• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Viikon kysymys

Aloittaja Hönkki, heinäkuu 17, 2006, 15:03:05

« edellinen - seuraava »

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 26, 2016, 18:27:36
Easy, so easy.

Seppo voitti.

Ei ollut Seppo kumpikaan noista pelaajista.

Killer

Lainaus käyttäjältä: TS10 / TS808 - helmikuu 26, 2016, 18:28:50
Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 26, 2016, 18:27:36
Easy, so easy.

Seppo voitti.

Ei ollut Seppo kumpikaan noista pelaajista.

Sitten kysymys on väärä. Tuo vastaus on ollut ja tulee aina olemaan oikea.

Hovimestari

Bonuksen vastaus voisi olla Puun Leeds Utd. Veikkaan lopputulokseksi 0-9.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hovimestari - helmikuu 26, 2016, 19:46:22
Bonuksen vastaus voisi olla Puun Leeds Utd. Veikkaan lopputulokseksi 0-9.

Bonuksen joukkue on oikein!! Manageri väärin mutta sitähän ei kysytty. Lopputulos on myöskin väärin. En paljasta vielä tulosta.

Kyseessä tosiaan Leeds joka voitti Englannin liigan 1991-1992. Leedshän pelaa nykyisin Championshipissä. Leeds oli 70-luvulla kahdesti Euro Cup finaalissa: Cup voittajien Cup 1973 ja Euroopan Cup 1975

SouthernBoogieCat

#859
Sellainen bonusvihje bonuskysymykseen tulee, että F.C Barcelonan subujengini voitti tuon avausottelunsa. Loppulukemia en paljasta vielä, mutta tuollaisen vihjeen annan. F.C Barcelonanhan kolme ensimmäistä ottelua päättyivät voittoihin. Joukkue perustettiin Belgiassa hiihtolomalla 1992 jolloin ostin paikallisesta  lelukaupasta F.C Barcelonan subujengin. Pelasin nuo ensimmäiset ottelut paria vanhaa koulukaveriani vastaan FI-säännöillä jotka olin juuri edellisenä syksynä Suomeen takaisin muutettuani oppinut Maunulan kertsillä. Näistä vanhoista koulukavereistani toista tapasin tuon jälkeen sittemmin vuonna 1995 ja toista en tavannut valitettavasti enää tuon 27.2.1992 jälkeen. Missä hän lienee sitä en tiedä. Tuosta toisestakaan en ole kuullut sitten vuoden 1996 jolloin puhuin hänen kanssaan puhelimessa.

Hönkki

LainaaMikä Subbuteo-ottelu pelattiin Sepon autotallissa Kouvolassa 1990-luvulla SM-Rankingturnauksessa?

Ketkä kaksi nykyisinkin Subbuteota pelaavaa pelaajaa olivat vastakkain ja mitkä olivat joukkueet?

Mikä oli ottelun lopputulos?


3 pisteen vihje: Ottelun Subujengit tuohon aikaan taistelivat oikeassa futiksessa maansa mestaruudesta.

2 pisteen vihje: Molemmissa joukkueissa pelasi tuohon aikaan vähintään yksi vuoden 1994 MM-kisoissa loistaneista pelaajista.

1 pisteen vihje: Toinen tuon ottelun managereista asui siihen aikaan muualla Suomessa kuin pääkaupunkiseudulla mutta nykyään molemmat managerit asuvat pääkaupunkiseudulla.


Toinen jengeistä on Zingan Arsenal, toinen vaikkapa Puun PSV tai Kesiksen Chelsea. Sepon autotallissa pelattiin muuten tosi paljon pelejä tuohon aikaan. Autotallissa oli subupöytä jatkuvasti valmiina, fudisjulisteet seinillä ja askartelupöytäkin, jos sattui tarvitsemaan. Se autotalli ei ollut ollenkaan autonsäilytyspaikka tai varasto sekalaisille tavaroille.

Saattoi muuten olla joku Pupenkin jengeistä, mutta nyt ei tule mieleen mikä ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

Bonuskysymykseen vastaan, että manageri oli nimeltään Panu.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 26, 2016, 23:20:59
Toinen jengeistä on Zingan Arsenal, toinen vaikkapa Puun PSV tai Kesiksen Chelsea. Sepon autotallissa pelattiin muuten tosi paljon pelejä tuohon aikaan. Autotallissa oli subupöytä jatkuvasti valmiina, fudisjulisteet seinillä ja askartelupöytäkin, jos sattui tarvitsemaan. Se autotalli ei ollut ollenkaan autonsäilytyspaikka tai varasto sekalaisille tavaroille.

