• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Kongo News & Salad

Aloittaja Killer, lokakuu 02, 2014, 15:27:04

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 25, 2015, 00:29:08
Miten ois poijjaat, torstaina pienet pelit? (Edellyttäen, että ehdin tervehtyä.)

Todennäköisesti pelit onnistuu minun osaltani mikäli ehdit tervehtyä ja pelejä voidaan pelata. Pikaista paranemista!

Tosin Coventry 77/78:a vastaan pelattua peliä en merkkaa omiin tilastoihin mutta tuleepahan pelattua tämän liigan osalta.

nabel

Olen lähdössä huomenna pastanhakureissulle sumusaarelle ja paluu siten että ensi keskiviikkona natsaa aikaisintaan pelit. Mutta pistäkäähän poijjaat päät yhteen ja sopikaahan ajankohta avajaiskaronkalle niin pidetään vaikka pidempi pelisessio kerralla?

(Ja kuten Piffin puolella kirjoittelin niin koitetaan pääsiäisen pyhille tai tienoille järkätä pientä turnausta Kiloon.)

Porvoon turkkilainen

Ensi viikolla joku päivä voisi natsata

Epis

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 25, 2015, 00:29:08
Miten ois poijjaat, torstaina pienet pelit? (Edellyttäen, että ehdin tervehtyä.)

Mulla ei vielä yhtään KoPiSee Liigan peliä pelattuna. Tässäkin sarjassa oon nollakerholainen  :'(.
Coventry City 77/78 on valmiina taistoon!

Nimim varoituksista 5


PS Nabel, tuotko pastat? Vai vasta päättäjäisiin
Meikä on ollut vatsataudissa nämä pari päivää, joten huominen ei onnistu.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Lainaus käyttäjältä: SUFC - helmikuu 25, 2015, 17:52:41

Meikä on ollut vatsataudissa nämä pari päivää, joten huominen ei onnistu.

Sama tauti täällä, ja jatkuu.

Tutkaillaan tuonnempana milloin seuraava mahdollisuus.

SouthernBoogieCat

KOSTO-PiSu-liigaa:

Hellas Verona (Jaakko)-Chelsea (Pekka) 0-1 (0-1)
Anderlecht (Kebab)-Hellas Verona (Jaakko) 4-0 (1-0)

Pekkaa vastaan olin ongelmissa ekalla jaksolla, mutta toisella jaksolla sain pelin hyvin käyntiin ja minulla oli useita hyviä tekopaikkoja tasoittaa peli ja vaikka mennä ohikin mutta ei kolissut. Pekan Chelseallakin oli toisella jaksolla tilaisuudet lisätä johtoaan, mutta numerot säilyivät loppuunasti 0-1. Kyseessä oli ensimmäinen basistien kohtaaminen, jossa metalli voitti jazzin. Ehkä myöhemmin osat vaihtuvat ja mennään jazzin tahdissa.

Toisessa pelissä Kebabia vastaan olin hyvin mukana pelissä ensimmäisellä jaksolla ja minulla oli tilanteita mennä johtoon mutta ei vieläkään maalinteko onnistunut. Toisella jaksolla Anderlecht ratkaisi pelin nopeassa tahdissa hienoilla osumilla.

h-kone

Taidettiin saada koko testiliiga päätökseen tänään, jos kerran Majuri aikoi jättää väliin?

Ensin sain arvokkaan voiton Kaitsusta yhdellä pingpongmaalilla jatkovedosta (kuitenkin vähemmän pong kuin ysärin Suomi-Unkarissa  :P ). Yhtä paljon saan kiittää Lipton-molseani, joka kurotti näpit Kaitsun hienoon jatkovetoon alanurkkaan. Tilanteita oli molemmilla useita, ja juuri jatkoista Kaitsu veti yleensä pikkiriikkisen ohi, ja meikä päin aina hyvin sijoittunutta maalivahtia.

Heti perään jatkui avoimien ovien päivä Kebabin kanssa, mutta Saarioinen ja Del Monte ratkaisivat 2-0 KFC:lle, kun taas Anderlechtin paras jatkoveto aivan molsen edestä kiipesi niukasti yläriman yli.

Lopuksi nabelin Dux-Newcastlen kierrevenkoilu tarjosi kovan vastuksen loppuun asti. Onneksi ennen sessioita oli päätetty vetää pitkät jatkoajat ja vikat laukaisut, niin sain nostettua voittomaalin läheltä ekan puoliskon viimeisellä kudilla...


Kentucky FC:n sarjataulukkolukemat siis:  5 5 0 0 10-0 15

h-kone

Lainaus käyttäjältä: Diego Walmaggio - maaliskuu 05, 2015, 21:39:21
Kyseessä oli ensimmäinen basistien kohtaaminen, jossa metalli voitti jazzin. Ehkä myöhemmin osat vaihtuvat ja mennään jazzin tahdissa.
TAI sit voitte yhdistää voimat ja antaa Norjan Shiningille kovan vastuksen metallijazzin vaativalla saralla: https://www.youtube.com/watch?v=VQ-xTQSlicE

Epis

Kaitsu 0-1 H-kone

Pelin ainoa maali tuli suht alussa (muistaakseni kulmapotkun) jatkolaukauksella, joka kimposi (torjunnan jälkeen?) rp-alueella seisseen puolustajan pohjasta maaliin. Ottelu oli semiavointa ja omia laukauksia kertyi mukavasti, mutta liian moni suuntautui sivuverkkoon ja kauemmaskin maalista. Taisi vain yksi tulla torjutuksi ja yksi osua tolppaan. Onneksi myös vastustajan vedot suuntautuivat omaa veskaani päin..

