• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Viikon kysymys

Aloittaja Hönkki, heinäkuu 17, 2006, 15:03:05

« edellinen - seuraava »

Pejoka

#225
Otetaan helppo Valioliigan huomisen avauksen johdosta. Mitä tai mikä oli Upton Parkissa ennen kuin se raivattiin futiskentäksi?

Porvoon turkkilainen

Joku Lontoon futiskenttä on ollut perunapelto joskus. Oisko se ollut just tämä

Pejoka

Kaimapojalta tuli oikea vastaus. Hyvä Pete!

Porvoon turkkilainen

Veikkaajan Brittifutis-liitteessä tais asiasta myös olla juttua. Lontoon esittely oli siinä ihan asiallinen, mutta tuntuu, että muuten vuosi vuodelta jutut ovat kyseisessä liitteessä huonompia ja kuivempia. Chämppäri-joukkueiden osalta ei vaivauduttu edes julkaisemaan kokoonpanoja kunnolla. Ainoastaan ihannekokoonpanot asiantuntevan lehden toimituksen puolesta. Se oli syvältä ;)

Hönkki

Lainaamutta tuntuu, että muuten vuosi vuodelta jutut ovat kyseisessä liitteessä huonompia ja kuivempia.

Olet vain lukenut tätä foorumia vuoden pidempään. Silloin veikkaaja tuntuu taas hiukan tylsemmältä.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Korjataanpas virheellisiä tietoja, joita toin tänne julki. Veikkaajan liitteessä olikin chämppäreiden kokoonpanot, nyt kun tarkemmin katsoin. No, silmät taas harittaneet jossakin muualla  :)

Hönkki

Missä pelissä 80- ja 90-lukujen brassitähti Romario teki maajoukkueuransa ensimmäisen maalin ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Porvoon turkkilainen

Veikkaus Suomi-Brasilia 2-3, ja vuosi oli 1987

Hönkki

#233
http://www.youtube.com/watch?v=0lRU2pDAOxo

voiko olla että Muller lausutaan "Miller" ?
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 28, 2012, 12:24:42
Missä pelissä 80- ja 90-lukujen brassitähti Romario teki maajoukkueuransa ensimmäisen maalin ?

Jatkokysymys, liityen mainittuun otteluun. Missä oli SP (huom ei Suomen Pankki), entä minä ite ?

Porvoon turkkilainen

Villi veikkaus taas:

Pohjustuksen mukaan olisi helppo päätellä, että herrat olivat yhdessä katsomassa matsia ja kenties ottelusta tehtiin raporttia kesäkuun subbuteolehteen..

Tuo samainen peli muistaakseni löytyy kokonaisuudessaan Ylen elävästä arkistosta.

Hönkki

#236
SP oli Brasilian maalin takana, Killer Englannin cupin finaalissa Spurs-Coventry.


korjaan: Killer oli jo tullut reissusta. Maaottelun aikaan Killerin sijainti oli Lapinlahdessa. Minä olin intissä, vaikkei kysytty.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 28, 2012, 12:56:48
http://www.youtube.com/watch?v=0lRU2pDAOxo

voiko olla että Muller lausutaan "Miller" ?

Kyllä lausutaan Miller. Tässä Brasilia-Skotlanti (Italian MM-kisoista) matsin parhaat palat jossa portugalin kielinen selostus: http://www.youtube.com/watch?v=Jp7hyeVkWXs&feature=related  Siinä lausutaan Miller.

SouthernBoogieCat

Lainaus käyttäjältä: Porvoon turkkilainen - syyskuu 28, 2012, 12:28:37
Veikkaus Suomi-Brasilia 2-3, ja vuosi oli 1987

Oikea vastaus. Itsekin olin kyseisessä ottelussa. Se on yksi mieleenpainuvimpia pelejä missä olen koskaan ollut. Suomi pelasi hyvin ja ottelu oli muutenkin hyvätasoinen.

Killer

Lainaus käyttäjältä: Hönkki - syyskuu 28, 2012, 13:32:30
SP oli Brasilian maalin takana, Killer Englannin cupin finaalissa Spurs-Coventry.

korjaan: Killer oli jo tullut reissusta. Maaottelun aikaan Killerin sijainti oli Lapinlahdessa. Minä olin intissä, vaikkei kysytty.

Kaksiosaisesta kysymyksestä Hönkille 1 piste (un point).
Itse istuin lehdistökatsomossa (!). Seppo oli järjestänyt meille molemmille pressipassit, koska oli tarkoitus haastatella brasseja. Yritys hyvä, mutta nuori Romario & co eivät yllättäen (!!!!!) osanneet sanaakaan englantia. Enkä minä valitettavasti sanaakaan brasiliaa.....
Ikimuistoinein kokemus minulle joka tapauksessa. Kiitos Sepon.

Nimim minut saa ulos Lapinlahdesta, muttei Lapinlahtea ulos minusta.