• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Liitolle logo

Aloittaja Hönkki, marraskuu 09, 2006, 11:03:31

« edellinen - seuraava »

Epis

#30
Tässä olisi tarjolla uusi versio..
GIF
JPG

VassoQuu!
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Puppe

#31
Tuo näyttää kyllä paremmalle...vaikken logo-asiaan aiemmin ole kantaa ottanutkaan :arrow: siis muuallakin kuin pelikentällä!! :roll:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

h-kone

#32
Sori, huomasin keskustelun vasta nyt - mutta suosittelen vielä viime tingassa oikeinkirjoitussääntöjen huomioimista logossakin:
pöytäjalkapalloyhdistys on yhdyssana, joten jos sen joutuu logossa pilkkomaan (mieluummin ei), pöytäjalkapallo-sanan perään tulee väliviiva...  :nerdy:

Rossonero

#33
Tämä uusi versio on hyvän näköinen, vaikka pohja ei olekaan klassinen HW.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Jos vaikka joku fudisjengi on perustettu vuonna 1890 ja perustajat ovat tehneet sille samantien vaakunan, niin he varmaan ovat myös laittaneet siihen sen vuosiluvun samantien eli vuonna 1890 eivätkä ole odottaneet esim. kahtakymmentä vuotta. Minulla ei ole tässä esimerkkiä eikä todistusaineistoa, mutta eikö se näin mene ?

En ole minäkään tutkinut asiaa. Jotenkin se vain tuntuu hassulta. Mutta ei olisi tässä uudessa versiossa varmaankaan itseäni edes niin häirinnyt. Laitetaan, jos siltä ihmisistä tuntuu.

Lainaus käyttäjältä: "hei-kone"Sori, huomasin keskustelun vasta nyt - mutta suosittelen vielä viime tingassa oikeinkirjoitussääntöjen huomioimista logossakin:
pöytäjalkapalloyhdistys on yhdyssana, joten jos sen joutuu logossa pilkkomaan (mieluummin ei), pöytäjalkapallo-sanan perään tulee väliviiva...  :nerdy:

Tämä on muuten erittäin hyvä pointti. Uskottavuus kärsii aina paljon kielioppivirheistä virallisissa jutuissa. Ja uskottavuuttahan tässä juuri haetaan vähitellen. Siksi kai itsekin niin vahvasti kritisoin edellistä versiota.

Tämän voisi ratkaista ehkä laittamalla lipun toiselle puolelle pelaajaa, ja siirtämällä subu ry:n toiselle puolelle. Koko pitkä sana olisi sitten oikealla puolella. Tavuviiva on minimivaatimus, vaikkei yleensä olekaan suositeltava tällaisissa yhteyksissä.

Masse

#34
No kerrankin olen samaa mielta enemistön kanssa. Eli tämä uusi "perinteisemmän näköinen" logo on parempi.
Support your local football club!

Hysteerinen rage quittaaja

#35
Joo tää uuudempi logo on parempi. !
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hysteerinen rage quittaaja

#36
Hönkki wrote:

Lainaamä nimeän tulevan hitaan turnauksen "kohta näytetään mistä, minne, koska, minkä takia ja minkä väristä kana pissii" -turnaukseksi

 :sheep:  :spank:
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hönkki

#37
Lainaaei kai tuo "satellite winner" vaan viittaa miehen kirjoitusten määrään tuolla forumilla..

FISTF-ranking 206 ja tulee Suomeen kesällä. Ei voi osallistua future-turnaukseen noin korkean rankingin vuoksi (pääsy kielletty kolmeltasadalta parhaalta).
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#38
Viimeisin versio logosta
http://www.subu.fi/suomi_ry3.gif

Minulle kelpaa oikein hyvin. Ehdottaisin että kun avataan www.subu.fi
niin tullaan ensiksi sivulle, jossa näkyy kyseinen logo ja linkit nykyiselle pääsivulle, tälle foorumille, FISTF:n sivustolle ja tulevalle future-turnauksen omalle sivulle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Rossonero

#39
Hienolta näyttää!

miku

#40
Hyvä logo, ehdottomasti tolla mennään!
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Epis

#41
Kuvan tekijä halusi itse hieman muokata logoa ja tässä uusi vaihtoehtoinen versio jo aiemmin nähdyn kanssa.





Itse olen nopealla silmäyksellä tyytyväinen, mutta miltäs vaikuttaisi ylempi kuva ilman suomenlippua tai vartta ainakin?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

miku

#42
onhan toi ylempi vauhdikkaampi. sinänsä mun mielestä siinä saisi tuo lippu olla että olisi selvempi minkä maan logo kyseessä.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Masse

#43
Musta toi alempi on parempi koska saa selkeämmän kuvan mistä lajista on kysymys.
Support your local football club!