• Welcome to Suomen Pöytäjalkapalloyhdistys - Forum.
 

Uutiset:

Rekisteröidy - Lähetä sähköpostia info@subu.fi

Main Menu

Helsinki Open 9-10.5.2009

Aloittaja Hönkki, syyskuu 10, 2008, 12:04:15

« edellinen - seuraava »

Puppe

#240
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Jostain syystä minulla näkyy turnaussivuilla Wesselingin kohdalla Kreikan lippu, mutta Zingalla Hollannin lippu ja olen kyllä painanut refresh-painiketta ja poistanut tiedostot temporary internet files -kansiosta. Olenko pihalla ? Missä on tekninen tuki ? Henkilökunta ?

Se on Hönkki painajainen. Kun heräät niin kaikki on hyvin... :)
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Epis

#241
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Jostain syystä minulla näkyy turnaussivuilla Wesselingin kohdalla Kreikan lippu, mutta Zingalla Hollannin lippu ja olen kyllä painanut refresh-painiketta ja poistanut tiedostot temporary internet files -kansiosta. Olenko pihalla ? Missä on tekninen tuki ? Henkilökunta ?
Siis tuolla 'Entrees' -kohdassa? Hollannin lippu näkyy myös täällä... Olisiko kisakuumeen/-jännityksen aiheuttama hallusinaatio?
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#242
LainaaSiis tuolla 'Entrees' -kohdassa? Hollannin lippu näkyy myös täällä

no just siellä ... Al-Qaida hakkeroi mun konetta
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Epis

#243
Ei tuon pitäisi olla edes teknisesti mahdollista:
img src="image014.gif" löytyy Weisselingin kohdan koodista ja Hollannin lippu on image014.gif nimellä palvelimella. Kreikan lipun nimi on image008.gif.

Lopeta Hönkki sen Windowsin suurimman tietoturva-aukon käyttäminen ja asenna FireFox!  :wink:
Runkkuringissä taotaan toistemme selkää
Roses are #FF0000, Violets are #0000FF, All my base are belong to you!

Hönkki

#244
Löytyykö vapaaehtoisia tuomareita lauantai-aamun veteraanipeleihin ? Aloitus klo 8.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Puppe

#245
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Löytyykö vapaaehtoisia tuomareita lauantai-aamun veteraanipeleihin ? Aloitus klo 8.

Lynxiläiset suoraan saunasta?? :roll:  edit: eikun pirskana sunnuntaita jo aattelin...
Hajuton, mauton ja väritön, selvinpäin :D
-------------------------------------------------------
TFC Lynx - Tää joukkue on perseestä, ja syvältä, ja perseestä. Oo-lee-o-le-o-le-o-lee..

Hönkki

#246
Jere voidaan nimetä mun ja Ilen peliin, mutta kreikkalaisten väliseenkin pitäis saada joku. Yritän Beifussia, mutta en tiedä suostuuko.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

AriFerra

#247
Lainaus käyttäjältä: "Hönkki"Jere voidaan nimetä mun ja Ilen peliin, mutta kreikkalaisten väliseenkin pitäis saada joku. Yritän Beifussia, mutta en tiedä suostuuko.

Eikös Kaitsu luvannut tulla aikaseen "suhailee ja järkkäilee" paikan päälle?
:D
S.P.Q.R. -> Sono pazzi questi romani
http://subbuteo-ile-ja-jere.vuodatus.net/
EN TYKKÄÄ ENKÄ JAA!

Hönkki

#248
Kaitsu hakee Papadopouloksen
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#249
Tehdään niin, että Kaitsu hakee Papadopouloksen jo klo 7.30 Myyrmäestä Louhelan asemalta ja tulee sen jälkeen dumariksi.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hönkki

#250
Kisapaikka kutakuinkin kunnossa ja Beifuss kuskattu hotellille. Auto sammuikin sitten tien viereen 200 metriä ennen kotia ja sinne jäi. Onneksi en luvannut kuskata ketään viikonlopun aikana.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses

Hovimestari

#251
Ennätin Espooseen seuraamaan välierää ja finaalia. Onnittelut Makelle hopeasta. Tuntui siltä, että finaali Aggelinasta vastaan olisi ollut ihan voitettavissa, joten MM-kisoista voimme odottaa melkein mitä vain...

Zinga

#252
Tulokset netissä.

SouthernBoogieCat

#253
Aivan loistava turnausviikonloppu!!! Kiitos kaikille joita vastaan sain pelata ja jutella sekä tietysti erinomaisista järjestelyistä vastanneille!! Oli pelaamisen ohella nastaa tutustua ulkomaisiin Subupelaajiin. Vaikka pelini menivät miten menivät sain rutkasti arvokasta kokemusta kv. Subupelaamisesta ja nopean pelaamisesta yleensä. Kannatti osallistua!! Seuraavaksi toivottavasti Wales kutsuu!!!

Hönkki

#254
Sunnuntain finaali: Aggelinas - Bluemel 2-1


Kommentteja myöhemmin paitsi että pöytälätkässä hävisin lajin maajoukkuemiehelle vain 2-3.

... no ei se ihan täysiä pelannut, mutta oli ainakin selvinpäin.
Bailey, Gidman, Albiston, Wilkins, Moran, McQueen, Coppell, Birtles, Stapleton, Robson, Macari. Sub. Moses