Saattoi muuten olla joku Pupenkin jengeistä, mutta nyt ei tule mieleen mikä ?

Hyviä vastauksia mutta tällä kertaa väärin.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 26, 2016, 23:22:27
Bonuskysymykseen vastaan, että manageri oli nimeltään Panu.

Ei oikein tällä kertaa. Panua vastaan tosin pelasin F.C Barcelonalla useasti mutta en näissä ensimmäisissä peleissä. Ja manageriahan ei tässä alun perin kysytty vaan ottelun vastustajaa ja lopputulosta. Vastustajan Tuuri tiesi oikein eli Leeds mutta lopputulos on vielä arvoitus. Annoin aiemmin vihjeen että Barcelona voitti pelin.

Hönkki

Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - helmikuu 26, 2016, 23:27:03
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 26, 2016, 23:20:59
Toinen jengeistä on Zingan Arsenal, toinen vaikkapa Puun PSV tai Kesiksen Chelsea. Sepon autotallissa pelattiin muuten tosi paljon pelejä tuohon aikaan. Autotallissa oli subupöytä jatkuvasti valmiina, fudisjulisteet seinillä ja askartelupöytäkin, jos sattui tarvitsemaan. Se autotalli ei ollut ollenkaan autonsäilytyspaikka tai varasto sekalaisille tavaroille.

Saattoi muuten olla joku Pupenkin jengeistä, mutta nyt ei tule mieleen mikä ?

Hyviä vastauksia mutta tällä kertaa väärin.


Siis ei mikään Pupenkaan jengeistä. Sitten pakko olla luottamuskupsilainen eli Kebab ja vastassa Jaakko itse. Peli oli vaikkapa Juventus - Barcelona.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

#865
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 26, 2016, 23:56:42

Siis ei mikään Pupenkaan jengeistä. Sitten pakko olla luottamuskupsilainen eli Kebab ja vastassa Jaakko itse. Peli oli vaikkapa Juventus - Barcelona.

Oikein nyt. Vastakkain tuossa ottelussa olivat minä ja Kebab. Barcelona on oikea vastaus minun joukkueeksi mutta Kebabin joukkuetta en vielä paljasta enkä lopputulosta. Kyseessä muuten oli minun ja Kebabin kaikkien aikojen ensimmäinen kohtaaminen.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Voodoo Lab Sparkle Drive - helmikuu 27, 2016, 00:03:03
Lainaus käyttäjältä: Hönkki - helmikuu 26, 2016, 23:56:42

Siis ei mikään Pupenkaan jengeistä. Sitten pakko olla luottamuskupsilainen eli Kebab ja vastassa Jaakko itse. Peli oli vaikkapa Juventus - Barcelona.

Oikein nyt. Vastakkain tuossa ottelussa olivat minä ja Kebab. Barcelona on oikea vastaus minun joukkueeksi mutta Kebabin joukkuetta en vielä paljasta enkä lopputulosta. Kyseessä muuten oli minun ja Kebabin kaikkien aikojen ensimmäinen kohtaaminen.
Kebun jengi Anderlecht.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 27, 2016, 04:42:17
Kebun jengi Anderlecht.

Hyvä vastaus mutta ei oikein vieläkään. Suosittelen miettimään asiaa 2 pisteen vihjeen kautta eli molemmissa joukkueissa pelasi vähintään yksi vuoden 1994 MM-kisoissa loistaneista pelaajista. Barsassa pelasivat tuohon aikaan Stoichkov, Romario ja Hagi jotka kaikki olivat vuoden 1994 MM-kisojen tähtipelaajia.

Bonusvihje tähänkin: Kyseinen joukkue menetti kaudella 1993-1994 mestaruuden kalkkiviivoilla pelaamalla 0-0 viimeisessä ottelussa kun mestaruuden vienyt joukkue voitti oman ottelunsa 5-2. Tuossa viimeisessä ottelussa tälle 0-0 pelanneelle tarjoutui yliajalla mahdollisuus voittaa mestaruus mutta epäonnistunut rangaistuspotku ratkaisi mestaruuden. 1-0 voitto olisi tiennyt mestaruutta riippumatta toisen ottelun lopputuloksesta.

Killer

Jos kyseessä Turkkilaisen oma jengi, niin veikkaan:  jo kuopattu AZ Alkmaar.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: LääkintäMajuri - helmikuu 27, 2016, 11:33:23
Jos kyseessä Turkkilaisen oma jengi, niin veikkaan:  jo kuopattu AZ Alkmaar.

En ole täysin varma oliko kyseessä Kebabin oma jengi, mutta AZ Alkmaar se ei ollut kuitenkaan. Pitää mennä paljon etelämmäksi kuin Hollanti on.