• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Munkkiniemi vkolla 41

Aloittaja SouthernBoogieCat, lokakuu 09, 2010, 15:30:21

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

En pääse taaskaan maanantaina pelaamaan mutta tiistaista perjantaihin mikä tahansa päivä käy tällä hetkellä seuraavin ajankohdin: ti klo 16 jälkeen, ke aamupäivä, to klo 15 jälkeen, perjantaina klo 15 jälkeen. Tämä on siis tämänhetkinen tilanne mutta kalenteri täyttyy nopeasti joten ajankohtien sopivuutta en voi taata enää esim. alkuviikosta. Eli jos HeFi-pelaajia pääsisi jonakin em. ajankohtina pelaamaan niin pyritään sopimaan se jo nyt viikonloppuna tai viimeistään maanantaina.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - lokakuu 09, 2010, 15:30:21
En pääse taaskaan maanantaina pelaamaan mutta tiistaista perjantaihin mikä tahansa päivä käy tällä hetkellä seuraavin ajankohdin: ti klo 16 jälkeen, ke aamupäivä, to klo 15 jälkeen, perjantaina klo 15 jälkeen. Tämä on siis tämänhetkinen tilanne mutta kalenteri täyttyy nopeasti joten ajankohtien sopivuutta en voi taata enää esim. alkuviikosta. Eli jos HeFi-pelaajia pääsisi jonakin em. ajankohtina pelaamaan niin pyritään sopimaan se jo nyt viikonloppuna tai viimeistään maanantaina.

Huominen ja keskiviikko ovat jo buukattu muulle. Vapaina siis tällä vkolla enää torstai klo 15 alkaen ja perjantai klo 15 alkaen.

Hönkki

Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Perjantai myöskin buukattu muulle. Torstai on ainoa mahdollinen päivä. Eli jos Hönkki olet torstaina tulossa ja saadaan avaimet niin tulen myös. Toivotaan että saadaan muitakin HeFi-pelaajia paikalle.

Hönkki

Sorry, torstai ei käy minulle. Perjantai käy (vielä)
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 13, 2010, 13:20:20
Sorry, torstai ei käy minulle. Perjantai käy (vielä)

Ok, kiitos ilmoituksesta. Perjantai ei käy minulle enää. Eli ensi vkoon sitten siirtyvät pelit.