsesuojeluvaisto unohtanut etukäteen ilmoitetun 0-2 maalin?
Illan debyytti: Shefu - Everton 2-4
- Kokkosen 0-3 maali kyseenalainen, koska pallo näytti olleen laukaisuviivan päällä, mutta samahan nuo on laskea.. Lähinnä sisäistä epävakautta aiheuttaa vuosia sitten (HESUSSA) tehty sääntömuutos, joka sallii jatkovedon ennen kuin pallo edes on laukaisualueella. ..tanan turistipuuhastelun prkl, ennen katsottiin palloa ja odotettiin, että kuula on alueella ennen "jousen vapauttamista"..

Muiltaosin yleiskunto ei ihan SM-kisojen kuntohuipun tasolla ja turhan paljon kolisteltiin putkea sekä tolppia ja jätettiin jatkamatta avopaikoista.. Vaikeaa tehdä maaleja jos ei edes lauo/jatka..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

nabel

Uinahdin kahvikupin kanssa kuin matsin dumari subbulehtien ääressä.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - joulukuu 18, 2015, 09:18:00... vuosia sitten (HESUSSA) tehty sääntömuutos, joka sallii jatkovedon ennen kuin pallo edes on laukaisualueella. ..tanan turistipuuhastelun prkl, ennen katsottiin palloa ja odotettiin, että kuula on alueella ennen "jousen vapauttamista"..

Mikä ...tanan sääntö toi on!?! Ja miks mä mulle ei oo kerrottu?!

Vaadin kaikkien tulosten mitätöintiä!

PS Olispa Hönkillä duunia, niin saatais keskustelu aikaiseksi. Sitten vielä Jake joulutauolla, Rosso metsässä luolamiesdieetillään...
Tää alkaa olla NIIN kuollut foorumi. Sniffiö.

Epis

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - joulukuu 18, 2015, 10:57:27
Lainaus käyttäjältä: Epäkorrekti semipelaaja - joulukuu 18, 2015, 09:18:00... vuosia sitten (HESUSSA) tehty sääntömuutos, joka sallii jatkovedon ennen kuin pallo edes on laukaisualueella. ..tanan turistipuuhastelun prkl, ennen katsottiin palloa ja odotettiin, että kuula on alueella ennen "jousen vapauttamista"..

Mikä ...tanan sääntö toi on!?! Ja miks mä mulle ei oo kerrottu?!

Vaadin kaikkien tulosten mitätöintiä!

PS Olispa Hönkillä duunia, niin saatais keskustelu aikaiseksi. Sitten vielä Jake joulutauolla, Rosso metsässä luolamiesdieetillään...
Tää alkaa olla NIIN kuollut foorumi. Sniffiö.

Alkuperäinen sääntöhän oli:
Lainaus käyttäjältä: Virallinen FI-sääntökirjaMaalin voi tehdä jatkolaukauksella. Jatkolaukausta saa yrittää, kun pallo on liikkeessä puolustajan maalintekoalueella ja pallon hallinta on hyökkääjällä.

En lähde ketään osoittelemaan, mutta Rosson aloitteesta sääntöön tehtiin lisäys:
Lainaus käyttäjältä: Virallinen FI-sääntökirjaJatkolaukausmaaleihin pätevät kohdan 7.1.1. säännöt sillä tarkennuksella, että katsottaessa onko pallo liikkeessä ja onko pallo ylittänyt laukaisuviivan, on figuurin osumahetki palloon ratkaiseva, ei näpäytyshetki.

Tarkennus: Jatkolaukaus liikkuvaan palloon on luvallista suorittaa ennen kuin pallo on ylittänyt maalintekoalueen rajan.

Näin meitä pieniä ja heikkoja kusetetaan..
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

nabel

Subbuteo on elävä ja kehittyvä (huom! ensin typotin kehittävä  :o ) organismi.