• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu-liigan höpötysosasto

Aloittaja Rossonero, helmikuu 09, 2009, 23:18:14

« edellinen - seuraava »

Masse

Morjens, lopultakin sain otettua yhteyttä Kaitsuun ja pääsin taas kirjautumaan. Olen kyllä seurannut foorumia, mutta en ole osallistunut. Syksy meni Eurohuumassa, kaikki muut euromatsin kävin paikanpäällä tsiigaa paitsi Torinossa. Eli syksy oli rankkaa ja piti oikein lähteä Aasiaan noin kolmeksi viikoksi keväällä toipumaan. Olen myös vähän ollut allapäin kun polven takia jo pari kautta FC Yleislakossa menneet periaatteessa ilman pelejä kun polvi ei kestänyt, peliuran loppuminen näytti jo läheltä kunnes pääsin lääkärille joka tajusi että jalkapallo on tärkeää ja lopultakin pääsin maaliskuun alussa leikkaukseen. Kuntoutus on mennyt nappiin ja näillä näkymin pääsen kesäkuun alussa jo juoksemaan ja jopa vähän pompottelemaan palloa, jos kuntoutus menee näin hyvin jatkossakin niin syyskuussa sitten päsen heti futsal-kauden avaukseen ihan pelaamaan. Eli, nyt on akku ladattu ja terveyskin (ainakin melkein) kondiksessa joten MESSISSÄ!
Support your local football club!

AriFerra

Hienoa saada Klubi mies taas foorumille! Ootko käynyt noissa vierasmatseissa Sakilaisten vai Forzan kanssa?
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Masse

Noi pitkät matkat meni ihan omalla toimella, eli silloin olen lähtenyt lähiseudun "Vallilan Kundien" kanssa yhdessä järjestettyjen "seuramatkojen" parissa mutta noi kotimaan bussireissut olen kiertänyt sekä Forzan, Klubipäädyn että Sakien dösällä riippuen että mikä dösä lähtee sopivimpaan aikaan sopivimmasta paikasta. Nykyään noi sisäiset väännöt on vähän jätetty kun kannatusmeininki ei enää ole sidoksissa niin kovasti virallisiin tai epävirallisiin yhdistyksiin vaan kaveriporukoihin.
Support your local football club!

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: Masse - huhtikuu 22, 2015, 13:28:23
Noi pitkät matkat meni ihan omalla toimella, eli silloin olen lähtenyt lähiseudun "Vallilan Kundien" kanssa yhdessä järjestettyjen "seuramatkojen" parissa mutta noi kotimaan bussireissut olen kiertänyt sekä Forzan, Klubipäädyn että Sakien dösällä riippuen että mikä dösä lähtee sopivimpaan aikaan sopivimmasta paikasta. Nykyään noi sisäiset väännöt on vähän jätetty kun kannatusmeininki ei enää ole sidoksissa niin kovasti virallisiin tai epävirallisiin yhdistyksiin vaan kaveriporukoihin.

Boldatulle iso peukku. En ole voinut käsittää tuota, miten pienessä Suomessa ja pienen seuran (kv-mittakaavalla) kannattajilla on varaa jakaa porukat eri kasteihin.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - huhtikuu 22, 2015, 14:31:40
Lainaus käyttäjältä: Masse - huhtikuu 22, 2015, 13:28:23
Noi pitkät matkat meni ihan omalla toimella, eli silloin olen lähtenyt lähiseudun "Vallilan Kundien" kanssa yhdessä järjestettyjen "seuramatkojen" parissa mutta noi kotimaan bussireissut olen kiertänyt sekä Forzan, Klubipäädyn että Sakien dösällä riippuen että mikä dösä lähtee sopivimpaan aikaan sopivimmasta paikasta. Nykyään noi sisäiset väännöt on vähän jätetty kun kannatusmeininki ei enää ole sidoksissa niin kovasti virallisiin tai epävirallisiin yhdistyksiin vaan kaveriporukoihin.

Boldatulle iso peukku. En ole voinut käsittää tuota, miten pienessä Suomessa ja pienen seuran (kv-mittakaavalla) kannattajilla on varaa jakaa porukat eri kasteihin.

Masse on hieno mies. Valitettavasti isoisien synnit painavat.

Kaikki forssa ja muut satiais keskustelut ehdottomasti pois täältä! Teille on se fistf² tai mikä lienee.

Masse

Support your local football club!

AriFerra

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - huhtikuu 22, 2015, 15:07:17
Kaikki forssa ja muut satiais keskustelut ehdottomasti pois täältä! Teille on se fistf² tai mikä lienee.

Voi kun sinä mielesi pahoitit. Otan takkini.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Killer

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - huhtikuu 22, 2015, 16:39:07
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - huhtikuu 22, 2015, 15:07:17
Kaikki forssa ja muut satiais keskustelut ehdottomasti pois täältä! Teille on se fistf² tai mikä lienee.

Voi kun sinä mielesi pahoitit. Otan takkini.

En käytä hymiöitä.

AriFerra

#1733
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - huhtikuu 22, 2015, 16:44:26
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - huhtikuu 22, 2015, 16:39:07
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - huhtikuu 22, 2015, 15:07:17
Kaikki forssa ja muut satiais keskustelut ehdottomasti pois täältä! Teille on se fistf² tai mikä lienee.

Voi kun sinä mielesi pahoitit. Otan takkini.

En käytä hymiöitä.

Juttelin tänään Töölön torilla HIFK Soccer huivisen janarin kanssa. Oli ollut sunnuntaina matsissa Maarianhaminassa. Muuten erinomaisen mukava ja ystävällinen mies.

Oli melkoisen innoissaan huomisesta. Väitti tosin, että Stadi ei ole kokonaan punainen, vaan hieman saattaa pilkistää sinivalkoistakin. Varmaankin vaan kohteliaisuuttaan etten mieltäni olisi pahoittanut.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Masse

AriFerrara, on kliffaa kirjoittaa ja jutella fudiksesta mutta Majurilla on pointinsa tässä Helsingin herruuden keskustelu-asiassa. Asetelma on sellainen että Derby heräättää niin paljon tunteita että jos ruvetaan täällä ruotimaan asiaa niin on vaara että koko foorumi menee tähän asiaan ja myös tunteita herää molemmissa osapuolissa niin paljon että pienimuotoista sotaa syttyy. Eli on parasta olla leikkimättä tulella, eli sovitaan että tämä keskustelu käydään muualla kun subufoorumilla, eiks jee? Paras voittakoon tänään, ihan vilpittömästi!
Support your local football club!

Killer

Toisaalta Stadin Derby on sentään  syystäkin tunteita herättävä. Täällä siitä tuskin saadaan samanlaista vääntöä kuin HeSun muovisten nappuloiden näpäyttelystä.

Uuden otsikon voi toki avata.

Mulla ollu koko viikon valtava punainen kiima! Kliimaksi lähellä.
Tzemii röda.

Porvoon turkkilainen

Onhan tämä Stadin suurten kohtaaminen huippua ihan koko suomalaisen jalkapallon kannalta. Johan se ois perkele, jos se ei mitään tunteita herättäisi. Antaa uskoa täällä lajin tulevaisuuteen.


Hovimestari

Tämä on upeaa, aivan ihanaa.

Porvoon turkkilainen

Ihan kuin tuossa Hovin heitossa olisi ollut jotarin ironiaa ;D Joka tapauksessa nyt kohti ennakkopelejä ja sit stadionille.

kesämesu

Jotain pakko olla ilmassa kun sininenkin mies katsoo peliä :)
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )