• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Englantilaista jalkapalloa

Aloittaja Benali, maaliskuu 10, 2011, 15:58:31

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - marraskuu 11, 2011, 20:27:34
Ei eanglanttilaista, mutta läheltä: Tekeekö Viro sen missä Suomi ei ole onnistunut? EM-karsintamatsien ensimmäinen osaottelu Viro-Irlanti tänään!

Sukukansa, nyt se todistettiin. Molemmat keskuspuolustajat suihkuun keltaisilla (toki jälkimmäinen väärä tuomio) ja lopussa vielä turha pilkku. Toki irkut ottivat nyt takaisin heikomman kustannuksella Henryn käsivirheen. Vihreän mittapuun mukaan aikamoista huutelua ja kalastelua hetkittäin. Kyynikko sanoisi, että ovat oppineet. Suomalaisten pahojen muistojen tapaan ihan hyvää peliä Virolta etenkin alussa, mutta...

Kroaatit ottivat muuten hyvän revanssin kolmen vuoden takaisesta, mutta ei mennä näin kauas inglännistä.

Hovimestari

Tuloksesta huolimatta irkut eivät oikein vakuuttaneet. Toisaalta Trapin jengi voi olla kesällä kova pähkinä purtavaksi, kun se ei lähde ennakkosuosikkina yhteenkään peliin.

McLaineen videossa hienoa selostusta ja ajankuvaa 4-0 maalissa... "Huddersfield's defence 'went all Russian', showed real 'glasnost' attitude, very open indeed..."

...mutta Jimmy Quinn ja Chris Kamara eivät muuten olleet Swindonissani, koska joukkue syntyi vasta Ossie Ardileksen manageroidessa. Valkohäntäpeura Whiten kärkiparina oli vanha Suomen upottaja Duncan Shearer ja Kamaran paikkaa pelasi muistaakseni Ross MacLaren, koska keskuspuolustuksessa häärivät kaltevanpinnan taitaja Colin Calderwood ja Kittilän Jouni...

AriFerra

No en tiä? Haukuin joku aika sitten Barsan peliä. Änglannin ja Epsanjan metsi oli taas kyllä aika kuraa.
Ja mites se Epsanja pelas muutenkin MM2010 loppupeleissä? 1-0 tai rankuilla kaikki? No, on sekin taitoa että niin voittaa.

Otsikkoon palaten: Änglanti ja Lam-Leopardi muuten voitti tänään.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Rossonero

#18
Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - marraskuu 12, 2011, 10:54:21
Tuloksesta huolimatta irkut eivät oikein vakuuttaneet. Toisaalta Trapin jengi voi olla kesällä kova pähkinä purtavaksi, kun se ei lähde ennakkosuosikkina yhteenkään peliin.

Irkut olivat juuri kokemuksen ja muutaman yksilön verran parempia. Alkupuoli Virolta jopa parempi, ja irkkujen maalinteko oli heikkoa ylivoimallakin, mutta Viron puolustus ja etenkin veskari auttoivat lopulta. Toisaalta Trapin Irlanti on tiivis paketti, ja on erityisesti vaikea voitettava. Sillä sen sijaan tulee ongelmia, jos lohkon lopussa pitäisi ottaa itse pakkovoitto. Tuolla keskinkertaisella materiaalilla Trap tekee minusta hyvin tulosta. Viro taas vaikuttaa ainakin hetkellisesti Suomen ohittaneen pelillisesti.

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - marraskuu 12, 2011, 22:05:30
No en tiä? Haukuin joku aika sitten Barsan peliä. Änglannin ja Epsanjan metsi oli taas kyllä aika kuraa.
Ja mites se Epsanja pelas muutenkin MM2010 loppupeleissä? 1-0 tai rankuilla kaikki? No, on sekin taitoa että niin voittaa.

Barca on toki ihan eri asia kuin Espanja. Pelissä on tiettyjä samanlaisia perusajatuksia ja tietyt roolit hoitavat samat miehet, mutta Messin ja Dani Alvesin kaltaiset tekevät ison eron. Ja seurajoukkue voi lisäksi hieroa kuvioitaan enemmän. Espanja on staattinen pallonpitäjä, jota ei kovissa peleissä voi pitää (siis minä en) erityisen viihdyttävänä, koska pallonpito hoidetaan niin yksinkertaisesti.

Make

... ainii mut sehän olikin vaan liigacuppia, ManU haluskin hävitä, Palacen toinen maali oli paitsio, ManU pelas junnuilla, tuomari ei antanu tarpeeks lisäaikaa,  ManU keskitty mestareiden liigaan ja eikä tää ees ketään kiinnosta.

We are Palace, Super Palace, from Selhurst!!!

