• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

HeSu CL 08/09; tulokset ja tilastot

Aloittaja Hovimestari, syyskuu 25, 2008, 14:40:15

« edellinen - seuraava »

Arse

Juuri näin. Turha jauhaminen täällä Forum maailmassa stop. Kohta tulee kuitenkin uusia tilanteita myllyyn jauhettavaksi. Ainakin tänään Kala-Maijaissa verbaaliset iskut satelivat pilke silmäkulmassa. Tuomarien toiminnassa ei ollut mitään uutta, sokeita kaikki taas, vaikka hyvin tuomitsivatkin.

Karsintojen tuloksia:

1.osaottelu Gottlieb Daimler Stadion, Stuttgart

Vfb Stuttgart - AS Roma 0 - 0 (0-0)
Keltainen: Osorio (Vfb)

2.osaottelu Stadio Olimpico, Roma

AS Roma - Stuttgart 2 - 0 (1-0)
1-0 Baptista 32.
2-0 De Rosssi 72.
Keltainen: Osorio (VfB)

Hovimestari

Zenit-Steaua 2-0 (2-0)
1-0 Pogrebnjak 3, 2-0 Zirjanov 39.

Zenit jatkoon maalein 4-2

-----

Karsintoja on vielä 4 peliä jäljellä:
-Atletico Madrid-Juventus, Juventus-Atletico Madrid
-PSV-Valencia
-Inter-Blackburn

Epis

Onko kellään tietoa, että milloin brfcboy olisi tulossa pelaamaan?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

kesämesu

miten lohko arvonta suoritetaan?

mennäänkö oikean mukaan vai vältetäänkö ettei esim. vesan joukkueet joudu samaan lohkoon?

sitten pitäisi myös välttää saman maan joukkueiden kohtaaminen lohkovaiheessa,mutta onko sekään mahdollista?
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Hovimestari

Vesan jengit ovat totta kai kaikki eri lohkoissa, mutta jos Blackburn tiputtaa Interin, yhteen lohkoon pitää laittaa 2 englantilaista.

Mutta pitäisikö joitakin "kovia" joukkueita vielä sijoittaa, kuten oikeasti, ettei arvonta olisi ihan suora?

Esim. ennalta kovimmat Middles', Sevilla ja Lyon voisivat ainakin olla eri lohkoissa.

kesämesu

odotellaan loput lohkovaiheen jengit ja sitten arvotaan/sijoitellaan, eiköhän sieltä hyvä kokonaisuus lohkovaiheeseen löydy tavalla tai toisella.
10 000 maalia here we come! ( 10 161 )

Killer

Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Onko kellään tietoa, että milloin brfcboy olisi tulossa pelaamaan?

Kyselen häneltä, ja laitan tietoa, jos ei kiireiltään itse ehdi. *sehymiömisonbunkkajne'

Killer

Lainaus käyttäjältä: "Killer"
Lainaus käyttäjältä: "SUFC"Onko kellään tietoa, että milloin brfcboy olisi tulossa pelaamaan?

Kyselen häneltä, ja laitan tietoa, jos ei kiireiltään itse ehdi. *sehymiömisonbunkkajne'

Ja tieto tuli heti: "parin viikon sisään".

Rossonero

Korjaus tulokseen:

Zenit-Steaua 4-2 (2-0)
1-0 Pogrebnjak 3.
2-0 Zirjanov 39.
2-1 Moreno 53.
2-2 Stanku 58.
3-2 Denisov 68.
4-2 Krizanac 90.

Zenit jatkoon maalein 6-4.

Ottelupari oli huikean jännittävä ja dramaattinen. Molemmissa osissa Zenit meni 2-0 johtoon, mutta Steaua tuli tasoihin. Tällä kertaa toinen maali tuli Arshavinin nukahdettua paitsioon, ja annettua siten ilmaisen paikan vaparista. Siinä vaiheessa momentum, Advocaatin pikkupöksyt sekä draaman kaari puhuivat Steauan puolesta. Denisovin ratkaisu tuli kuitenkin kuin salama kirkkaalta taivaalta suoraan kulmapotkusta. Lopussa Steaualla oli paikkansa, ja koko ajan tuntui, että se vielä iskee.

Epäselviä tilanteitakin riitti, kun ei ollut tuomaria ennen kuin tasoitusmaalin jälkeen. 1-0 -tilanteessa Arshavinin maali hylättiin, koska kumpikaan ei ollut varma osuiko pallo pakkiin. Tilanne oli klassisen ratkaisematon, mutta nyt maali hylättiin. 2-0 -tilanteessa Steaua veti vielä niin, että Zenitin veskari kauhoi pohjaosallaan pallon tolpan kautta selkänsä takaa takaisin kentälle. Tilanne oli erittäin nopea ja epäselvä, mutta näppituntuma oli, että ei ollut sisällä.

Lainaus käyttäjältä: "Hovimestari"Esim. ennalta kovimmat Middles', Sevilla ja Lyon voisivat ainakin olla eri lohkoissa.

Mielestäni annalta sijoitetuista viidestä joukkueesta neljä sijoitetaan eri lohkoihin. Nuo Hovimestarin mainitsemat ainakin mestaruuksiensa (liigat ja CL) takia, mutta SM-Werderin ja Hesu-kakkosen ManUn välillä en ole varma pitäisikö arpoa. ManUn meriitti HeSu-mielessä on vahvempi, mutta sitä vastaan puhuu se, että toinen englantilainen on jo sijoitettu. Werderin SM on kovempi saavutus pelillisesti, mutta ei suoraan HeSu-peleistä.

Lohkoja pitäisi kyllä päästä pelaamaan jo helmikuun puolessavälissä, jos suinkin mahdollista. Jatkopelit sitten vaikkapa huhtikuun alusta.

Lainaus käyttäjältä: "Arse"Tuomarien toiminnassa ei ollut mitään uutta, sokeita kaikki taas, vaikka hyvin tuomitsivatkin.

Niin, olihan siellä tosiaan useampiakin tuomareita. Tuntui välillä siltä, että Friskiksi Friskin paikalle haluava Frisk oli ainoa paikalla, ja joka paikassa.

Hönkki

LainaaEn vain ymmärrä miksi tähän minun tekstiini nyt tartuit, kun sama linja on täällä yleistä muillakin. Ei ollut ainoa kommentti tai asia, saati pahimmasta päästä, joka "ei rohkaise aloittelijoita tuomaritehtäviin", tai itse asiassa pelaamaan yleensäkään.

Kaikille ei vain kuittailla samalla tavalla ja yhtä paljon, mutta antaa asian olla. Täytyy sitten vain itsekin kuittailla. Ei tässä näköjään muu auta.  

LainaaTuota paasaus-heittoa en muista, mutta jos se on tullut pelikerralla tai peleihin liittyvissä tunnelmoinneissa, niin en ole varmasti asiasta valittanut.

:lol:  :lol:

"Italialainen" tempperamenttisi kuohahti foorumilla muutaman sivun verran ja haukuit minut Sepon alimpaan Alpattiin.

LainaaMielestäni annalta sijoitetuista viidestä joukkueesta neljä sijoitetaan eri lohkoihin. Nuo Hovimestarin mainitsemat ainakin mestaruuksiensa (liigat ja CL) takia, mutta SM-Werderin ja Hesu-kakkosen ManUn välillä en ole varma pitäisikö arpoa. ManUn meriitti HeSu-mielessä on vahvempi, mutta sitä vastaan puhuu se, että toinen englantilainen on jo sijoitettu. Werderin SM on kovempi saavutus pelillisesti, mutta ei suoraan HeSu-peleistä.

Bremenin voi ilman muuta sijoittaa.
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Rossonero

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
LainaaEn vain ymmärrä miksi tähän minun tekstiini nyt tartuit, kun sama linja on täällä yleistä muillakin. Ei ollut ainoa kommentti tai asia, saati pahimmasta päästä, joka "ei rohkaise aloittelijoita tuomaritehtäviin", tai itse asiassa pelaamaan yleensäkään.

Kaikille ei vain kuittailla samalla tavalla ja yhtä paljon, mutta antaa asian olla. Täytyy sitten vain itsekin kuittailla. Ei tässä näköjään muu auta.

Pahoittelen, jos näin on käynyt. Tarkoitus ei ole kuittailla tosissaan. En olisi tuomareihin viitannut, jos kyseessä olisi ollut oikeasti kokematon ja siten ehkä heikompi tuomari. Sinä ja Jussi (ja Puu, joka oli pahassa univelassa Milan-Fiorentina -pelissä) olette kuitenkin kokeneita ja hyviä tuomareita, joten ajattelin, että kukaan ei ota tosissaan.

Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"
LainaaTuota paasaus-heittoa en muista, mutta jos se on tullut pelikerralla tai peleihin liittyvissä tunnelmoinneissa, niin en ole varmasti asiasta valittanut.

:lol:  :lol:

"Italialainen" tempperamenttisi kuohahti foorumilla muutaman sivun verran ja haukuit minut Sepon alimpaan Alpattiin.

Ok, näin olen saattanut joskus tehnyt, vaikka en kyllä usko silloinkaan todella tarkoittaneeni sitä. Uskoisin tuon kuitenkin liittyneen sellaiseen, joka ei koskenut pelattuja pelejä. Siis joku periaatteellinen väittely tms.

Mutta eiköhän tämä tästä. Jatketaan veralla pelien merkeissä, ja toki sovitaan näistäkin "kahinoista". Minun puolestani koko tähän liittyneen keskustelun lähtien minun kolmista pisteistäni voi poistaa, jos haluaa. Turhaan se on täällä sotkemassa otsikkoa.

Hönkki

LainaaMutta eiköhän tämä tästä. Jatketaan veralla pelien merkeissä, ja toki sovitaan näistäkin "kahinoista". Minun puolestani koko tähän liittyneen keskustelun lähtien minun kolmista pisteistäni voi poistaa, jos haluaa. Turhaan se on täällä sotkemassa otsikkoa.

Asia on minun puolesta sovittu.

Neuvottelut Rossoneron myynnistä Kreikan liigaan olivat tosin edenneet jo aika mukavasti.

... vitsi, vitsi
Tavoitteena 50 Hesu-kautta. Nyt menossa 38. kausi.

Hysteerinen rage quittaaja

PSV - Valencia 6-0 ( 2-0 )

1-0 Dzudzsak 9min. 2-0 Amrabat 22min. 3-0 Manco 51min. 4-0 Manco 69min. 5-0 Marcellis 84min. 6-0 Manco 88min.

PSV jatkoon yhteismaalein 10-0.
Pyydän anteeksi, jos julkaisemani sisältö loukkasi sinua.

brfcboy

Atletico luovuttaa paikkansa pois mestareiden liiga karsinnasta syynä ei tule lähettyä tässä kuussa espooseen pelaamaan.

Killer

Lainaus käyttäjältä: "brfcboy"Atletico luovuttaa paikkansa pois mestareiden liiga karsinnasta syynä ei tule lähettyä tässä kuussa espooseen pelaamaan.

Mitä hel..... Kyllähän noi kaksi peliä voi pelata täällä Arabiassa.
Ihan naapurissa (tiedät mitä tarkoitan) vietät suurimman osan päivistäsi.