• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Total Soccer

Aloittaja Lasse, joulukuu 07, 2009, 10:49:53

« edellinen - seuraava »

AriFerra

Mäntsälän Total Soccerit pikaisesti testasin.
Mielestäni olivat ihan hyvät ja pelattavat pohjat.
Pykälän paremmat kuin Zeugot. Ihan ok liuku. Eivät kaatuilleet. Haltuunottokin ihan jees.
Nämä fiilarit siis aivan pikaisen, muutaman näpäytyksen, perusteella.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Lasse

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - tammikuu 11, 2010, 20:00:24
Mäntsälän Total Soccerit pikaisesti testasin.
Mielestäni olivat ihan hyvät ja pelattavat pohjat.
Pykälän paremmat kuin Zeugot. Ihan ok liuku. Eivät kaatuilleet. Haltuunottokin ihan jees.
Nämä fiilarit siis aivan pikaisen, muutaman näpäytyksen, perusteella.

Juu se alun kaatuilu on vähentynyt mutta edelleen joskus kovemmilla ja pidemmillä kudeilla saattaa lähteä pyörimään. Onhan nuo ihan pelattavat ja jos noilla oppii pelaamaan hyvin niin eiköhän sitten osaa jo muillakin pelata :)

kurzi

Tervehdys kaikille,

Ensimmäinen postaukseni täällä. Tutustuin lajiin Lassen kautta.

Pakko kommentoida oma kokemukseni Total Soccereista. Tilasin kaksi joukkueellista. Lopputulos oli se että näistä 4 pelaajaa alkoi hyvin pian "kilisemään", eli paino irtonaisena sisällä. En ole itse keksinyt järkevää keinoa avata näitä. Sain kaksi auki melkoisella väkivallalla, jolloin reikä meni aika huonoksi. Tosin kyllä niissä pelaajat vielä pysyvät. Kahta en saanut lainkaan auki.

Iso pettymys... Taidan tilata noita Ptf:iä seuraavaksi.

-kurzi

Epis

Tervetuloa joukkoon!

Noissa joissain halvoissa ratkaisuissa on juurikin ongelma, ettei pelaajien pohjia meinaa saada nätisti auki taikka rikkomatta jotain. Henk.koht. voin suositella ainakin Sureshot -pohjia, Advantegeilla en ole pelannut.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Make

Lainaus käyttäjältä: kurzi - helmikuu 25, 2010, 20:42:53
Tervehdys kaikille,

Ensimmäinen postaukseni täällä. Tutustuin lajiin Lassen kautta.

Pakko kommentoida oma kokemukseni Total Soccereista. Tilasin kaksi joukkueellista. Lopputulos oli se että näistä 4 pelaajaa alkoi hyvin pian "kilisemään", eli paino irtonaisena sisällä. En ole itse keksinyt järkevää keinoa avata näitä. Sain kaksi auki melkoisella väkivallalla, jolloin reikä meni aika huonoksi. Tosin kyllä niissä pelaajat vielä pysyvät. Kahta en saanut lainkaan auki.

Iso pettymys... Taidan tilata noita Ptf:iä seuraavaksi.

-kurzi

Tervetuloa joukkoon.

Kannattaa harkita suoraan käytettyjen Profibasejen ostamista. Hinnassa ei ole suurta eroa ja Profibaset on selkeästi PTF:iä parempia; ns varma valinta. Ko pohjia lienee tarjolla useammalla pelaajalla.

Lasse

Kurzi, kokeilepas lorauttaa pikaliimaa reilulla kädellä siitä reiästä sinne pohjan sisään? Auttaako?
ps. muista kohtuus..

AriFerra

Kurzi: Samat sanat, teretulemast.
Ja Maken (Paskamane) vinkistä kantsii ottaa kiinni. Osta hältä käytetty Profibase-jengi. On hyvä ja tuhat kertaa parempi kuin esmes TotalSoccer. Nimim kokemusta on. Toki TS on ihan ok jengi ekaksi myös, en halua haukkua, mutta niin se vaan on että jos hommaan jää koukkuun niin kohta halajaa parempaa.

Ite ostin Makelta käytetyt Profit, ja sen jälkeen mielestäni tasoni on astunut reippaan askeleen eteenpäin. Jopa Jeren mielestä, vaikka onkin jäävi.
No, muitten mielestä ei varmaankaan....
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Rossonero

#22
Jos yhden joukkueen ostaa, niin hinnalla ei ole niin paljon merkitystä, vaikka ei jatkaisikaan harrastusta. Mutta jos vaikkapa perheen sisällä moni meinaa pelata (eli useampi joukkue), eikä ole varmaa jatkuuko innostus, niin ehdottomasti ostaisin itse halvemmat pohjat ensin. Tämä tietenkin riippuu jokaisen omasta rahatilanteesta. Vaikkapa opiskelijalle 30 euroa voi olla iso raha.