Ensimmäinen sarja osaltani paketissa ja saldona hyvä fiilis sekä edelleen subukärpäsen kutiseva purema.. Oolmost Oma Oolstaar Shefu on alustavasti valittu (figuurit numeroitu 2-15) ja kokoonpano nimetään joko ennen ottelua, sen aikana tai ei ollenkaan.. Rosteri koostuu kaikista Shefun pelaajista painottuen tälle vuosituhannelle, mutta myös esim. Vinnie Jones saattaa vierailla toisinaan.. Kokoonpanoja ei suuremmin kirjata, koska ne eivät kiinnosta ketään..

Parista säännön viilaamisesta oli hieman juttua, mutta pelataan nyt sarja ensin loppuun.. Oliko Miku tulossa mukaan?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

nabel

Toisesta topikista omat pelit tähän asti jos joku väsää taulukon:

A. Bielefeld - Kebab 0-1
Newcastle '93 - SUFC 1-1
Glasgow R - Verona 1-1
Newcastle' 93  - Peku 1-0
Newcastle '93 - Heikonen 0-1.

Pekun Chelskia vastaan sain sentäs maalin, pakin pohja oli sen verta raskas että kevyt pallo otti ihme jengan ja kimposi ylänurkkaan. Tämä kaikki tapahtui kalastaessa joten HYIHYI. Muuten taisi olla aika vaisua peliä kummaltakin.
Hei-kone tosiaan laittoi ekan puoliajan vikalla näpyllä vedon pussiin. St. Paulihan rankasi ekassa pelissä ekalla vedolla kun Bielefeldin pakki kompastu kastematoon ja ei päässyt väliin. Rynnistys tuotti lopussa maalipaikan ja puolikkaat mutta tänään ei vikat millit olleet puolella.
Seuraavaksi jatkovedot syyniin niin kyllä tämä tästä taas menee askeleen eteenpäin.

Meillä taitais olla eka yksinkertainen sarja tässä? Säännöt sitten ensi session alussa taas syyniin.


miku

Lainaus käyttäjältä: SUFC - maaliskuu 05, 2015, 22:06:07
Kaitsu 0-1 H-kone

Pelin ainoa maali tuli suht alussa (muistaakseni kulmapotkun) jatkolaukauksella, joka kimposi (torjunnan jälkeen?) rp-alueella seisseen puolustajan pohjasta maaliin. Ottelu oli semiavointa ja omia laukauksia kertyi mukavasti, mutta liian moni suuntautui sivuverkkoon ja kauemmaskin maalista. Taisi vain yksi tulla torjutuksi ja yksi osua tolppaan. Onneksi myös vastustajan vedot suuntautuivat omaa veskaani päin..

Ensimmäinen sarja osaltani paketissa ja saldona hyvä fiilis sekä edelleen subukärpäsen kutiseva purema.. Oolmost Oma Oolstaar Shefu on alustavasti valittu (figuurit numeroitu 2-15) ja kokoonpano nimetään joko ennen ottelua, sen aikana tai ei ollenkaan.. Rosteri koostuu kaikista Shefun pelaajista painottuen tälle vuosituhannelle, mutta myös esim. Vinnie Jones saattaa vierailla toisinaan.. Kokoonpanoja ei suuremmin kirjata, koska ne eivät kiinnosta ketään..

Parista säännön viilaamisesta oli hieman juttua, mutta pelataan nyt sarja ensin loppuun.. Oliko Miku tulossa mukaan?

En mie sarjoihin mutta jostain turnauksesta voisin olla kiinnostunut aikataulujen natsatessa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

nabel

No tarkoitus onkin pelailla yksin- tahi kaksinkertaisia sarjoja, turnausmalleja ym niin voi vaihdella jengejä ja testailla kaikenlaista. Itsehän olen jo tässä ekassa mennyt kolmella eri setillä. Tässä porukassa on parempi mennä yksinkertaisesti eteenpäin... Voihan sitä sitten joskus jotain maratontaulukko väsätä kun alkaa olla pelejä alla kaikilla hiukan enemmän. Johtajalle vaikka se aasinhattu päähän.

Porvoon turkkilainen

Näin ekan liigan jälkeen jäi erittäin postiivinen kuva, miten vauhdikkaita nämä pelit ovat olleet. Jatkossa koitetaan saada jatsiaskeleet kohdalleen. Eka kiekalla pelini oli jotain tämän tapaista:

https://www.youtube.com/watch?v=fioWIPGtQYc

Killer

Vaikken ole sarjoissa vielä ollut mukana, niin nää on ihan kuningaspelejä muuhun viimeaikaiseen schaibaan verrattuna.

Mulle parittomat viikot sopii parhaiten. Kuten ens viikko. Ti tai to, 'bout 17?

Epis

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - maaliskuu 06, 2015, 13:28:38
Vaikken ole sarjoissa vielä ollut mukana, niin nää on ihan kuningaspelejä muuhun viimeaikaiseen schaibaan verrattuna.

Mulle parittomat viikot sopii parhaiten. Kuten ens viikko. Ti tai to, 'bout 17?
Mulle torstait sopii paremmin noista kahdesta, tiistait melkeinpä viikosta huonoiten.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!