• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

viikko 39 Munkkiniemi

Aloittaja Rossonero, syyskuu 28, 2010, 00:14:24

« edellinen - seuraava »

Rossonero

Haluaako joku pelata tällä viikolla esim. ke tai to? Minulle kävisi.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - syyskuu 28, 2010, 00:14:24
Haluaako joku pelata tällä viikolla esim. ke tai to? Minulle kävisi.

Minulle sopisi to klo 15 jälkeen.

Rossonero

Löytyykö muita tulijoita torstaina jossakin vaiheessa?

Minulle käy kyllä pelit pelkästään Jaakon kanssa. Se tarkoittaisi vain yhtä virallista peliä (HeFi) ja sitten lisäksi treenipelejä.

SouthernBoogieCat

#3
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - syyskuu 29, 2010, 01:00:45
Löytyykö muita tulijoita torstaina jossakin vaiheessa?

Minulle käy kyllä pelit pelkästään Jaakon kanssa. Se tarkoittaisi vain yhtä virallista peliä (HeFi) ja sitten lisäksi treenipelejä.

Minulle käy myös tuo että pelataan HeFin peli sekä ainakin pari treenipeliä. Tulen paikalle aikaisintaan klo 15 mutta todennäköisesti hieman myöhemmin. Laitan sinulle viestiä heti kun pääsen lähtemään palaverista Keravalta. Jos palaveri menee nopeasti voi olla että pääsisin paikalle ennen klo 15:a. Mutta kuten sanoin, laitan sulle viestiä heti kun pääsen lähtemään Keravalta. Uskon kuitenkin vahvasti että klo 15 tai hieman sen jälkeen on viimeistään jolloin pääsen paikalle.

Puppe

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - syyskuu 29, 2010, 01:00:45
Löytyykö muita tulijoita torstaina jossakin vaiheessa?

Minulle käy kyllä pelit pelkästään Jaakon kanssa. Se tarkoittaisi vain yhtä virallista peliä (HeFi) ja sitten lisäksi treenipelejä.

Mä pääsisin mutta klo 11-14 ois aikaa...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Puppe - syyskuu 29, 2010, 10:25:31
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - syyskuu 29, 2010, 01:00:45
Löytyykö muita tulijoita torstaina jossakin vaiheessa?

Minulle käy kyllä pelit pelkästään Jaakon kanssa. Se tarkoittaisi vain yhtä virallista peliä (HeFi) ja sitten lisäksi treenipelejä.

Mä pääsisin mutta klo 11-14 ois aikaa...

Menee liian aikaiseksi tämän torstain osalta. Lastenhoitoa vielä tuohon aikaan.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: BarsaJake - syyskuu 29, 2010, 01:10:49
Lainaus käyttäjältä: Rossonero - syyskuu 29, 2010, 01:00:45
Löytyykö muita tulijoita torstaina jossakin vaiheessa?

Minulle käy kyllä pelit pelkästään Jaakon kanssa. Se tarkoittaisi vain yhtä virallista peliä (HeFi) ja sitten lisäksi treenipelejä.

Minulle käy myös tuo että pelataan HeFin peli sekä ainakin pari treenipeliä. Tulen paikalle aikaisintaan klo 15 mutta todennäköisesti hieman myöhemmin. Laitan sinulle viestiä heti kun pääsen lähtemään palaverista Keravalta. Jos palaveri menee nopeasti voi olla että pääsisin paikalle ennen klo 15:a. Mutta kuten sanoin, laitan sulle viestiä heti kun pääsen lähtemään Keravalta. Uskon kuitenkin vahvasti että klo 15 tai hieman sen jälkeen on viimeistään jolloin pääsen paikalle.

Ok.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - syyskuu 29, 2010, 19:32:20Menee liian aikaiseksi tämän torstain osalta. Lastenhoitoa vielä tuohon aikaan.

Eli vaikka palaverini huomenna loppuisi ennen klo 15:a, ei kannata tulla aikaisemmin kerholle. Ei siinä mitään, käytän mahdollisen luppoajan projektitehtäviin ja tulen jokatapauksessa klo 15 jälkeen.