• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Sen sijaan että keksitte jotain näppärää sanottavaa, niin voisitte välillä siivota kertsillä. Siellä on aika pölyistä. Mä olen siivonnut 5 vikaa kertaa. Oma mokahan se toki on, että olen opetellut miten päin harjaa pidetään, eikä teitä miehisiä miehiä pitäisi vaatia siivouspuuhiin ja varmaan olette tosi hyviä perustelemaankin miksi ei pidä siivota, mutta jos nyt kuitenkin ...
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 28, 2015, 00:47:55
Sen sijaan että keksitte jotain näppärää sanottavaa, niin voisitte välillä siivota kertsillä. Siellä on aika pölyistä. Mä olen siivonnut 5 vikaa kertaa. Oma mokahan se toki on, että olen opetellut miten päin harjaa pidetään, eikä teitä miehisiä miehiä pitäisi vaatia siivouspuuhiin ja varmaan olette tosi hyviä perustelemaankin miksi ei pidä siivota, mutta jos nyt kuitenkin ...

Mikä ihme sua riivaa? Vaikea enää uskoa, että kyse pelkästään subuun liittyvistä asioista.

Mä siivoan.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 26, 2015, 12:04:40
Seurauksena sarjasta sulkeminen seuraavaksi kaudeksi.

Sopii mainiosti. Saanko osallistua silti Italian Cuppiin Brescialla?
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 28, 2015, 00:47:55
Sen sijaan että keksitte jotain näppärää sanottavaa, niin voisitte välillä siivota kertsillä. Siellä on aika pölyistä. Mä olen siivonnut 5 vikaa kertaa. Oma mokahan se toki on, että olen opetellut miten päin harjaa pidetään, eikä teitä miehisiä miehiä pitäisi vaatia siivouspuuhiin ja varmaan olette tosi hyviä perustelemaankin miksi ei pidä siivota, mutta jos nyt kuitenkin ...

Mä voin tuoda imurin, ja mopin.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - maaliskuu 28, 2015, 13:10:53
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 28, 2015, 00:47:55
Sen sijaan että keksitte jotain näppärää sanottavaa, niin voisitte välillä siivota kertsillä. Siellä on aika pölyistä. Mä olen siivonnut 5 vikaa kertaa. Oma mokahan se toki on, että olen opetellut miten päin harjaa pidetään, eikä teitä miehisiä miehiä pitäisi vaatia siivouspuuhiin ja varmaan olette tosi hyviä perustelemaankin miksi ei pidä siivota, mutta jos nyt kuitenkin ...

Mä voin tuoda imurin, ja mopin.

Pannaan paikat putsiskliin.
Saa osallistua.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 28, 2015, 00:47:55
Sen sijaan että keksitte jotain näppärää sanottavaa, niin voisitte välillä siivota kertsillä. Siellä on aika pölyistä. Mä olen siivonnut 5 vikaa kertaa. Oma mokahan se toki on, että olen opetellut miten päin harjaa pidetään, eikä teitä miehisiä miehiä pitäisi vaatia siivouspuuhiin ja varmaan olette tosi hyviä perustelemaankin miksi ei pidä siivota, mutta jos nyt kuitenkin ...

Sen sijaan, että tekee itsestään marttyyrin täällä, voisi ottaa asian esille paikan päällä tai ihan vain ehdottaa siivousta seuraavalla kerralla ennen pelejä.

Moni muukin on vuosien varrella kerhoja ja pelipaikkoja siivoillut. Osa toki ei ole. Ehkä kuitenkin hieman karkea yleistys tuo.

Hysteerinen rage quittaaja

Suosittelen myös tiskaamista. Lavuaarissa kahvikupit noin kahden vuoden ajalta.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

AriFerra

#1702
Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - maaliskuu 28, 2015, 23:39:34
Suosittelen myös tiskaamista. Lavuaarissa kahvikupit noin kahden vuoden ajalta.

Ei kannata! Kahvi ei maistu enää samalta tiskaamisen jälkeen. Sama koskee pannua.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - maaliskuu 29, 2015, 10:23:23
Ei kannata! Kahvi ei maistu enää samalta tiskaamisen jälkeen. Sama koskee pannua.

Maistuuko kahvi paremmalta tuosta mukista? :D
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - maaliskuu 29, 2015, 15:19:52
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - maaliskuu 29, 2015, 10:23:23
Ei kannata! Kahvi ei maistu enää samalta tiskaamisen jälkeen. Sama koskee pannua.

Maistuuko kahvi paremmalta tuosta mukista? :D

Mulla on myös Ferrari muki, mutta pakko myöntää että tästä maistuu piirun verran paremmalta vielä.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

Tuokaa myös vessapaperia.


LainaaMikä ihme sua riivaa? Vaikea enää uskoa, että kyse pelkästään subuun liittyvistä asioista.


Minulle vittuillaan. Minä vittuilen takaisin.  Ihan perusjuttuja.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 28, 2015, 00:47:55
Sen sijaan että keksitte jotain näppärää sanottavaa, niin voisitte välillä siivota kertsillä. Siellä on aika pölyistä. Mä olen siivonnut 5 vikaa kertaa. Oma mokahan se toki on, että olen opetellut miten päin harjaa pidetään, eikä teitä miehisiä miehiä pitäisi vaatia siivouspuuhiin ja varmaan olette tosi hyviä perustelemaankin miksi ei pidä siivota, mutta jos nyt kuitenkin ...

https://www.youtube.com/watch?v=_ZnMwvU8n9I&index=4&list=PL8lrRQR0Oiak2KjR6U-DWpwjrPw_DopsU


Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 29, 2015, 22:57:55

Minulle vittuillaan. Minä vittuilen takaisin.  Ihan perusjuttuja.

On se tuffis!
http://lohjanteatteri.kotisivukone.com/ohjelmisto/21

Soita ihmeessä.

https://www.youtube.com/watch?v=rCgsi4wiPpI


Hysteerinen rage quittaaja

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 29, 2015, 22:57:55
Tuokaa myös vessapaperia.

Minulle vittuillaan. Minä vittuilen takaisin.

Vessapaperia tämän foorumikeskustelun siivoamiseen todellakin tarvitaan.

De Gean peluuttamisesta aiheutunut sanktio, ja sen aiheuttamat pistemenetykset, jonka jälkeinen paskan heitto ja avautuminen ovat saaneet täysin järjettömät mittasuhteet. Tuulettimet ovat täysin tukossa.

Mitä tulee tuohon vittuiluun, en henkilökohtaisesti näe sitä suoranaisesti sellaisena. Ymmärrän Hönkin kokeneen mielestään vääryyttä, mutta niin kauan kuin pelataan tätä kautta, ovat tämän kauden säännöt voimassa, ja niillä mennään. Ensi kaudelle on sitten syytä miettiä säännöt uudelleen, jos ne eivät kaikkia miellytä. Kuten jo aikaisemmin kerholla käydyn keskustelun ( joka ei johtanut mihinkään ) aikana kerroin, eivät kaikki HeSun säännöt välttämättä minuakaan miellytä, mutta silti pelaan voimassa olevien sääntöjen mukaan. Demokratia on ne valinnut. Rosso puhui mielestäni ihan asiaa siinä mielessä, ettei tämä foorumikirjoittelu johda koskaan haluttuun lopputulokseen, vaan asioista pitäisi pystyä keskustelemaan kasvotusten kerholla, silloin kun mahdollisimman moni on paikalla. En edelleenkään käsitä miten tämä laji on mennyt tälläiseksi riitelyksi. Itseäni ei hirveästi kiinnosta olla mukana tälläisessä toiminnassa. Mihin ovat kadonneet Maunulan hyvät ajat?  :'(
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

kesämesu

Lainaus käyttäjältä: Hysteerinen rage quittaaja - maaliskuu 30, 2015, 00:05:24
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - maaliskuu 29, 2015, 22:57:55
Tuokaa myös vessapaperia.

Minulle vittuillaan. Minä vittuilen takaisin.

Vessapaperia tämän foorumikeskustelun siivoamiseen todellakin tarvitaan.

De Gean peluuttamisesta aiheutunut sanktio, ja sen aiheuttamat pistemenetykset, jonka jälkeinen paskan heitto ja avautuminen ovat saaneet täysin järjettömät mittasuhteet. Tuulettimet ovat täysin tukossa.

Mitä tulee tuohon vittuiluun, en henkilökohtaisesti näe sitä suoranaisesti sellaisena. Ymmärrän Hönkin kokeneen mielestään vääryyttä, mutta niin kauan kuin pelataan tätä kautta, ovat tämän kauden säännöt voimassa, ja niillä mennään. Ensi kaudelle on sitten syytä miettiä säännöt uudelleen, jos ne eivät kaikkia miellytä. Kuten jo aikaisemmin kerholla käydyn keskustelun ( joka ei johtanut mihinkään ) aikana kerroin, eivät kaikki HeSun säännöt välttämättä minuakaan miellytä, mutta silti pelaan voimassa olevien sääntöjen mukaan. Demokratia on ne valinnut. Rosso puhui mielestäni ihan asiaa siinä mielessä, ettei tämä foorumikirjoittelu johda koskaan haluttuun lopputulokseen, vaan asioista pitäisi pystyä keskustelemaan kasvotusten kerholla, silloin kun mahdollisimman moni on paikalla. En edelleenkään käsitä miten tämä laji on mennyt tälläiseksi riitelyksi. Itseäni ei hirveästi kiinnosta olla mukana tälläisessä toiminnassa. Mihin ovat kadonneet Maunulan hyvät ajat?  :'(

Kun tämä uskomaton kausi 2014-15 loppuu joskus,niin pakko miettiä seuraavaa kautta ja osallistumista aika tarkkaan koska ei tää voi ainakaan tällä tavalla jatkua.....
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )