• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - elokuu 10, 2025, 14:00:44
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 09, 2025, 23:46:43Tuurin työhuone Hesarilla
- 1 kenttä mahtuu hyvin ja toinen jotenkuten
- sijainnin ansiosta varmaan on oleellinen pelipaikka

Mitä tämä tarkoittaa käytännössä? Käytön kuvaus kuulostaa jotenkin erilaiselta kuin se käsitys, joka minulla oli.

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 09, 2025, 23:46:43Kysymys kuuluu tarvitaanko vielä joku kertsi lisää ?

Tämä riippuu tietenkin siitä, mitä kenenkin on tarkoitus pelata, tai mitä toiminnalta halutaan. Lienee todennäköistä, että tuolla tilakattauksella esim. viime kauden tyyppiset sarjat ja osallistujamäärät eivät ole realistisia.

Hovi voisi itse kertoa kuinka paljon ajatteli Hesarilla pelattavan. Olen käsittänyt että voitaisiin pelata aika paljonkin. Parkkeeraus ehkä ongelma.

Ilmoittautumisia sarjoihin voisi olla enemmän, niin tietäisimme mikä on tarve lisäkertsille. Mielestäni voi ilmoittautua ehdollisesti, eli esim. "tulen Hesuun jos saadaan lisäkertsi".
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Hovimestari

Hesarilla enempi juuri kotipelityylistä pelailua, ei varsinaista kerhohuonetoimintaa.

maleksija

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 09, 2025, 23:46:43Leskisen hima
- pelataan yksittäisiä pelejä eli pientä tukea

Tarkennus; yksittäisiä mun pelejä.

Epis

Lainaus käyttäjältä: Rossonero - elokuu 10, 2025, 14:02:06
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 09, 2025, 22:43:42Pidetään kokous Kaitsun kerholla 1.9.2025 klo 17 alkaen. Käydään läpi tulevan Hesu-kauden asioita.

Onko kysytty, kuinka moni pääsee tuolloin tai muina päivinä paikalle? Olisi poikkeuksellisen tärkeää, että ajankohta on sellainen, että mahdollisimman moni myös melko vähän pelaavista olisi paikalla.

Omaan silmään osui kyselyt WA:n puolella sekä Hönkin viesti tässä ketjussa

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 05, 2025, 10:20:57
Lainaus käyttäjältä: nabel - elokuu 05, 2025, 08:34:10Pidettäiskö jonkinlainen 2025-2026 kausimiitti kertsillä ennen syyskuuta?

Ainakin pitäisi pitää. Pientä säätöä sääntöjen kanssa ja muutenkin varmaan hyvä sopia sarjoista jotakin.
Myös kertsiasia: halutaanko vuokrata vielä joku lisäkertsi ? Tämähän olisi aika iso päätös.

Elokuun loppupuoli ja syyskuun alku olisi hyvä ajankohta. 18.8, 25.8, 1.9, 8.9. Joku noista kenties ?
Kaitsun kertsi on paikkana hyvä.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

nabel

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: nabel - elokuu 12, 2025, 14:04:0325.8 mun ykkösvaihtoehto.

Whatsapissa sanoit että mikä maanantai vaan, niin tuli jo valittua 1.9.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

kesämesu

Mun osallistuminen on aika paljon kiinni pelimääristä. Matka sen verran pitkä että pitää tietää kuinka paljon pelejä tulee ja sen jälkeen pitää miettiä onko kiinnostusta lähteä mukaan koska tällä hetkellä ei kauheeta motivaatiota kun tahkoa tullut jo kierrettyä.
Kaikki vielä mahdollista,mutta päätökset menee pitkälle syksyyn ja tällä hetkellä en jaksa edes miettiä subua kun niin paljon muutakin elämässä. En ole tulossa kokoukseen,vaan seuraillen sivusta miten asiat kehittyy. Palataan asiaan myöhemmin....
10 000 maalia here we come! ( 10 220 )

nabel

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - elokuu 12, 2025, 15:19:04
Lainaus käyttäjältä: nabel - elokuu 12, 2025, 14:04:0325.8 mun ykkösvaihtoehto.

Whatsapissa sanoit että mikä maanantai vaan, niin tuli jo valittua 1.9.

Tää on hyvä, muistetaan laittaa etäpäiväksi.