• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Starttipakettia ostamassa, apua kaivataan

Aloittaja Suvanto, heinäkuu 28, 2009, 15:29:27

« edellinen - seuraava »

Zinga

LainaaFlickmasterin tuotteista ei ole muuta omakohtaista kokemusta kuin se yksi tilattu kangaskenttä, joka makaa kerhon tarvikelaatikossa taiteltuna ja pölyyntyneenä.
LainaaOmistan tuon kentän ja tuli itseasiassa mieleen, että voisin myydä sen pois paljon halvemmalla kuin mitä profibase pyytää astropitch-kentistään. Silloin päästäisiin jo alta sadan euron kokonaishintaan.
Näin asiaa enemmän mietittynä varmaan paras veto olisi ostaa joltain pelaajalta käytetty kenttä tai tuollainen mainittu käyttämätön kenttä. Sitten, jos laji alkaa joskus tuntumaan todella omalta, voi panostaa uuteen kunnon kenttään sen 60 euroa. Toki, jos nyt jo tuntee kiinnostuken olevan vankkaa, kannattaa suoraan ostaa kunnon kenttä.

LainaaZeugoista sen verran, että nykyään pidän niitä pelattavuuden kannalta parempina kuin Soccer 3D-jengejä, sillä vetoihin saa paremmin voimaa. Tuo rikkoutumisherkkyys kuitenkin askarruttaa. En tiedä onko se sääntö vai poikkeus.
Molempi parempi. Itse olen suositellut aloittelijoille Soccer 3D:tä, kestävyyden ja monipuolisuuden takia. Zeugo on peliominaisuuksiltaan vähän parempi.

Purtsi

LainaaZeugoista sen verran, että nykyään pidän niitä pelattavuuden kannalta parempina kuin Soccer 3D-jengejä, sillä vetoihin saa paremmin voimaa. Tuo rikkoutumisherkkyys kuitenkin askarruttaa. En tiedä onko se sääntö vai poikkeus.

Taitaa toi zeugojen kestävyys olla tuurissaan ku tiukan piparin saanti, mulla ei o hajonnu yhtää pelaaja, omistan muistaakseni 3 zeugojengiä. Sit taas esim. willellä on pari jengillistä zeugoja mitkä napsahtaa nilkoista poikki ku pierasee niihin päin. Henk.koht. oon sitä mieltä että zeugoilla on parempi pelata ku 3d:llä mut niiden kestävyydestä ei tosiaa o takuita. Tiiä sitte...
Ole ystävällinen, ja välittömästi piipin jälkeen huljauta pannu ja kipase meille.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - heinäkuu 30, 2009, 00:50:45
Vielä sellainen lisätieto, että Flickmasterin kentät ovat 90 % villaa ja käsittääkseni niitä voi silittää. Kenttä tuli minulle paketissa taiteltuna.
Sillä ei ole pelattu peliäkään.

Tuota kyllä kannattaisi ainakin ensin kokeilla meidän enemmän pelanneiden. Nyt ei ole mitään tietoa millainen kenttä on. Ihan siis kiinnostuksesta.

Kaikkein edullisemmaksi tulee, jos kokeilee lajia vaikkapa huopakentällä. En nyt ota kantaa siihen, sopiiko juuri tähän tilanteeseen.

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - heinäkuu 31, 2009, 10:41:07
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - heinäkuu 30, 2009, 00:50:45
Vielä sellainen lisätieto, että Flickmasterin kentät ovat 90 % villaa ja käsittääkseni niitä voi silittää. Kenttä tuli minulle paketissa taiteltuna.
Sillä ei ole pelattu peliäkään.

Tuota kyllä kannattaisi ainakin ensin kokeilla meidän enemmän pelanneiden. Nyt ei ole mitään tietoa millainen kenttä on. Ihan siis kiinnostuksesta.

Kaikkein edullisemmaksi tulee, jos kokeilee lajia vaikkapa huopakentällä. En nyt ota kantaa siihen, sopiiko juuri tähän tilanteeseen.
Pitäisi varmaan testata. Itselle tuli mieleen, että voisimme yhdistyksen nimissä ostaa (tai joku voisi lahjoittaa) joitain pelikelpoisia, mutta ei liigapelikelpoisia kenttiä. Noita voitaisiin sitten antaa lainaan uusille pelaajille esimerkiksi yhdeksi vuodeksi, jotta lajiin voisi tutustua ilman oman kentän hankkimista. Tuo voisi madaltaa kynnystä uusien pelaajien lajiin tutustumiselle. Äkkiäkäs me muutamat metallimaalitkin hommataan sponssikamoina niin, että nekin voisi liittää lainapakettiin.

mikma

Lainaus käyttäjältä: Purtsi - heinäkuu 30, 2009, 20:54:00

Henk.koht. oon sitä mieltä että zeugoilla on parempi pelata ku 3d:llä mut niiden kestävyydestä ei tosiaa o takuita.

ainakin jos nopiaa (siis kansainvälisillä säännöillä) pelataan  :)

Suvanto

No niin, pistin Subbuteo Worldista tilaukseen tuon aiemmin listaamani starttipaketin. Viikon verran on ilmoitettu toimitusajaksi.

