• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

SM-kisat KV-säännöillä 30-31.10.2010 Helsinki

Aloittaja Hönkki, syyskuu 29, 2010, 12:32:31

« edellinen - seuraava »

Hönkki

LainaaRankingpisteiden suhteen minusta on luonnollista, että A-sarjan vika saa hiukan enemmän pisteitä kuin B-sarjan voittaja

älkää nyt vaan alkako taktikoimaan
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

zaccy

B-rapun immeisten taktikoinnilla ei niin kauhiasti ole merkitystä eli se kuka nyt haluaa sen pari pojoa enempi niin ihan vapaasti saa mennä A-rappuun.... en usko että siitä niin kauhiasti kukaan ottaapi herneitä.

Fabio

Jooo... Olen itse "B-rapun miehiä" loppuun asti!   ;D

Ketkä ei uskalla, voi mennä enemmistön mukana...

t.Pasi

Hönkki

Kokkonen osallistuu B-sarjaan, jos saa tulla vasta klo 11.30   ... ja pokaali pitää olla  :)
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

artsi

B-sarja on hyvä idea,mahdollistaa aloittelevallekin pelaajalle saada turnauksissa aikaan tasaväkisiä ja mielenkiintoisia matseja. ehdottomasti kannattaa kokeilla. Itse lähtisin myös aloittelevana pelaajana B-sarjasta liikkeelle terv. artsi.

SouthernBoogieCat

#95
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 25, 2010, 13:02:24Ilmeisesti myös Jaakolle B-sarja ok.

B-sarja on ok mutta en osallistu siihen koska ongelma on siinä ettei voi samanaikaisesti pelata A-sarjassa. Kun pitää tehdä valinta kummassa pelaan niin valitsen ilman muuta A-sarjan. Kuten sanoin haluaisin pelata myös B-sarjassa mikäli A-sarjasta ei tarvitsisi luopua.

miku

onko lauantain alkamisaika jo päätetty vai enkö vain löydä sitä..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Rossonero

Ei tietoa aloitusajasta minullakaan. Minun puolestani kaukaa tulevat esittäkööt toiveensa, ja niitä huomioiden mennään.

B-sarja voisi alkaa niin, että Petri ehtii mukaan, jos ok muille.

B-sarjassa ilmeisesti 6 pelaajaa (Zaccy, Pasi, Miro, Mikko, Joni, Petri) toistaiseksi. Ehkä yksi lohko, välierät ja finaali? Siitä tulee hyvä turnaus.

A-sarjassa ilmeisesti harmillinen 13 nyt. 2 kuuden lohkoa ei siis onnistu, joten jouduttaneen pelaamaan pienet lohkot.

Nämä voivat vielä toki muuttua.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 25, 2010, 13:02:24Itseasiassa näen asian niin, että jos haluamme luoda isompia turnauksia, niin se tapahtuu nimenomaan B-sarjan kautta.

Näin se on nähtävä.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 25, 2010, 13:02:24Rankingpisteiden suhteen minusta on luonnollista, että A-sarjan vika saa hiukan enemmän pisteitä kuin B-sarjan voittaja. B-sarjaan voidaan kehittää joku oma palkinto.

Minusta pelkkä osallistuminen A-sarjaan ei kuitenkaan voi olla suurempi juttu kuin B-sarjan voitto. Esim. pelkkä osallistuminen GP:hin ei tuota enemmän pisteitä kuin voitto Challengerissa. Täydellistä ratkaisua ei toki voi odottaa näihin kisoihin.

Kuopiossa on nyt pokaalijano, kun on makuun päästy. Ehkä joku voi seistä B-sarjan voittajan edessä ns. patsaana.

miku

Onko 11.00 liian myöhäinen aloitusaika jos toiveita saa esittää?

Niin ja Miro ei käsittääkseni ole kisoihin osallistumassa.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

Työkuviot muuttu mul nyt sillee et pääsen etelän suuntaan vasta myöhään perjantai-iltana tai sit tuun suosiol vasta la-aamuna...pahoittelut  :-[ en siis voi ollakaan apuna logistiikassa tai järjestelyissä
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

Tarvitaan vapaaehtoinen roudari K-M:n isoille pöydille. Ei tarvitse tuoda koululle juuri pe-iltana, vaan joku muukin ilta sopii. La-aamukin, jos ei muuten onnistu.

Lainaus käyttäjältä: miku - lokakuu 25, 2010, 23:19:51
Onko 11.00 liian myöhäinen aloitusaika jos toiveita saa esittää?

Selvinnee lopullisesti, kun tiedetään osallistujamäärä ja pelisysteemi. Minulle kaikki ok.

Lainaus käyttäjältä: miku - lokakuu 25, 2010, 23:19:51Niin ja Miro ei käsittääkseni ole kisoihin osallistumassa.

Ok, ekassa viestissä oli ruksattuna.

Hönkki

Tällä hetkellä A-sarjaan on tulossa 13 pelaajaa ja B-sarjaan 5.

Jaakko, pelastaisit nyt aika paljon jos suostuisit B-sarjaan. Silloin meillä olisi juuri sopivasti jaettuna A-sarja kahteen kuuden lohkoon ja B-sarjassa 6 pelaajaa, joilla yksinkertainen sarja ja finaali. Totuus on se, että jos tulet A-sarjaan, niin tulokset ovat 0-7 ja 0-10. B-sarjassa pelaisit omantasoisiasi vastaan ja olen varma, että saisit niistä peleistä enemmän irti. Hefissä saat ihan tarpeeksi pelejä erittäin kovia vastustajia vastaan. MUTTA päätös on sinun. En lähde pakottamaan, eikä varsinkaan ole tarkoitus loukata.

Toki pitää ottaa huomioon, että lisää pelaajia voi vielä tulla, jolloin lohkot tulisivat taas toisen kokoisiksi. 

Aloitus molempina päivinä klo 10 tai klo 11. Zinga saa päätää, koska tekee otteluohjelman.

Jykä lahjoitti B-sarjan palkinnoksi metalliveskan.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Fabio

Jes. Jake tuu ehdottomasti mukaan B-sarjaan! Jänniä pelejä luvassa! T. Pasi

Epis

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 26, 2010, 01:20:42
Tällä hetkellä A-sarjaan on tulossa 13 pelaajaa ja B-sarjaan 5.
Jos ei muuten onnistu, niin mä voin pelata B-sarjassa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Fabio

#104
Lainaus käyttäjältä: SUFC - lokakuu 26, 2010, 09:04:03
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - lokakuu 26, 2010, 01:20:42
Tällä hetkellä A-sarjaan on tulossa 13 pelaajaa ja B-sarjaan 5.
Jos ei muuten onnistu, niin mä voin pelata B-sarjassa.

Oletan että tämä on vitsi!  :D :D :D :D...

..seuraavaksi sitten Zinga tai Vesa on tyrkyllä..


..Jakeee!?!? Help Us!!

t.Pasi