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Paskamane - joulukuu 01, 2011, 09:35:48
... ainii mut sehän olikin vaan liigacuppia, ManU haluskin hävitä, Palacen toinen maali oli paitsio, ManU pelas junnuilla, tuomari ei antanu tarpeeks lisäaikaa,  ManU keskitty mestareiden liigaan ja eikä tää ees ketään kiinnosta.

We are Palace, Super Palace, from Selhurst!!!

Go Palace  ;D
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Porvoon turkkilainen

Cardiff tai Palace menee finaaliin Valioliigan Goljatia vastaan. Kerrankin on jotain syytä seurata Carling Cuppia

Porvoon turkkilainen

Huomenna EM-kisojen lohkoarvonnat, niin mitäpä ylipäätänsä uskotte kisoissa Englannin mahdollisuuksin menestyä?

Minä luulen, että seuraavan kerran Englannin leijonille paistaa aurinko oikein kunnolla sitten MM-finaalissa vuonna 66, kun finaalissa kaatuu sinivalkeat leijonahuuhkajat, eli Suomi. Se finaali on pakko nähdä Hönkin ja Jykän kanssa, joilla on jo sata lasissa. Itse Paakkinenkin vilkuttaa hetken Ipsun viirillä yläkerrasta, kun taas jatkaa Alpatin matsiaan Pyhää Pietaria vastaan, jolla vuorostaan Newcastle lainassa


miku

Lainaus käyttäjältä: Paskamane - joulukuu 01, 2011, 09:35:48
... ainii mut sehän olikin vaan liigacuppia, ManU haluskin hävitä, Palacen toinen maali oli paitsio, ManU pelas junnuilla, tuomari ei antanu tarpeeks lisäaikaa,  ManU keskitty mestareiden liigaan ja eikä tää ees ketään kiinnosta.

We are Palace, Super Palace, from Selhurst!!!

Mie tarjoan Sputnikissa bisset..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Make

Lainaus käyttäjältä: miku - joulukuu 01, 2011, 14:39:40

Mie tarjoan Sputnikissa bisset..

Velat on maksettava!

Mut mie olin siulle Itävallan reissusta vielä 80 senttiä velkaa. Eli jos 0,4l bisse maksaa Sputnikissa vitosen, ni sie voit juua siitä bissestä ekaks sen velkaosuuden eli 0,64 desiä. Sopiiko?

Hönkki

LainaaMinä luulen, että seuraavan kerran Englannin leijonille paistaa aurinko oikein kunnolla sitten MM-finaalissa vuonna 66, kun finaalissa kaatuu sinivalkeat leijonahuuhkajat, eli Suomi. Se finaali on pakko nähdä Hönkin ja Jykän kanssa, joilla on jo sata lasissa. Itse Paakkinenkin vilkuttaa hetken Ipsun viirillä yläkerrasta, kun taas jatkaa Alpatin matsiaan Pyhää Pietaria vastaan, jolla vuorostaan Newcastle lainassa

Vähän luulen että pelataan kaikki siinä vaiheessa jotain Pyhän Pietarin liigaa. Sinä ja Jykä ootte kyllä silloinkin tippumisvaarassa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

Englannin mahdollisuuksiin en usko. Tai jos realistisesti onnistumisena pidetään puolivälieriä, niin kyllä sitten voi onnistua. Odotuksiin nähden floppaus on kuitenkin varma.

Lohkoarvonta on kyllä aikamoinen. Sieltä voi tulla melkoisia kuolemanlohkoja, kun on kaksi heikompaan osastoon kuuluvaa järjestäjämaata ykkösastiassa. Vähän samoin kuin Sveitsi ja Itävalta. Toisaalta vanhoina hyvinä aikoina, kun olin nuori ja kisat vielä oikean kokoiset, olivat EM-lohkot aina kuolemanlohkoja.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - joulukuu 01, 2011, 15:25:32
LainaaMinä luulen, että seuraavan kerran Englannin leijonille paistaa aurinko oikein kunnolla sitten MM-finaalissa vuonna 66, kun finaalissa kaatuu sinivalkeat leijonahuuhkajat, eli Suomi. Se finaali on pakko nähdä Hönkin ja Jykän kanssa, joilla on jo sata lasissa. Itse Paakkinenkin vilkuttaa hetken Ipsun viirillä yläkerrasta, kun taas jatkaa Alpatin matsiaan Pyhää Pietaria vastaan, jolla vuorostaan Newcastle lainassa

Vähän luulen että pelataan kaikki siinä vaiheessa jotain Pyhän Pietarin liigaa. Sinä ja Jykä ootte kyllä silloinkin tippumisvaarassa.

Tippuuko tuolta sitten johonkin helvetin divariin?


Porvoon turkkilainen

Cardiff selviytyi sitten liigacupin finaalin, joten onhan tätä hehkutettava. Vastaan tulee joko mahtava Liverpool tai Man.City, joten pakkohan se finaali on 26.2 nähdä jossakin päin Kalliota