• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Väsynyttä touhua...

Aloittaja Killer, syyskuu 13, 2010, 14:38:42

« edellinen - seuraava »

Killer

Minun on vaikea uskoa että kaikki tämä "vääntö, kääntö ja keskustelu" hienon pelin ympärillä vain jatkuu ja jatkuu.
En voi välttyä ajatukselta, että kalastusepisodi vaikuttaa osittain yhä taustalla. Ehkä "mätäpaise" puhkaistii, mutta ei puhdistettu.
En halua toistaiseksi osallistua täällä mm keskusteluihin kerhomaksuista tms. Koen, että forumilla ne tuskin ratkeavat.
Ajoittain kaiken tämän polemisoinnin seurauksena omat pelihaluni ovat pahasti hiipuneet. Varsinkin uutuuden viehetykseni kv-sääntöihin on kärsinyt eniten.
Olen kuitenkin nykypelaajista aloittanut ennen monen muun syntymään, joten SUBUA EI JÄTETÄ !

Rossonero

Kalastusepisodit sun muut minun puolestani selvitelty viimeistään tänään K-M:ssä.

Olen pahoillani, että pettymykseni kerhohuonereaktioihin on suuri ja se näkyy tekstissä välillä. Odotukset olivat todella korkealla koko toiminnan kehittämisen suhteen (myös yhdistyksen tavoite), ja nyt tuntuu, että koko homma kaatuu. Mutta eiköhän tuo tuosta vielä.

Killer

Tämä otsikko voitaneen haudata.
Toivottavasti pysyvästi.

Hunajaisen imelästi, mutta silti: yhdessä olemme vahvoja.

Hysteerinen rage quittaaja

Itse henkilökohtaisesti peräänkuulutan avoimempaa keskustelua face2face, jottei tarvitse sitten myöhemmin täältä foorumilta lukea toisten toimesta, mitä on itse omassa päässään ollut asioista mieltä. Jos ei pysty avoimeen keskusteluun kerholla, ehdotan että deletoi forumin käyttäjätunnuksensa jotta vältytään jatkuvilta väännöiltä tilanteissa, jotka luulisi aikuisten ihmisten pystyvän keskenään sopimaan ilman että muut ottavat kantaa jokaiseen tapahtumaan, aivan kuin he itse olisivat asian ytimessä ja kaikki faktat tiedossa. Tämänpäiväinen kokous Kala Maijassa oli tervetullut, tosin se olisi pitänyt järjestää jo vuosia sitten. Kuten nyt tuli selvästi ilmi, oli muutamia asioita kytenyt pinnan alla jo pitempään. Nämä asiat olisi pitänyt setviä jo aikaa sitten, ja uskon että jos näin olisi toimittu, olisi vältytty paljolti siltä shaibalta, mikä on lentänyt suuntaan jos toiseen tällä foorumilla ihan foorumin avauksesta alkaen. Tämän foorumin tarkoitus oli yhdistää lajin parissa olevat pelaajat, eikä repiä heitä erilleen, kuten nyt on päässyt tapahtumaan. Ymmärrän oman osuuteni tässä varsin hyvin, ja pahoittelen omalta osaltani asiaa vilpittömästi. Tilanne on tällä hetkellä se mikä se on, mutta voin vain toivoa, koko lajin uskottavuudenkin kannalta, että jatkossa nämä väännöt voitaisiin välttää ja lajia vietäisiin eteenpäin ja harrastettaisiin rakentavassa hengessä ilman että kenekään tarvitsee tuntea pahaa mieltä, kyseessä on kuitenkin vain peli. Kehoitankin siis jatkossa foorumin käyttäjiä pidättäytymään radikaaleilta mielenilmaisuilta, olivatpa syyt sitten kuinka v-mäisiä tahansa, ja pyrin myös itse tähän. Tämä koskee niin kerholla tapahtuvaa keskustelua kuin foorum kirjoitteluakin. Valitsevan tilanteen johdosta, jolla en viittaa nyt yllä mainittuihin vääntöihin, saattaa tuleva kausi jäädä urani viimeiseksi. Toivoisinkin että saisin nauttia hyvästä hengestä lajin parissa tästä eteenpäin, koska toivon että se jäisi päällimmäiseksi muistokseni lajista, jota olen harrastanut nyt 25 vuotta, eikä niinkään nämä väännöt ja shaiban heitto, jota lajin parissa on viime aikoina ollut.