Total Soccerien pelattavuus ei vakuuttanut, mutta ainakin Ptf:t ja Hasbrot (yksiosaiset litteämmät, ei uusimmat) ovat ihan ok. Niitä saa n. kympillä ukkoineen, joten on huomattavasti halvempaa kuin ns. ammattilaispohjat. Tasoaan voi nostaa toki tuolla hankinnalla myöhemmin, etenkin jos haluaa pärjätä laajemmissa ympyröissä. Jos haluaa vain kivan futispelin, jota voi pelata perheen kesken tai pienessä kaveriporukassa, ei pohjien tasolla ole suurta merkitystä.

En hankkisi missään harrastuksessa ensimmäiseksi kovin kallista vaihtoehtoa, vaikkakin toimia tietenkin pitää. Subussa sellaisia toimimattomia leluja ei ole kuin Hasbron paperiukot, ja todennäköisesti aivan ensimmäiset paperiukot.

Hönkki

#23
Total soccer-jengejä aletaan myydä Englannissa Toys 'r' us -lelukaupoissa. Tuo kauppaketju on Suomessakin, mutta subu ei varmaan ihan samantien ole täällä kaupan hyllyillä.

lähde:

http://www.estfa.com/?page_id=277
issue 7


edit: itse asiassa pitäisi kirjoittaa kirje Suomen Toys 'r' us:lle ja tiedustella olisiko mahdollista saada Total Soccereita myyntiin Suomessakin. Minkä tahansa edes välttävien subujengien myynti tavallisissa lelukaupoissa tekisi pelin levittämisen meidänkin kannalta huomattavasti helpommaksi. 
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

hieman OT:ia, mutta itse bongasin ja hommasin Subbuteo -settini aikoinaan Ihme&Kumma lelukaupasta Itäkeskuksesta 90-luvun alkupuoliskolla. Kyllä lelukaupan näkyvyys voi tuoda uusia harrastajia puolivahingossa.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 03, 2010, 12:12:43
edit: itse asiassa pitäisi kirjoittaa kirje Suomen Toys 'r' us:lle ja tiedustella olisiko mahdollista saada Total Soccereita myyntiin Suomessakin. Minkä tahansa edes välttävien subujengien myynti tavallisissa lelukaupoissa tekisi pelin levittämisen meidänkin kannalta huomattavasti helpommaksi. 

Peukku tälle!
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

Lainaaedit: itse asiassa pitäisi kirjoittaa kirje Suomen Toys 'r' us:lle ja tiedustella olisiko mahdollista saada Total Soccereita myyntiin Suomessakin. Minkä tahansa edes välttävien subujengien myynti tavallisissa lelukaupoissa tekisi pelin levittämisen meidänkin kannalta huomattavasti helpommaksi.   

Sain tuon kirjeen viimein tehtyä. Sokkoammuntaa, mutta ainakin yritetty on.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Lasse

Nyt näkyy Total Soccerilla olevan komeita World Cup 2010 joukkueita. Figuureiden vuoksi vois melkein tilata, kun ovat niin komeita. Omat Total Soccer joukkueeni (3kpl) olen siirtänyt jo paremmille pohjille. Viimeisimmäksi Juventuksen Profibasen C3:lle.
http://www.subbuteoworld.co.uk/product_info.php?products_id=4242&osCsid=tbdt3a3i6rfk99pkgiedofao77

Komeita nuo ovat :) Harmi kun mukana tulee vain 10, eikä 11 pelaajaa.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Lasse - toukokuu 27, 2010, 08:13:55
Omat Total Soccer joukkueeni (3kpl) olen siirtänyt jo paremmille pohjille. Viimeisimmäksi Juventuksen Profibasen C3:lle.

Onko kiinnitys aivan sama? Menikö heittämällä tai edes hieman kynsiviilaamalla?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Lasse

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - toukokuu 27, 2010, 08:47:26
Lainaus käyttäjältä: Lasse - toukokuu 27, 2010, 08:13:55
Omat Total Soccer joukkueeni (3kpl) olen siirtänyt jo paremmille pohjille. Viimeisimmäksi Juventuksen Profibasen C3:lle.

Onko kiinnitys aivan sama? Menikö heittämällä tai edes hieman kynsiviilaamalla?

Kiinnitys on ihan sama, piti vain mattopuukolla sitä figuurin tappia lyhentää, ettei ottanut ihan pohjaan.