• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

FISTF SM-ranking turnaus Naarajärvellä 25.10.2008

Aloittaja Puppe, syyskuu 12, 2008, 16:05:23

« edellinen - seuraava »

Hönkki

#60
LainaaMaidon roudaaminen täältä asti ei ole luultavasti järkevää kylmäketjun kannalta

Katellaan nyt eka ketä siihen kylmään ketjuun kuuluu. Toivottavasti ei Rooney-Tevez-Berbatov.


Lainaasisu-shotit, lynx-shotit, pallo- jalassa paukut ja talon erikoiset ja kaikki omat sekoitukset

Haluan yhden juuri metsästä poimitun puolukan alkoholittomaan pallo jalassa -paukkuuni.

... vahinko etten voi jäädä yöksi. Himassa odottaa tutti suuhun -turnaus tai sitten vaihtoehtoisesti kaulin otsaan -turnaus.

Subu ry:n syyskokous pitäis muuten hoitaa alta pois jossain vaiheessa.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

#61
Miku: Missäs kuosissa sulla on ne karaoke-vermeet?? Onko niistä iloa jos saat tuotua ne kanssa lauantaiksi...tai siis on varmasti iloa mut onko sul niissä kaikki tarvittava?? :friday:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

#62
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"... vahinko etten voi jäädä yöksi. Himassa odottaa tutti suuhun -turnaus tai sitten vaihtoehtoisesti kaulin otsaan -turnaus.

meniskös tää niin että jos meet lauantaina niin on tuo tutti suuhun -turnaus. jos taasen omin lupinesi jäät sunnuntaille niin jälkimmäinen lienee oikea vaihtoehto..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

miku

#63
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"Miku: Missäs kuosissa sulla on ne karaoke-vermeet?? Onko niistä iloa jos saat tuotua ne kanssa lauantaiksi...tai siis on varmasti iloa mut onko sul niissä kaikki tarvittava?? :friday:

periaatteessa vain kaiuttimet puuttuu, pitää vaikka soitella pe ja tsekkaa onko noista hyötyjä.
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

Puppe

#64
Lainaus käyttäjältä: "miku"
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"Miku: Missäs kuosissa sulla on ne karaoke-vermeet?? Onko niistä iloa jos saat tuotua ne kanssa lauantaiksi...tai siis on varmasti iloa mut onko sul niissä kaikki tarvittava?? 8)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

miku

#65
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"No ainaski singstar levyt ja mikit matkaan  8)

ne vois olla toisaalta helpompi roudatakin..
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

AriFerra

#66
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"Miku: Missäs kuosissa sulla on ne karaoke-vermeet?? Onko niistä iloa jos saat tuotua ne kanssa lauantaiksi

Huh, huh. Tähän asti olen lukenut tätä ketjua kateellisena kun en ole tulossa paikalle. Nyt helpotti... ;D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

miku

#67
Lainaus käyttäjältä: "AriFerra"Huh, huh. Tähän asti olen lukenut tätä ketjua kateellisena kun en ole tulossa paikalle. Nyt helpotti... ;D

Hetkinen mutta legendaarinen Jallu-karaoke on aikamoinen kokemus. Itse odotan sitä hetkeä kun Purtsi polkaisee Kake Randelinin "Kop kop kop". 8)
Lukenut HeSun höpötysosaston (325 sivua) läpi kahdessa viikossa.

AriFerra

#68
Lainaus käyttäjältä: "miku"
Lainaus käyttäjältä: "AriFerra"Huh, huh. Tähän asti olen lukenut tätä ketjua kateellisena kun en ole tulossa paikalle. Nyt helpotti... ;D

Hetkinen mutta legendaarinen Jallu-karaoke on aikamoinen kokemus.

Tosiaan. Tuolta kannalta en ole ajatellutkaan asiaa.
Viimeksi olen julkisesti laulanut ala asteella, eli`78.

En usko että Jalmarinkaan avustuksella siihen kykenisin, mutta kenties Grappa voisi aukaista piilevät kykyni ja ilmoille kajahtaisi ellei peräti Voglio andare a vivere in campagna niin ainakin Azzurra malinconia.

Toisaalta voisin vetäistä myös L'italianon, jonka sitten SISUn pojat laulaisivat suomeksi: Olen SISUlainen.
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Puppe

#69
Lainaus käyttäjältä: "AriFerra"
Lainaus käyttäjältä: "miku"
Lainaus käyttäjältä: "AriFerra"Huh, huh. Tähän asti olen lukenut tätä ketjua kateellisena kun en ole tulossa paikalle. Nyt helpotti... ;D

Hetkinen mutta legendaarinen Jallu-karaoke on aikamoinen kokemus.

Tosiaan. Tuolta kannalta en ole ajatellutkaan asiaa.
Viimeksi olen julkisesti laulanut ala asteella, eli`78.

En usko että Jalmarinkaan avustuksella siihen kykenisin, mutta kenties Grappa voisi aukaista piilevät kykyni ja ilmoille kajahtaisi ellei peräti Voglio andare a vivere in campagna niin ainakin Azzurra malinconia.

Toisaalta voisin vetäistä myös L'italianon, jonka sitten SISUn pojat laulaisivat suomeksi: Olen SISUlainen.

Ehkäpä sitten Sm-kisojen saunahuuruissa??
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Puppe

#70
Lainaus käyttäjältä: "miku"
Lainaus käyttäjältä: "Puppe"No ainaski singstar levyt ja mikit matkaan  :mosh:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Puppe

#71
Reittivalinnasta sen verran lauantain pitkän matkan kuskeille tiedoksi et matkaa tulee noin 300km ja talvirajoitusten takia aikaa vierähtää kuskista ja moraalista riippuen 3 - 3,5h ilman kahvipaussia.

Suosittelen teitä tulemaan Joutsan ja Kangasniemen kautta eli Heinolasta Jykylään päin ja sieltä Joutsa-Kangasniemi-Naarajärvi...vaikka siel on tietöitä, mut ei peltipoliiseja  :lol:
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Puppe

#72
Niin ja yöksi jäävät muistakaa MAKUUPUSSIT!! Patjoja ja sänkyjä löytyy sitten niiden alle kyllä...toki saa nukkua pelkällä patjallakin jos nyt haluaa tai ylipäätään nukuttaa...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

#73
Vankila vieressä, uintia kylmässä lammessa, sauna, karaoke, paukut  :idea:

Laitetaan turnauksen nimeksi Alcatzar -tournament ja anotaan sille ensivuodeksi FISTF:n Open -status. Mainostetaan sitä sitten FISTF:n foorumilla Euroopan eksoottisimpana turnauksena. Järjestävä seura vois vielä lavastaa vankilapaon ja maine olis taattu. Seuraavana vuonna jenkeistä tulis bussilastillinen pelaajia.

Mun pitäis varmaan vaihtaa turistialalle.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Killer

#74
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Mun pitäis varmaan vaihtaa turistialalle.

Rakas ystäväni; olet ollut sillä alalla jo vuosikymmeniä, kuten useimmat meistä.