Espoossa 14.9.2010

- PP -
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Epis

Meinasin jo eilen vastata tähän omasta ja ylläpidollisesta näkökulmasta. Voin pahoitella omia kirjoituksiani ja provojani, mutta olen parin viimeisen päivän aikana miettinyt, että pitäiskö nykyinen vapaan ilmaisun linja muuttaa ja tuoda moderointi forumille. Eilen heitin puolivitsillä, että mietin myös voisiko forumin ajastaa olemaan kiinni 22:00-08:00 välisenä aikana. Osittain mietin tätäkin ihan oikeasti. Ylläpidollisesta puolesta en tietenkään toivo keskustelun ja forumin kuihtuvan, mutta mielummin forum, kuin koko perkuleen laji.

Tänään aamusta olin vahvasti sitä mieltä, että mikäli kaikkien toiveista huolimatta forumille jatkossa ilmestyy kirjoittelua joka tulisi ennemmin hoitaa kasvotusten, niin tulisin jatkossa poistamaan nämä viestit ilman kyselyitä. Koska viestiehin ei vielä voi liittää äänen painoja, ilmeitä ja/tai eleitä, niin osa harmittomiksikin tarkoitetuista kommenteista välittyy väärin ja aiheuttaa turhaa ja ylimääräistä kismaa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

Oikeita ajatuksia. Ongelma kasvotusten puhumisessa vaikuttaa monesti olevan se, että tilanteiden ollessa "päällä" asianosaiset ovat ehkä liian tuohtuneita avaamaan keskustelua. Tässä vaaditaan kerhoilla enemmän muiden panosta, jotta porukka ei lähde kotiin p...a maku suussa. Se nimittäin laukaisee herkästi kirjoittelun. Muiden pitäisi uskaltaa tarvittaessa kritisoida pelaajia rakentavasti, jos tilanne sitä vaatii. Pitää myös olla miettimättä, että asian selvittelyssä menee aikaa omilta peleiltä. Etenkin hesulainen traditio kotiin lähdöstä ns. "olossa" on haudattava, ja tämän takia kaikkien läsnäolijoiden on oltava hereillä, jos jollekin tulee huono fiilis.

Jos keskustelu täällä joutuu ikäville raiteille, olisi viestien poistaminen paras ratkaisu. Jos viestit jäävät esille, tulee "vastapuolelle" helposti tarve vastata, jos asia ei hänen mielestään mene niin.

On toki tärkeätä erottaa voimakaskin keskustelu, jossa vain asioista ollaan eri mieltä, ja toisaalta se, että asioiden sijasta on kyse henkilöistä. En osaa tätä ehkä oikein sanoa, mutta vastakommentit eivät saisi koskaan johtua siitä, kuka ne kirjoittaa (myönnän syyllisyyteni viime aikoina). Ja jos joku asia (esim. sääntökysymys) ei tunnu selviävän helpolla täällä, on paras siirtää se ajoissa kentän laidalle ja lopettaa täällä.

Olen pahoillani omasta osastani kaikessa "shaibassa".

Toivottavasti PP:lle ei kausi jää viimeiseksi. Joka tapauksessa pyrin ainakin omalta osaltani tekemään tästä kaudesta ja lajista positiivisen.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - syyskuu 14, 2010, 17:37:32

Toivottavasti PP:lle ei kausi jää viimeiseksi.

Tähän totean hieman sarkastiseen sävyyn, että päätös on omissa käsissäni. Kerhotoiminta K-M:ssä jatkuu kuitenkin kaikesta huolimatta niin kauan kuin avaimet ovat minulla ja K-M:ssä asustelen, vaikken itse enää toiminnasssa muuten mukana olisikaan.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Killer - syyskuu 13, 2010, 14:38:42Väsynyttä touhua

Kevennys tähän: - "Tuntuuko sinusta ettet enää jaksa?" - "Tee niinkuin taiteilijat: aloita ottaminen heti aamusta!" (lainaus Ketonen & Myllyrinne-sketsistä)

Porvoon turkkilainen

Tässähän oikeastaan alkaa olla noita kiistoja ikävä  ;D Aikuiset miehet kinaavat miten kukakin on huijannut pöytäjalkapallossa. Tästä ottakoon jälkipolvet mallia  ;D