• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Toimiiko privaviestit?

Aloittaja mikma, marraskuu 27, 2008, 20:55:39

« edellinen - seuraava »

mikma

mulla on jo eilisestä saakka pari priva viestiä makanu outboxissa??? ei tunnu lähtevän mihinkään. laitoin nyt pari uutta ja sinne jäivät odottaan kuuta nousevaa?

omat boxini eivät ole täynnä näyttäs olevan n.30-40%

Epis

#1
Lainaus käyttäjältä: "mikma"mulla on jo eilisestä saakka pari priva viestiä makanu outboxissa??? ei tunnu lähtevän mihinkään. laitoin nyt pari uutta ja sinne jäivät odottaan kuuta nousevaa?

omat boxini eivät ole täynnä näyttäs olevan n.30-40%
Ymmärtääkseni säilyvät omassa Outboxissa kunnes toinen saapuu forumille niitä lukemaan. Tätä voisi testata sillä kuulostaa hieman hölmöltä toiminnolta...
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Rossonero

#2
Ei tuo mielestäni ole kovin hölmöä. Kysehän on suunnilleen samasta kuin tekstiviestien välitystiedoissa. Samaa kaipaisi sähköpostiinkin, kun ei aina tiedä onko vastaanottaja lukenut viestin.

En ole varma onko tuo outboxissa niin kauan kuin toinen sen lukee, vai niin kauan kuin toinen kirjautuu. Edellinen olisi tietenkin järkevämpää.

Killer

#3
Kielipoliisi ( = niuho ?) puuttuu peliin: toimaako !!! Apua !!!

Mutta itse kysymys asiaa, itsekin välillä ihmetellyt yksityisviestien perillemenoa.

Epis

#4
Lainaus käyttäjältä: "Rossonero"Ei tuo mielestäni ole kovin hölmöä. Kysehän on suunnilleen samasta kuin tekstiviestien välitystiedoissa. Samaa kaipaisi sähköpostiinkin, kun ei aina tiedä onko vastaanottaja lukenut viestin.

En ole varma onko tuo outboxissa niin kauan kuin toinen sen lukee, vai niin kauan kuin toinen kirjautuu. Edellinen olisi tietenkin järkevämpää.
Kirjautuminen/lukeminen ei ole ihan 100-varma itselleni, mutta kirjautumisen yhteydessä ainakin se ilmoitus uudesta viestistä pompsahtaa (mikäli sen sallii).

Sähköpostissa on tosin lukukuittaus, mutta sen lähettämistä ei taida saada pakotettua, joten osa kuittauksista tod näk jää saamatta.
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

AriFerra

#5
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"kirjautumisen yhteydessä ainakin se ilmoitus uudesta viestistä pompsahtaa (mikäli sen sallii).

Ei mitään hajua minkälaiset asetukset minulla on, mutta näin ainakin joka kerta minulle tapahtuu kun viesti minulle on laitettu:
Kun kirjaudun, se ilmoitus tulleesta viestistä tulee ensimmäisenä näkyviin.

Olenpa jopa varmistanut, että en lue foorumia ilman kirjautumista:
Kirjainmerkkiin(suosikit) en ole laittanut foorumin etusivua, vaan nimenomaan Log in-sivun.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

#6
Muutama päivä sitten tuli ilmoitus privaviestistä, mutta inboxiin ei ollut tullut mitään.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

Mikäköhän mättää? Yritän laittaa pitkää YV-viestiä. Copy-pastena. Liitän sen viestiin, näkyy ok. Lähetän, katson lähetetyistä sitä, niin ainoastaan murto-osa (alku) näkyy. Eli viesti on typistynyt todella paljon. Omiin tiedostoihin kun samalla tavalla liitän, se menee kokonaan.

Eihän YV-viesteissä ole mitään rajoitusta pituuksista? Ainakin ennen olen kirjoittanut vieläkin pidempiä.

Tämä efekti tapahtui sekä Lumialla (8.1 käyttis) että tietsikalla (Windows 7).

Höh. Ei muuta, mutta nyt eräs jäsenemme pitää minua täys kahjona, kun olen kolme kertaa lähettänyt muutaman lauseen pitkän stoorin alusta...  ;D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Epis

Lainaus käyttäjältä: AriFerra - tammikuu 30, 2015, 09:40:12
Mikäköhän mättää? Yritän laittaa pitkää YV-viestiä. Copy-pastena. Liitän sen viestiin, näkyy ok. Lähetän, katson lähetetyistä sitä, niin ainoastaan murto-osa (alku) näkyy. Eli viesti on typistynyt todella paljon. Omiin tiedostoihin kun samalla tavalla liitän, se menee kokonaan.

Eihän YV-viesteissä ole mitään rajoitusta pituuksista? Ainakin ennen olen kirjoittanut vieläkin pidempiä.

Tämä efekti tapahtui sekä Lumialla (8.1 käyttis) että tietsikalla (Windows 7).

Höh. Ei muuta, mutta nyt eräs jäsenemme pitää minua täys kahjona, kun olen kolme kertaa lähettänyt muutaman lauseen pitkän stoorin alusta...  ;D
Ei ole kyllä mitään asetusta viestin pituudelle, joten johtunee jostain muusta. Katkeaako viesti aina samassa kohdassa ja onko siinä jotain erikoismerkkiä?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Killer

Lainaus käyttäjältä: SUFC - tammikuu 30, 2015, 10:52:25
Lainaus käyttäjältä: AriFerra - tammikuu 30, 2015, 09:40:12
Mikäköhän mättää? Yritän laittaa pitkää YV-viestiä. Copy-pastena. Liitän sen viestiin, näkyy ok. Lähetän, katson lähetetyistä sitä, niin ainoastaan murto-osa (alku) näkyy. Eli viesti on typistynyt todella paljon. Omiin tiedostoihin kun samalla tavalla liitän, se menee kokonaan.

Eihän YV-viesteissä ole mitään rajoitusta pituuksista? Ainakin ennen olen kirjoittanut vieläkin pidempiä.

Tämä efekti tapahtui sekä Lumialla (8.1 käyttis) että tietsikalla (Windows 7).

Höh. Ei muuta, mutta nyt eräs jäsenemme pitää minua täys kahjona, kun olen kolme kertaa lähettänyt muutaman lauseen pitkän stoorin alusta...  ;D
Ei ole kyllä mitään asetusta viestin pituudelle, joten johtunee jostain muusta. Katkeaako viesti aina samassa kohdassa ja onko siinä jotain erikoismerkkiä?


Taitolaji.

AriFerra

Katkeaa samasta kohtaa. Ei mielestäni ole erikoismerkkiä. Ellei sitten tosiaan jokin hymiö sulkujen sisässä muotoudu merkiksi. Täytää vielä tarkistaa.

Taitolaji? Taitolajit työnnän sinne mihin ei aurinko paista!
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

AriFerra

Oot Guru Kaitsu! Se oli se erikoismerkki. Lumialla tehty hymiö. Jos saman hymiön lisään täältä, ei tuota efektiä tapahdu. Lumialla kyllä. En edes halua tietää miksi, arvaan että siihen on jokin yksinkertainen "koodi" selitys tms, mutta se siitä. Kiitos.

Mutta se, jolle tuota privaviestiä laitoin, on varmaan hermoraunion partaalla...nyt uusien testien kanssa kaippa öpaut kahdeksan viestiä sinne mennyt. Jaksamisia...kiitos ja anteeksi.  ;D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hovimestari

Ei hätää, olen yhä hengissä.