PS. Tuolla sääntösivuilla olevat linkit eivät muuten toimi. Siis nämä: http://www.subu.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=68&Itemid=79

Zinga

Lainaus käyttäjältä: Suvanto - elokuu 02, 2009, 22:27:47PS. Tuolla sääntösivuilla olevat linkit eivät muuten toimi. Siis nämä: http://www.subu.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=68&Itemid=79
Linkit on vielä vanhojen www-sivujen mukaiset. Pitääpä huomenna korjata. Laita mulle spostia (zinga(ät)iki.fi) niin voin laittaa vastauksena säännöt tulemaan.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Suvanto - elokuu 02, 2009, 22:27:47
No niin, pistin Subbuteo Worldista tilaukseen tuon aiemmin listaamani starttipaketin. Viikon verran on ilmoitettu toimitusajaksi.

PS. Tuolla sääntösivuilla olevat linkit eivät muuten toimi. Siis nämä: http://www.subu.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=68&Itemid=79

Jos Pete ei ole lomalla siellä, niin uskon että viimeistään perjantaina saat paketin.

mikma hieman viittasikin tuossa viime viikolla maantietoon.
Saanko udella, mitä tarkoittaa Pori-Salo akseli? Aika pitkä välimatka näillä kahdella paikkakunnalla kuitenkin on.
Asut viikonloput Porissa, viikot Salossa? Tahi toisinpäin?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Suvanto

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - elokuu 03, 2009, 11:09:57
Saanko udella, mitä tarkoittaa Pori-Salo akseli? Aika pitkä välimatka näillä kahdella paikkakunnalla kuitenkin on.
Asut viikonloput Porissa, viikot Salossa? Tahi toisinpäin?
Asun pääasiallisesti Porissa, työt ja koulu ovat siellä. Molemmat, minä ja avovaimoni, olemme kuitenkin Salosta alun perin kotoisin ja suuri osa viikonlopuista + lomista vietetään Salossa.

AriFerra

Oukkei. Utelin vaan, kun ajattelin että onko sinulla pitkä matka jos tulevaisuudessa tulet osallistumaan turnauksiin.
Salostahan ei ole kuin kivenheitto Espooseen.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

mikma

Lainaus käyttäjältä: Zinga - elokuu 02, 2009, 23:28:04
Lainaus käyttäjältä: Suvanto - elokuu 02, 2009, 22:27:47PS. Tuolla sääntösivuilla olevat linkit eivät muuten toimi. Siis nämä: http://www.subu.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=68&Itemid=79
Linkit on vielä vanhojen www-sivujen mukaiset. Pitääpä huomenna korjata. Laita mulle spostia (zinga(ät)iki.fi) niin voin laittaa vastauksena säännöt tulemaan.

suomi säännöt ei toimi vielä. muut kylläkin.

Zinga

Lainaus käyttäjältä: mikma - elokuu 04, 2009, 22:36:42
suomi säännöt ei toimi vielä. muut kylläkin.
Joops, mulla ei ollut suomisääntöjä. Jos joku ne omaa, voisi laittaa mulle spostilla niin voin siirtää sivuille.

Suvanto

No niin, paketti saapui. Varsin nopeaa toimintaa, eilen tuli sähköposti, että ovat lähettäneet ja puoli tuntia sitten tuli paketti DHL:llä.

Hönkki

Suvanto, olitko muuten pari viikkoa sitten Tampereella olympiafestivaaleilla ? Esittelimme siellä subua ja tuli vaan mieleen, että olitko niitä jotka kävivät testailemassa peliä ?
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Suvanto

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 06, 2009, 12:51:48
Suvanto, olitko muuten pari viikkoa sitten Tampereella olympiafestivaaleilla ? Esittelimme siellä subua ja tuli vaan mieleen, että olitko niitä jotka kävivät testailemassa peliä ?
Noup, enpä käynyt. En ollut edes tietoinen kyseisestä tapahtumasta :)